071-91009294  | 021-88724227  |

قیمت پوشاک در روسیه

قیمت پوشاک در روسیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

هزینه رفع نیاز های ابتدایی در کشوری که به عنوان مقصد خود در نظر میگیرید بسیار مهم است. در این مقاله که به کوشش موسسه میرداماد گردآوری شده به بررسی موارد زیر در ارتباط با خرید پوشاک در کشور روسیه می پردازیم.

  • هزینه خرید پوشاک در روسیه
  • محل و زمان بازگشایی فروشگاه های لباس در روسیه

برای کسب اطلاعات دقیق تر با مشاورین موسسه میرداماد در شهرهای تهران و شیراز تماس برقرار کنید.

هزینه خرید پوشاک در روسیه

در مغازه های روسی می توانید تمام مارک های معروف بین المللی را پیدا کنید. متأسفانه، مارک های داخلی نادر هستند، طراحان جوان روسیه ترجیح می دهند به جای اینکه لباس های روزانه و نرمال را طراحی کنند، سبک های غیر متعارف یا لوکس خلق کنند. فروشگاه های آنها در مراکز خرید بزرگ و یا در خیابان های خرید معروف نمایش داده می شوند. اما در یک مرکز خرید معمولی، برخی از مارک های معروف خارجی به طور کلی حاکم بر بازار هستند.

با این حال، برخی از تولید محلی واجد شرایط ممکن است در غیر منتظره ترین مکان ها دیده شود: یک فروشگاه کوچک در یک خیابان مشترک، در یک مرکز خرید محلی یا حتی در یک گذرگاه مترو. این می تواند یک کلاه غیر معمول، جواهرات یا لباس های ساخته شده از مواد طبیعی باشد که توسط شرکت های خصوصی کوچک یا حتی علاقه مندان به طبیعت تولید می شود. اما چنین مغازه هایی را به طور زیاد در مناطق گران قیمت می توان دید که برای خرید از آن ها الزاما باید پول زیادی داشته باشید.
لباس های خارجی در روسیه معمولاً به دلیل گران بودن آداب و رسوم واردات و اختلاف نرخ ارز، بیش از حد دیده می شوند. لباس های داخلی نیز گران است: قیمت متوسط یک کالای کوچک (کلاه یا دستکش) از 6 دلار شروع می شود، برای شلوار، ژاکت یا تی شرت (بدون طراحی غیر معمول که هزینه را افزایش می دهد) از 15 تا 20 دلار است و از 30 تا 50 دلار را باید برای لباس گرم هزینه کنید.برخی از وسایل پوشاک مانند جوراب، تیشرت و لباس زیر برای خرید در مغازه های کوچک خصوصی ارزان تر است. خرید کفش در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای نیز کم هزینه تر است.

  • جوراب، 5 جفت = 1.5 دلار
  • تی شرت پنبه ای تک رنگ = 6 دلار
  • شلوار مردانه = 5.5 دلار
  • شلوار جین مردانه = 30 دلار
هزینه خرید پوشاک در روسیه
هزینه خرید پوشاک در روسیه

کارتهای اعتباری در فروشگاههای بزرگ پذیرفته می شون ، اما در مغازه های کوچک خصوصی احتمالاً مجبور هستید فقط پول نقدی بپردازید.

محل و زمان بازگشایی فروشگاه های لباس در روسیه

مغازه های روسی معمولاً هفت روز در هفته و تا اواخر روز کار می کنند: از 9 یا 11 صبح تا 8 و 9 شب به صورت یکسره. بازارها (غذا و کک) حدود ساعت 8 صبح شروع به کار می کنند و ساعت 4 بعد از ظهر بسته می شوند. اگر زود به بازار بیایید، می توانید محصولات با کیفیت بهتری پیدا کنید و آنها به سرعت در معرض دید قرار می گیرند. از طرف دیگر، اگر قبل از تعطیلی از آن دیدن کنید (مخصوصاً مغازه های در بازار) می توانید به راحتی تخفیف دریافت کنید. در بیشتر مغازه ها و بازارهای کوچک فقط می توانید پول نقدی پرداخت کنید. در فروشگاه های بزرگ و مراکز خرید، کارت های اعتباری پذیرفته می شوند اما ممکن است مشکلات فنی وجود داشته باشد و شما مجبور به پرداخت پول نقد شوید.انواع مغازه ها و محل قرارگیری آن ها به شرح زیر است:

