071-91009294  | 021-88724227  |

شهر سیه نا ایتالیا

شهرسیه نا ایتالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

ایتالیا شهرهای زیادی دارد اما چندین بخش این کشور جزو جذاب ترین مکان های دنیا هستند. شهر سیه نا ایتالیا که دارای پیشینه ای قدیمی بوده یکی از محل های فوق العاده در این کشور است که مکان مناسبی برای تفریح، زندگی و تحصیل نیز می باشد.

شما میتوانید با مراجعه به لینک های زیر به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید:

  1. مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
  2. تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

در این مقاله که به کوشش موسسه میرداماد گردآوری شده به بررسی مواد زیر در ارتباط با شهر سیه نا ایتالیا می پردازد:

  • درباره شهر سیه نا ایتالیا
  • تحصیل در شهر سیه نا ایتالیا
  • بازار کار شهر سیه نا ایتالیا
  • دیدنی های شهر سیه نا ایتالیا
  • هزینه زندگی در شهر سیه نا ایتالیا

برای کسب اطلاعات دقیق تر با مشاورین مجرب موسسه میرداماد در شعب تهران و شیراز تماس برقرار کنید.

درباره شهر سیه نا ایتالیا

سیه نا دارای کیفیت زندگی بسیار بالایی است که باعث این امر موقعیت و تاریخ بی نظیر شهر است. این شهر به معماری جذاب، فرهنگ و هنر، طبیعت بکر موجود و تعادل زندگی و آرامش محیط دانشجویی خود شناخته شده است.موقعیت مکانی سیه نا منحصر به فرد است به این دلیل که هم می توانید یک لحظه در وسط محل قرون وسطایی باشید و هم کمتر از 30دقیقه پیاده روی کنید و خود را در وسط برخی از جذاب ترین مناطق ایتالیا که مدرن هستند، پیدا کنید.در این منطقه هیچ کارخانه و شهرک های صنعتی با ابعاد قابل ملاحظه ای وجود ندارد، بنابراین آلودگی هوا بسیار کم است. همچنین به دلیل اینکه این شهر در محاصره تپه های حومه ای قرار دارد و به دلیل اینکه مسئولان شهر مراقبت های ویژه ای را انجام داده اند تا از مناسب بودن شهر اطمینان حاصل کنند، میزان عبور و مرور وسایل نقلیه محدود است.فرهنگ و سنت این شهر در پالیو مشهود است. سیه نا در میان دارای سنین مختلف جمعیتی می باشد، جایی برای سالمندانی که از طریق فعالیت های اجتماعی حضور دارند و برای جوانانی که زندگی اجتماعی را در مقیاس نسبتاً کوچک به اشتراک می گذارند.فاکتورهای اضافی نیز همچون کیفیت شراب، مواد غذایی و آب و هوای مطلوب نیز مزیت این شهر هستند همچنین چندین چشمه آب گرم و دهکده های اسپا نزدیک به سیه نا وجود دارد و این شهر تنها با فاصله حدود یک ساعت از منطقه ساحلی قرار گرفته است.

تحصیل در شهر سیه نا ایتالیا

دانشگاه سیه نا در توسکانی یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها برای تحصیل در ایتالیا است. این موسسه در سال 1240 تأسیس شده و در قرن بیستم دارای 400 دانشجو در بین جنگ های جهانی بوده است، از آن زمان تا الان به میزان کنونی خود در حدود 20000 دانشجو رسیده.دوره ها به زبان ایتالیایی یا انگلیسی تدریس می شود و مدارس تابستانی برای متخصصان و دانشجویانی که به دنبال توسعه دانش خاص خود در بسیاری از زمینه ها هستند، وجود دارد.بخش اعظم دانشگاه را ساختمان های تاریخی بازسازی شده مانند بخش های مهندسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی تشکیل داده است. به طور مثال، صومعه سابق سانتا چیارا، که برای ایجاد اولین اقامتگاه دانشگاهی در ایتالیا برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی بازسازی شده، امروز میزبان آزمایشگاه نوآوری دانشگاه سیه نا است.دانشجویان در سیه نا برای استفاده از فرصت های مختلف برای تجربه در صنعت به کارفرماها معرفی می شوند و تجربه کاری عملی در اکثر دوره های تحصیلی وجود دارد.دانشجویان بخش اعظمی از کل جمعیت سیه نا را تشکیل می دهند و احساس جوانی و پویایی به شهر می دهند. در سال 2012، روزنامه La Repubblica دانشگاه سیه نا را از نظر خدمات، کمک های مالی و بین المللی در رده اول دانشگاه های ایتالیا قرار داد.دانشگاه سیه نا واقع در قلب حومه زیبای توسکانی ارتباطات حمل و نقل بسیار خوبی با فلورانس، رم، میلان، ناپل و سایر شهرهای بزرگ دارد. همچنین یکی از مناطق کمتر توریستی ایتالیا است، به این معنی که دانشجویان می توانند واقعاً با فرهنگ محلی آشنا شوند.

