071-91009294  | 021-88724227  |

قیمت ملک در اسلواکی

قیمت ملک در اسلواکی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در صورتی که افراد بخواهند در اسلواکی خانه ای را خریداری کنند باید بدانند که قیمت ملک در اسلواکی و در شهر براتیسلاوا حدود 120000 یورو می باشد،همچنین در اسلواکی به مهاجرین وامی تعلق می گیرد که کمک خوبی به آنها در زمینه خانه دار شدن می کند.

خرید و فروش و قیمت ملک در اسلواکی

وام برای خارجی ها جهت خرید خانه و همچنین کار در اسلواکی موجود است. شرایط زندگی در اسلواکی تقریبا مشابه استاندارد اروپایی است و بانک های اسلواکی هیچ مشکلی با وام دادن پول به سرمایه گذاران خارجی ندارند. درخواست نامه نیازمند مدارکی مانند پاسپورت شما، مدارک اداری، شش ماه صورت حساب بانکی و مدارک درآمد و اشتغال است. معمولا، بانک حداکثر 70 درصد از قیمت بازار املاک را وام می دهد و نرخ بهره حدود 5-7 درصد می باشد. برخی از خریداران برای خرید از وام مسکن املاک و مستغلات استفاده می کنند و برای ضمانت واریز وام، از ملک خود استفاده می کنند.

خرید ملک در اسلواکی

هنگام مهاجرت به اسلواکی و خرید ملک در این کشور، دو گزینه اصلی وجود دارد. ابتدا فردی یک ملک جهت سرمایه گذاری در یک شهر خریداری می کند و قصد دارد آن را به کارگران خارجی یا گردشگران به صورت کوتاه مدت اجاره دهد. گزینه دیگر این است که یک ملک برای تعطیلات خریداری می کند و هدف اصلی معمولا یک مقصد خوب برای تعطیلات آخر هفته است.

خرید ملک در اسلواکی

سرمایه گذاری در اسلواکی

براتیسلاوا (Bratislava) بهترین شهر برای خرید ملک به قصد سرمایه گذاری است. املاک جدید در حومه شهر براتیسلاوا ساخته شده است و بازسازی در مناطق فعلی شهر انجام می شود. سرمایه گذاری های آپارتمان بسیار محبوب بود، اما عرضه بیش از حد باعث شکستن قیمت ها شد.  آپارتمان یک اتاق در شهر قدیمی حدود 120،000 یورو است، هزینه های آپارتمان لوکس 4 اتاق با قیمت 400،000 یورو است.

اگر می خواهید در این کشور از طریق ثبت شرکت اسلواکی سرمایه گذاری کنید می توانید با مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی میرداماد تماس گرفته و از مشاوره تلفنی رایگان بهره کامل را ببرید.

اسکرول به بالا