071-91009294  | 021-88724227  |

فرانسوی زبان ها در اکسپرس اینتری امتیاز بیشتری می گیرند

فرانسوی زبان ها در اکسپرس اینتری امتیاز بیشتری می گیرند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مهاجرت به کانادا با روش های زیادی امکان پذیر است. افراد زیادی برای مهاجرت به کانادا اقدام می کنند. برای حضور در این کشور و اقامت کانادا می توان از راه ها و روش های مختلفی اقدام نمود. برای این که بتوانید به این کشور مهاجرت کنید باید اقداماتی را صورت دهید و خود را برای شرایط آن آماده نمایید. اما یکی از مهم ترین روش ها برای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری می باشد. یکی از مهم ترین اخباری که می توان از اکسپرس اینتری دریافت نمود این روز ها توسط دولت کانادا منتشر شده است. بر طبق این اخبار فرانسوی زبان ها در اکسپرس اینتری امتیاز بیشتری می گیرند. از این رو داشتن تسلط به زبان فرانسوی می تواند کمک کننده باشد.

فرانسوی زبان ها در اکسپرس اینتری امتیاز بیشتری می گیرند

همان طور که اشاره کردیم مهاجرت به کانادا روش های زیادی دارد. از این رو برای مهاجرت به کانادا می توانید انتخاب های گسترده خود را ارائه نمایید. اکسپرس اینتری یکی از مهم ترین راه های مهاجرت کانادا می باشد که منجر به اخذ اقامت کانادا می شود. برای دریافت اکسپرس اینتری لازم است تا متقاضیان این برنامه امتیازات بالایی در این زمینه داشته باشند.

به تازگی اخباری منتشر شده است که بر مبنای آن فرانسوی زبان ها در اکسپرس اینتری امتیاز بیشتری می گیرند. کاندیداهای اکسپرس اینتری فرانسوی زبان اکنون واجد شرایط امتیاز بیشتری هستند. در واقع داوطلبان اکسپرس اینتری می توانند امتیاز CRS بیشتری برای صحبت به زبان فرانسه یا دوزبانه بودن کسب کنند. در واقع وزیر مهاجرت کانادا ، مارکو مندیچینو ، اعلام کرد که نامزد های فرانسوی زبان و دوزبانه امتیازات اضافی را تحت سیستم Express Entry دریافت می کنند.

امتیازات اکسپرس اینتری در گروه زبان

برای مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری کانادا لازم است تا در هر گروهی امتیازاتی داشته باشید. یکی از گروه ها و بخش هایی که منجر به امتیازات مناسب برای افراد می شود، زبان انگلیسی یا زبان فرانسه است. امتیازات اکسپرس اینتری برای سال جدید میلادی در گروه زبان افزایش زیادی یافته است. از این رو لازم است تا برای داشتن امتیاز مناسب اقداماتی را صورت دهید. بر طبق قوانین جدید اکسپرس اینتری برای داوطلبان، زبان فرانسه امتیازات بیشتری را ارائه می دهد. داوطلبان فرانسوی زبان اکنون ۲۵ امتیاز اضافی برای مهارت های زبان خود دریافت می کنند ، در حالی که این تعداد در سال های گذشته ۱۵ امتیاز بوده است.

داوطلبان دو زبانه اما امتیاز بیشتری می گیرند. در سال های گذشته داوطلبان دوزبانه برای اکسپرس اینتری ۳۰ امتیاز کسب می کردند. اما در سال جدید میلادی یعنی سال ۲۰۲۱ این امتیاز برای افرادی که تسلط به دو زبان دارند به ۵۰ رسیده است. کانادا قصد دارد 4.4 درصد از مهاجران فرانسوی زبان را در خارج از کبک تا سال ۲۰۲۳ پذیرش کند. به گزارش خبرگزاری های کانادا این روش یک ابتکار جدید برای کمک به روند مهاجرت فرانسوی زبان ها به کانادا می باشد. به همین دلیل مهاجرت افرادی که دو زبان را می دانند و تسلط مناسبی به زبان فرانسوی دارند به کانادا با شرایط بهتری اتفاق می افتد. 

اسکرول به بالا