071-91009294  | 021-88724227  |

قانون ازدواج و طلاق در هلند

قانون ازدواج و طلاق در هلند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دولت هلند پیشنهادات و تغییرات در شرایط قانون ازدواج و طلاق در هلند را اعلام کرده است. یک لایحه جدید برای مشاوره به سازمان های مختلف هلندی توسط وزیر امور خارجه در مورد تغییرات طلاق ارسال شده است، در حالی که اکثریت نمایندگان مجلس هلند خواهان تغییر قانون ازدواج در خصوص مالکیت مشترک هستند.

شرایط و قانون ازدواج و طلاق در هلند

جهت زندگی در هلند لایحه جدید ازدواج و طلاق اجازه می دهد تا زوج ها طلاق خود را در دفتر ثبت کنند، در صورتی که توافق دو جانبه وجود داشته باشد و هیچکدام کودکان زیر سن قانونی نداشته باشند. زوج هایی که طلاق می خواهند، می توانند برای یک نفر در دفتر ثبت نام درخواست کنند. طلاق حداقل دو هفته پس از ارسال درخواست اعلام خواهد شد. در حال حاضر، مداخله دادگاه و کمک یک وکیل اجباری است. با این حال، از طریق اداره ثبت نام، حق داشتن مشاوره حقوقی را از طرف وکیل، عمومی دفتر اسناد رسمی یا واسطه می گیرند.

آمار طلاق در هلند

سالانه 34،000 طلاق در هلند وجود دارد که 14،000 تای آن ها شامل افراد زیر سن قانونی است. اکثر نمایندگان مجلس هلند می خواهند قوانین ازدواج را تغییر دهند به طوری که مالکیت مشترک تنها آن دسته از دارایی هایی را که در طول ازدواج ساخته شده است را پوشش می دهد.

آمار طلاق در هلند

به طور کلی، ازدواج در هلند به طور خودکار با جامعه مالکیت صورت می گیرد، حتی اگر یکی یا هر دو طرف ساکن باشند یعنی شهروند هلند نباشند. جامعه ملک یا مالکیت مشترک، تمام دارایی ها، بدهی ها و وراثاتی که از طرف هر دو طرف ازدواج به دست آورده اند و همچنین آنچه که در طول ازدواج به دست آمده است را پوشش می دهد.

توافق قبل از ازدواج در هلند

زوج هایی که مایل به نگه داشتن دارایی های مجزا هستند، نیاز به توافق قبل از ازدواج دارند که توسط یک وکیل این کار انجام می شود. نظرسنجی اخیر آنها توسط Netwerk Notarissen از وکلای دادگستری نشان داد که اکثریت مردم مشغول به کار نیستند و نمی خواهند سهم دارایی را که قبل از عروسی داشته اند را به اشتراک بگذارند و 75 درصد نمی خواهند بدهی شریک خود را به اشتراک بگذارند. به عنوان یک مهاجری که در هلند زندگی می کند، در بیشتر موارد ممکن است طلاق قانونی در هلند وجود داشته باشد به گونه ای که در کشور شما نیز این طلاق شناخته می شود.

گرفتن طلاق در هلند

تقاضای طلاق در هلند یک روند دشوار نیست. سه نوع اتحاد رسمی در هلند وجود دارد: ازدواج، یک مشارکت ثبت شده و زندگی مشترک با توافق. اگر شما در هلند ازدواج کرده اید، ازدواج شما باید توسط دادگاه منطقه به صورت رسمی ثبت شود. این راهنما بر چگونگی پایان دادن به ازدواج رسمی در هلند تمرکز دارد.

دادگاه های هلندی اگر حداقل یکی از بستگان شما در هلند زندگی کند (اقامت هلند را داشته باشد) معمولا طلاق شما را پردازش می کنند. برای اطلاعت بیشتر از شرایط طلاق و ازدواج و همچنین هزینه های زندگی در هلند با مشاورین موسسه میرداماد همراه باشید.

اسکرول به بالا