071-91009294  | 021-88724227  |

شهروندی سوئد با سرمایه گذاری

شهروندی سوئد با سرمایه گذاری

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

شما میتوانید به عنوان یک شهروند اتحادیه اروپا تا زمانی که بخواهید در سوئد کار کنید همچنین برای اطلاعات بیشتر در زمینه شهروندی سوئد با سرمایه گذاری که این روزها بیشتر به یک رویا تبدیل شده تا واقعیت مقاله زیر را بطور کامل مطالعه کنید.

اعتبار شهروندی سوئد با سرمایه گذاری

کسانی که در کشور سوئد زندگی می کنند به این مفتخرند که این کشور یکی از قوی ترین قطب های اقتصادهای اروپا است و گذرنامه ی این کشور دومین گذرنامه ی قدرتمند در جهان است، اما در حال حاضر گرفتن شهروندی سوئد توسط برنامه های سرمایه گذاری فقط می تواند یک رویاپردازی باشد،با توجه به اینکه با داشتن شهروندی از هر تعداد کشور اتحادیه اروپا می توانید از تمامی حقوق فردی که در این کشورمتولد و بزرگ شده است برخوردار شوید.

در حال حاضر تنها راه تضمین دریافت شهروندی سوئد از طریق اصل Jus Sanguinis برای حق خون  است. این به این معنی است که شما به سبب داشتن والدین سوئدی به عنوان یک شهروند سوئدی تبدیل می شوید و نه هیچ چیز دیگر.

شهروندی سوئد از طریق والدین

اگر شما در یک کشور خارجی متولد شده اید و والدین شما سوئدی هستند، پس شما نیز سوئدی هستید. با این حال، اگر شما در سوئد با والدینی مهاجر متولد شده اید، به طور خودکار سوئدی نیستید. این کودک می تواند بعد از مدت زمان مشخصی شهروندی سوئد را برای خود و همچنین پدر و مادرش،دریافت نماید، اما تنها پس از مدت قابل توجهی در ازای اقامت سوئد.شهروندی سوئد از طریق والدین

با این حال، به عنوان یک شهروند اتحادیه اروپا، شما اجازه دارید که در سوئد تا زمانی که دوست دارید، یا هر کشور دیگری در اتحادیه اروپا کار کنید. اگر شما در حال حاضر یک شهروند اتحادیه اروپا نیستید، اما تمایل دارید که یکی از شهروندان باشید ، شهروندی توسط سرمایه گذاری تنها راه تضمین کسب گذرنامه قانونی اتحادیه اروپا است.

شرایط سرمایه گذاری تجاری در کشور سوئد

سرمایه گذاری در کشور سوئد از طریق تجارت باید حداقل حدود € 100،000 (بدون محدودیت) سرمایه داشته باشید که شرایط خاصی جهت سرمایه گذاری وجود ندارد .همچنین نوع ویزایی که باید در اختیار داشته باشید ویزای تجاری باید باشد که به شما اجازه خواهد داد اقامت طولانی در آن کشور داشته باشید.جهت اخذ اقامت و روش های مهاجرت سوئد می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در موسسه حقوقی میرداماد در تماس باشید.

اسکرول به بالا