071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل رشته طراحی لباس در ایتالیا

طراحی لباس در ایتالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشجویان طراحی لباس در ایتالیا می توانند انواع تکنیک های مد از جمله مدل های کاغذی، طراحی و خیاطی که در زمینه یادگیری تکنیک های لازم در درک آیتم های طراحی به آنها کمک می کند، استفاده کنند.

شما میتوانید با مراجعه به لینک های زیر به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید:

  1. مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
  2. تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

مدرک لیسانس طراحی لباس در ایتالیا

تحصیلات چهار ساله دانشگاه ماریست (Marist) در خارج از کشور با مدرک کارشناسی طراحی مد با درس تاریخچه مد آغاز شد، که با تکنیک های طراحی شکل مد و کشف نحوه مجسم کردن این تکنیک ها در واقعیت توسعه می یابد. دانشجویان جهت تحصیل در ایتالیا در رشته طراحی مد انواع تکنیک های مد از جمله: مدل های کاغذی، طراحی، خیاطی، گلدوزی، بافتنی، چاپ، لوازم جانبی طراحی و چیزهای بیشتر را یاد می گیرند.

صنعت مد در دانشگاه های ایتالیا

استادان دانشگاه ماریست، نه تنها معلم هستند بلکه با حرفه ای های صنعت مد ارتباط عالی دارند. آنها به دانشجویان کمک می کنند تا با چالش برانگیزان کار در دنیای واقعی مد ملاقات داشته باشند. دانشجویان طراحی مد یاد می گیرند تا با عکاس ها، مدل های عالی همکاری کنند و تبلیغات را سازماندهی کنند.دانشگاه ماریست فلورانس، بخش طراحی مد برای تحقیق خلاقانه به خوبی طراحی شده است، شما در آنجا کتابخانه تخصصی پیدا می کنید که بر روی مد و تمام مقالات تحقیقی مربوط به آن تمرکز کرده است.

توجه داشته باشید که تحصیل پزشکی در ایتالیا نیز انتخاب جذابی برای دانشحویان بین المللی می باشد.

صنعت مد در دانشگاه های ایتالیا

تکنیک های لازم جهت طراحی لباس در ایتالیا

اگر قصد مهاجرت به ایتالیا برای تحصیل در رشته طراحی لباس را دارید باید بدانید، دانشجو در زمان حضور در دانشگاه به آزمایشگاه خیاطی مجهز به مانکن ها، چرخ های خیاطی صنعتی دسترسی پیدا می کند که برای یادگیری تکنیک های لازم در درک آیتم های طراحی، استفاده می شوند.همچنین آزمایشگاه کامپیوتر مجهز برای دسترسی به نرم افزارهای به روز طراحی وجود دارد. دانشجویان در محوطه دانشگاهی Lorenzo de’ Medici فلورانس با تمام ابزارهای مورد نیاز حضور می یابند تا استانداردهای تحصیلی برای خلق برترین سطح حرفه ای های آینده مد را تضمین کنند.

برای اخذ مجوز زندگی و اطلاع از هزینه تحصیل در ایتالیا و آشنایی با روند مهاجرت به این کشور از طرق مختلف بهتر است که ابتدا با مشاورین موسسه حقوقی  میرداماد گفت و گو کنید و سپس دست به اقدام به این روش بزنید.

اسکرول به بالا