071-91009294  | 021-88724227  |

قیمت آپارتمان در فرانسه

قیمت آپارتمان در فرانسه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

خرید خانه به منظور اقامت موقت یا دائمی در فرانسه امکان پذیر نیست، در فرانسه قیمت ها برای سه دوره متوالی افزایش یافته است. طبق گفته La Chambre des Notaires de، قیمت آپارتمان در فرانسه در طول سال 2.66٪ افزایش یافت. (2.66٪ با تنظیم نرخ تورم) به 8100 یورو (9،126 دلار) در هر متر مربع می باشد.

مطالعه بیشتر:

تحصیل در فرانسه

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در فرانسه

مهاجرت تحصیلی به فرانسه

قیمت آپارتمان در فرانسه جهت زندگی

در مورد قیمت خانه در فرانسه باید بگوییم که طبق گفته La Chambre des Notaires de، در ایسلند ثروتمند ترین و پرجمعیت ترین منطقه قیمت آپارتمان متوسط ​​به 1.53٪ افزایش یافت و به 1.54٪ برآورد شده با تورم به 5،310 یورو (5.833 دلار) در هر متر مربع رسید. در Petite Couronne، قیمت متوسط ​​آپارتمان ها با 0.95٪ y-o-y (تنظیم شده با نرخ 0.95٪ با نرخ تورم) به 4،270 یورو (US $ 4،811) در هر متر مربع افزایش یافت. در Grande Couronne قیمت میانگین آپارتمان ها با 0.35٪ Y-O-Y (تنظیم شده با تورم 0.34٪) به 2،880 یورو (US $ 3،245) در هر متر مربع کاهش یافت.

سرمایه گذاری در فرانسه

در طول سال، آپارتمان های جدید در کشور فرانسه با 3.13 درصد به 173،448 واحد افزایش یافت. هیچ محدودیتی در خصوص سرمایه گذاری در فرانسه و همچنین مالکیت خارجی در این کشور وجود ندارد، بیشتر اموال در این کشور ممکن است مالکیت خصوصی داشته باشند. آپارتمان ها در دو نوع مالکیت خصوصی، مالکیت مشترک (که جلسات صاحبان مشاغل با رای و حساب ها نگهداری می شود) وجود دارند، و عمدتا برای توسعه های مختلف استفاده می شود. اجاره نامه ها در کشور فرانسه تا 99 سال وجود دارد.

سرمایه گذاری در فرانسه

تورم خرید خانه در فرانسه

طبق گفته موسسه ملی مطالعات آماری و اقتصادی (INSEE)، در کلان شهر فرانسه عموما قیمت خانه ها در طول سال افزایش یافت. هنگامی که برای تورم تنظیم شد، قیمت خانه ها در مدت مشابه به 0.79٪ افزایش یافت. قیمت خانه در Metropolitan France بدون تغییر باقی مانده (-0.93٪ با تنظیم نرخ تورم) که نسبت به سه ماهه گذشته ادامه داشت است. افزایش قیمت خرید ملک در فرانسه تا حدی مربوط به نرخ بهره پایین وام می باشد. مدیر عامل شرکت Meilleurs Agents گفت: “پویایی بازار املاک و مستغلات در اوایل این سال عمدتا به دلیل کاهش نرخ بهره بود.”

خرید و فروش آپارتمان در فرانسه

افزایش قیمت املاک در فرانسه با افزایش تقاضا همراه می باشد. از ژانویه تا کمی قبل 15.2 درصد خانه های موجودی که در فرانسه فروخته شده است نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر می باشد، به گفته CGEDD در فرانسه، تعداد کل آپارتمان های موجود به میزان 13٪ Y-O-Y افزایش یافته است. در یدل-دوئر فروش آپارتمان های موجود 14٪ و در Petit Couronne و Grande Couronne به ترتیب 14٪ و 15٪ فروش خانه های اصلی افزایش یافته است.

مشاورین ما در موسسه میرداماد شرایط مهاجرت به فرانسه را به صورت کامل برای شما توضیح خواهند داد، با ما در ارتباط باشید تا بتوانیم بهترین راه را برای شما بازگو کنیم.

اسکرول به بالا