در صورتی که قصد تحصیل پزشکی در ایتالیا را دارید می توانید به مقاله آن در سایت میرداماد مراجعه نمایید.

بازار کار شهر سیه نا ایتالیا

در مورد کار در ایتالیا در شهر سیه نا باید بگوییم که در شهر سیه نا هتل ها، مسافرخانه ها، مراکز دارای تختخواب و صبحانه، خانه های تعطیلات دارای مزرعه،اسپا های آب گرم و رستوران ها همیشه به دنبال افراد مسلط به زبان انگلیسی هستند که دارای تحصیلات مرتبط با کامپیوتر و اینترنت بوده تا پست های بخش پذیرش را پر کنند. منشی، پرسنل مدیریت، اپراتورهای تلفن، پیشخدمت و غیره مشاغلی هستند که زیاد در این شهر یافت می شود. این مؤسسات همچنین به دنبال افرادی هستند تا مشتری های خارجی را برای آنها پیدا کنند و مایل به پرداخت کمیسیون خوبی در فروش می باشند.تدریس انگلیسی هنوز یکی از بهترین فرصت های اشتغال در سیه نا است. بسیاری از فروشندگان مسکن در سراسر ایتالیا همیشه به دنبال انگلیسی زبانان مسلط هستند و شهر سیه نا به افرادی با این ویژگی نیاز دارد.

دیدنی های شهر سیه نا ایتالیا

  1. پیازا دل کامپو در مرکز شهر قرار دارد و نقطه شروع هر بازدید می باشد. این میدان یکی از بزرگترین میادین قرون وسطایی در جهان است و فرم پوستی عجیب و غریب و بی نظیر دارد. همه ساله در تاریخ 2 ژوئیه و 16 اوت مسابقه اسب سواری معروف پالیو در این شهر برگزار می شود.
  2. باپتیستری که در سال 1325 ساخته شده ، واقع در پشت کلیسای جامع، یکی از مهمترین اماکن مذهبی در این شهر است. برای قرن ها تمام ساکنان سیه نا، افراد مشهور یا معمولی، در زیر طاق باپتیستری غسل تعمید می شدند.
    در داخل ساختمان می توانید نقاشی های دیواری و فونت های برنزه و سنگ مرمر، که درست در مرکز باپتیستری واقع شده اند را ببینید.
  3. موزه مدنی سینا شامل یکی از معروف ترین تمثیل های جهان است: بدی ها و خوبی هایی که توسط امبروجیو لورنزتیتی، روی دیوارها نقاشی شده.
  4. شما می توانید بسیاری از غذاهای سنتی را در سیه نا پیدا کنید و غذاهایی همچون گراز وحشی، گوشت خرگوش، ماکارونی پاپاردل و گوشت کبابی بره را امتحان کنید پس از آن نیز سوسیس های محلی، پنیر، جگر، سوپ ریبولیتا و موارد دیگر معروف هستند.
دیدنی های شهر سیه نا ایتالیا
دیدنی های شهر سیه نا ایتالیا

هزینه زندگی در شهر سیه نا ایتالیا

برای مهاجرت به ایتالیا باید بدانید که هزینه زندگی در شهر سیه نا برای اساسی ترین نیاز ها به شرح زیر است:

هزینه های مسکن

شما باید برای اجاره یک اتاق تکی در سیه نا بین 200 تا 400 یورو بپردازید. موقعیت مکانی با قیمت نهایی که پرداخت می کنید ارتباط بسیاری دارد. زندگی در مرکز شهر شما را به دانشگاه و مهمترین جاذبه ها نزدیکتر می کند، اما انتخاب محل اقامت در حومه سیه نا باعث صرفه جویی در هزینه نیز خواهد شد.اگر یک اتاق دونفره را با همکلاسی دیگری به اشتراک می گذارید، می تواند اجاره ماهانه شما را به حدود 255 یورو کاهش دهد یا می توانید یک آپارتمان بین 600 تا 800 یورو انتخاب کنید و هزینه ها بین شما و همکلاسیتان تقسیم شود.

