071-91009294  | 021-88724227  |

شغل های پردرآمد در سوئد

شغل های پردرآمد در سوئد

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

یکی از شغل های پردرآمد در سوئد معاون ارشد سازمان می باشد، کمک به شرکت در دستیابی به اهداف و افزایش عملکرد اجرایی از وظایف آنهاست. او باید عملکرد خوبی در حل مشکلات و رهبری قدرتمندی داشته باشد.کارفرمایان به شدت دنبال افراد با مدرک لیسانس تجارت به همراه مدرک MBA و تجربه طولانی در سطح اجرایی هستند.

لیست شغل های پردرآمد در سوئد

مدیران پروژه به اهداف عملیاتی دست می یابند؛ آنها مسئول تهیه و تکمیل برنامه های اجرایی، اجرای تولید، بهره وری، کیفیت و استانداردهای خدمات مشتری، حل مشکلات، شناسایی روند، تعیین بهبود سیستم و اجرای تغییرات هستند. مدرک مدیریت پروژه یا تجربه معادل و گسترده در یک پروژه مدیریتی یک ضروریت است که درآمد مدیران حدود 69.837 یورو می باشد.مدیر عامل که درآمدی نزدیک به 61.548 یورو را دارد،بر مدیریت کل و عملکرد شرکت نظارت می کند. آنها همچنین مسئول ایجاد ارتباطات تجاری جدید و ایجاد برنامه های بازاریابی و استراتژی بازاریابی برای افزایش سودآوری و کارایی هستند. این موقعیت به کاندیداهایی نیاز دارد که حداقل یک مدرک لیسانس را داشته باشند، ترجیحا در یک موضوع مرتبط با کسب و کار، در حالی که یک مدرک فوق لیسانس می تواند یک امتیاز مثبت باشد.

شغل معماری و پزشک در سوئد

بخشی از وظایف اصلی مدیران معماری سازمانی که 64.741 یورو درآمد دارند، ارائه خدمات عملیات کامل برای مدیریت برنامه، توسعه سفارشی و برون سپاری (خرید یک محصول یا خدمات از یک شرکت بیرونی) فرایند کسب و کار برای مشتریان است.برای این موقعیت، دانش اصلی ساختار های معماری سازمانی مانند TOGAF، FEAF و DoDAF؛ همچنین الگوهای کلیدی معماری ضروری است.مدرک لیسانس در زمینه تخصص شرکت به همراه 6 سال تجربه مشاوره یا صنعت مربوطه لازم است.

شغل معماری و پزشک در سوئد

پزشکان (خون شناسی/تومورشناسی) مراقبت های مستقیم بیمار را به ویژه در زمینه های مراقبت های ویژه در بیمارستان و امدادرسانی ارائه می دهند.برای این موقعیت، معمولا یک مدرک چهار ساله در پزشکی، به دنبال آموزش سه ساله در پزشکی داخلی، و دوره سه ساله دیگری در دانشکده هماتولوژی و انکولوژی نیازمند است.شغل پزشکی درآمدی حدود 68.440 یورو را دارد.

شغل مدیریت در سوئد

مدیر خلاق برای ایجاد یک محیط خلاق در یک سازمان بسیار مهم است. آنها باید از تمام جنبه های تجاری اداره یک سازمان آگاهی داشته باشند،همچنین حرفه ای ها در این نقش نیاز به مهارت های خلاقانه برجسته، نقش عالی در مهارت های ارتباطی و ارائه آنها، دانش گسترده در طراحی گرافیک و دیگر نرم افزار های دیجیتال و به عنوان مدیر نیاز به داشتن مهارت های رهبری قوی برای استخدام، نظارت و توسعه تیم خلاق را باید داشته باشد.برای این موقعیت معمولا به مدرک لیسانس در طراحی گرافیک، هنرهای زیبا، تایپوگرافی، ارتباطات بصری یا در یک موضوع مرتبط نیاز دارید.که می توانید درآمدی حدود 87.277 را کسب کنید.

مدیر ارشد سرمایه گذاری برای سرپرستی هیئت مدیره سرمایه گذاری در یک سازمان است. آنها باید دارای توانایی های تحلیلی خلاقانه استثنایی، تفکر قوی و عملیاتی و توانایی های رهبری بی نظیر باشند.مدرک کارشناسی در یک برنامه کسب و کار مانند مدیریت کسب و کار و یا دوره های سرمایه گذاری دیگر و چندین سال تجربه لازم است.اگر شما سوالی در زمینه پیدا کردن کار در سوئد دارید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد در میان بگذارید.

نظرات کاربران

  • توسط شقایق
    تاریخ: خرداد 28, 1397
    نفر
    نفر

    سلام.من با دخترم تنها زندگی میکنم.۳۶ساله ام دخترم ۱۱ سالشه.لیسانس شهرسازی. ۱۲ سال سابقه کار در درمانگاه با مدرک کمک بهیاری از آموزشگاه آزاد دارم.برادرم با خانواده اش چندین ساله سوئد زندگی میکنن.شما چه راهی پیشنهادمیدید بتونم اقامت سوئدوبگیرم وبرم پیش برادرم؟آیا از طریق برادرم میتونم برم اونجا؟

    • توسط مشاور
      تاریخ: خرداد 29, 1397
      نفر
      نفر

      سلام و وقت خوش
      کشور سوئد بسیار سخت ویزا میدهد و تقریبا نمیتوان از سفارت سوئد ویزای کار گرفت.معمولا درخواست های ویزای کار را ریجکت میکنند، مگر پیشنهاد کاری از داخل سوئدی وجود داشته باشد که قابل استناد باشد. پیشنهاد می شود از طریق شرکت در دوره زبان سوئدی، اقدام به اخذ ویزا کنید.
      البته اگر برادرتان، در کنار دعوت نامه، پشتیبانی مالی خود را از شما تضمین کند، می دانید ویزا بگیرید و سپس طی مراحلی اقامت بگیرید.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا