071-91009294  | 021-88724227  |

قوانین جدید بیومتریک برای ورود به سنگاپور

قوانین جدید بیومتریک برای ورود به سنگاپور

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

سنگاپور یکی از کشور های بسیار ثروتمند در کل دنیا است که زندگی و اقامت در آن مزایای بسیار زیادی خواهد داشت. مهاجرت به سنگاپور قوانین خاص خود را دارد. در واقع این کشور همانند هر کشور دیگری برای خود قوانین مهاجرتی ویژه ای خواهد داشت. مهاجرت به سنگاپور در دوران کرونا نیز قوانین چالش برانگیز تر و سخت تری را برای متقاضیان خواهد داشت. به هر روشی که بتوانید وارد سنگاپور شوید مانند کار در سنگاپور یا تحصیل در سنگاپور، باید بتوانید بر مبنای قوانین جدید این کشور اقدام نمایید. از این رو اخبار زیادی مبتنی بر قوانین جدید بیومتریک برای ورود به سنگاپور اعلام شده است.

قوانین جدید بیومتریک برای ورود به سنگاپور

برای مهاجرت به سنگاپور می توانید اقدامات بسیاری را صورت دهید اما باید توجه داشته باشید که قوانین جدید بیومتریک برای ورود به سنگاپور نیز تغییر کرده است. این قوانین می تواند در راستای امنیت بیشتر ورود و خروج به این کشور و اقامت سنگاپور باشد. سنگاپور که با مشکلات مربوط به تأیید اثر انگشت مانند پیری ، زخم و خشکی مواجه است ، شروع به بهره برداری از عنبیه و بیومتریک صورت به عنوان شناسه اصلی در تمام ایستگاه های بازرسی مهاجرت از جمله فرودگاه ، ترمینال کشتی و حتی مرز های مالزی می کند.

از این رو ویژگی های اصلی شناسایی مسافران در ایستگاه های بازرسی مهاجرت سنگاپور به چشم و صورت تبدیل شده است. در گذشته شرایط بیومتریک تنها اثر انگشت بود که که به دلیل افزایش سن ، زخم شدن و خشکی چالش هایی را به وجود  آورده بود. اداره مهاجرت و ایست های بازرسی (ICA) اعلام کرد که اسکنرهای عنبیه و صورت را از ماه ژوئیه در تمام نقاط مهاجرت خودکار و دستی واقع در سالن های مسافربری ایستگاه های بازرسی زمینی ، دریایی و هوایی سنگاپور راه اندازی شده است.

اطلاعات چشم و چهره مسافران برای ورود به سنگاپور

همان طور که اشاره کردیم برای مهاجرت به سنگاپور قوانین جدید بیومتریک معرفی شده است. با همکاری آژانس علمی و فناوری Home Team ، سیستم های تازه مجهزی که از عنبیه و اطلاعات صورت مسافران استفاده می کنند جایگزین اثر انگشت به عنوان شناسه های اصلی بیومتریک برای ترخیص مهاجرت می شوند. سنگاپور امنیت OT را برجسته می کند و از نقشه راه امنیتی با تمرکز بر زیرساخت ها رونمایی کرده است.

سنگاپور با تأکید بر لزوم حفاظت از سیستم های کلیدی ، پانلی را متشکل از متخصصان جهانی برای ارائه مشاوره در زمینه امنیت سایبری فناوری عملیاتی (OT) تشکیل می دهد و طرح امنیت سایبری این کشور را با هدف تأمین زیرساخت های دیجیتال و فعالیت های سایبری راه اندازی می کند. این مسئله خود به افزایش امینت کمک می کند و سیستم های هنبیه را با قدرت بیشتری ارائه می دهد. بر این اساس اسکن عنبیه برای شناسایی افراد ۲۵۰ ویژگی را برای تطبیق بررسی می نماید. این در حالی است که اثر انگشت تنها ۱۰۰ نقطه را به عنوان ویژگی های خود در نظر گرفته بود. این کشور در نظر دارد تا سال ۲۰۲۲ میلادی تمامی مرز ها و فرودگاه ها یا ورودی ها را مجهز به سیستم جدید بیومتریک نماید. 

اسکرول به بالا