هزینه های غذا

اگر می خواهید ناهار را در یک رستوران معمولی در سیه نا بخورید، معمولاً حدود 25 یورو هزینه دارد. یک صبحانه شامل شیرینی و کاپوچینو حدود 2 یورو است که ژلاتو ایتالیایی آن نیز 1.70 یورو می باشد. پیتزا فروشی در سینا بسیار فراوان است و با قیمت تقریبا 1.50 یورو می توانید یک پیتزای بزرگ بخورید.

حمل و نقل و هزینه های دیگر

با سیستم عالی حمل و نقل عمومی در مرکز سیه نا و حومه می توانید جابه جا شوید. یک بلیط واحد برای اتوبوس حدود 0.95 یورو است و شما می توانید از آن استفاده کنید تا تقریباً به هر جای شهر بروید. برای سفر به خارج از سیه نا، بلیط های اتوبوس 2.10 یورو است.

با مطالعه مقاله بالا نسبت به پیشینه شهر سیه نا ایتالیا، تحصیل در این شهر، کار و هزینه زندگی در سیه نا همچنین مکان های دیدنی آن آشنایی پیدا کردید. جهت کسب اطلاعات دقیق تر با مشاورین مجرب موسسه میرداماد تماس برقرار کنید.

سوالات متداول در مورد شهر سیه نا ایتالیا

1- هزینه متوسط زندگی در شهر سیه نا ایتالیا چقدر است؟

هزینه زندگی بسته به نوع زندگی شما دارد اما به طور میانگین و با در نظر گرفتن امکانات متوسط 400 تا 800 یورو برای هزینه ماهانه می توان در نظر گرفت.

2- زبان مردم شهر سیه نا ایتالیا چیست؟

زبان رسمی در این شهر ایتالیایی است اما مردم زبان انگلیسی را نیز متوجه می شوند.

3- ارز رایج شهر سیه نا ایتالیا چیست؟

ارز رایج در شهر سیه نا ایتالیا یورو است اما معاوضات از طریق دلار نیز صورت می گیرد.

4- آیا دانشجویان می توانند در سیه نا ایتالیا می توانند کار کنند؟

بله اتفاقا این شهر کارهای دانشجویی زیادی دارد.

5- حمل و نقل درون شهری در شهر سیه نا ایتالیا چگونه است؟

حمل و نقل درون شهری در شهر سیه نا ایتالیا توسط اتوبوس صورت میگیرد.

6- آیا شهر سیه نا ایتالیا مکان مناسبی برای مهاجرت است؟

این شهر دارای تنوع ملیتی بوده با هزینه مناسب برای زندگی اما مشاغل در حوزه های محدودی وجود دارد.

7- آیا کار در شهر سیه نا ایتالیا راحت پیدا می شود؟

شهر سیه نا ایتالیا صنایع مختلف خدماتی دارد اما اگر زبان ایتالیایی بلد نباشید نمی توان به راحتی کار کرد.

8- هزینه اجاره آپارتمان در شهر سیه نا ایتالیا چقدر است؟

هزینه اجاره آپارتمان در شهر سیه نا ایتالیا حدود 400 – 800 یورو می شود.

9- آیا می توان در سیه نا کار دانشجویی پیدا کرد؟

بله به دلیل توریستی بودن، کار در هتل ها و رستوران ها زیاد است.

10- آیا شهر سیه نا ایتالیا مکان های دیدنی دارد؟

این شهر پر از مکان های تاریخی و جذاب است.

11- آیا شهر سیه نا ایتالیا مکان مناسبی برای دانشجویان است؟

بله، شهر سیه نا ایتالیا دانشگاه مشهوری دارد که رنکینگ آن 400 در جهان می باشد.

اسکرول به بالا