محل و زمان بازگشایی فروشگاه های لباس در روسیه
محل و زمان بازگشایی فروشگاه های لباس در روسیه

انواع مختلفی از مغازه ها در روسیه وجود دارد، از مراکز خرید گران قیمت لوکس گرفته تا بازارهای ارزان تر. مغازه های گران قیمت معمولاً در مراکز شهر حاکم می شوند و یافتن کالاهای ارزان تر در مناطق مسکونی راحت تر است. بازارها هم در مرکز شهر و هم در حومه شهرها وجود دارد. بازارهای عمومی عمدتاً در حومه شهرها واقع شده اند، اما دسترسی به حمل و نقل خوبی دارند.خیابان های خرید، به ویژه خیابان هایی که دارای مغازه های گران قیمت هستند، معمولاً در مراکز شهر واقع شده اند. خیابان های خرید کاملاً ارزان وجود ندارد: مغازه های گران قیمت و ارزان قیمت غالباً یکی پس از دیگری واقع شده اند. در این خیابان ها نیز ترتیب خاصی وجود ندارد: انواع لباس ها با سلایق مختلف را در همان خیابان می توانید پیدا کنید.

در مقاله بالا با مهاجرت به روسیه ،قیمت های انواع لباس در روسیه، زمان بازگشایی و محل انواع فروشگاه ها آشنا شدید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه میرداماد در شهرهای تهران و شیراز تماس برقرار کنید.

سوالات متداول در مورد قیمت پوشاک در روسیه

1- هزینه خرید لباس زمستانه در روسیه چقدر است؟

هزینه خرید لباس های زمستانه به طور متوسط در حدود 30 دلار تا 50 دلار است

2- حداقل هزینه خرید لباس در روسیه چقدر است؟

حداقل هزینه ها بستگی به نوع خرید شما دارد اما به طور مثال برای یک تیشرت معمولی حداقل باید 6 دلار هزینه کنید.

3- هزینه خرید لباس مردانه در روسیه چقدر است؟

هزینه خرید لباس های مردان از حداقل 5 دلار تا 100 دلار برای کالاهای لوکس می تواند باشد.

4- فروشگاه های لباس در روسیه چه زمانی باز هستند؟

فروشگاه های پوشاک در روسیه از 10 صبح تا 11 شب باز هستند.

5- لباس های ارزان قیمت در روسیه کجا پیدا می شوند؟

فروشگاه های ارزان قیمت معمولا در محله های مسکونی و یا بازار های عمومی وجود دارند.

6- آیا هزینه لباس در روسیه زیاد است؟

بسته به سلیقه و محل خرید شما می تواند این هزینه متغییر باشد اما در کل برای پوشاک با کیفیت باید به خوبی هزینه کنید.

7- آیا در روسیه لباس های گرم بیشتر مورد استفاده هستند؟

بله، آب و هوای روسیه به گونه ای است که شما بیشتر در فصول سرد خواهید بود.

8- آیا در روسیه می توان برند های خارجی را برای لباس پیدا کرد؟

بله، نمایندگی های زیادی از پوشاک در فروشگاه های و خیابان های مختلف وجود دارد.

9- آیا لباس های برند کشور روسیه ارزانتر هستند؟

روسیه برند های زیادی را در کشورش تولید نمی کند و طراحان روسی بیشتر علاقه به تولید لباس های لوکس دارند که قیمت زیاد نیز خواهد داشت.

10- قیمت کفش در روسیه چقدر است؟

قیمت کفش در روسیه بین 10 دلار تا 50 دلار برای کفش های لوکس می تواند باشد.

11- آیا خرید پوشاک در روسیه مقرون به صرفه است؟

اگر شما بدانید که در کدام فروشگاه ها و محله ها خرید کنید می توانید با قیمت های مقرون به صرفه کالاهای مناسبی پیدا کنید.

اسکرول به بالا