071-91009294  | 021-88724227  |

شغل های پردرآمد در آلمان

شغل های پردرآمد در آلمان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

موسسه‌ حقوقی میرداماد با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و متبحر در زمینه‌ی حقوق بین‌الملل برای ارائه‌ بهترین گزینه‌های موجود برای هر شخص باروش‌های قانونی مهاجرت دوشادوش با شما ایستاده است. در این مقاله به شغل های پردرآمد در آلمان اشاره کرده ایم.

لیست شغل ها و کارهای پردرآمد در آلمان

مشاور، مهندس، متخصص فناوری اطلاعات، وکیل، پزشک جانشین، مدیر فروش، بانکدار سرمایه گذاری، متصدی آزمایشگاه، وزیر امور خارجه و مدیر عامل جزء 10 شغل پردرامد برتر در آلمان هستند. یکی از فرصت های شغلی در آلمان گروه مشاوران هستند. مشاوران، مشاوره تخصصی در یک زمینه خاص (از جمله امنیت، حسابداری، قانون، مدیریت، آموزش، و غیره) را ارائه می دهند. آنها ممکن است در یک شرکت کار کنند یا از طریق شرکت مشاوره ای استخدام شوند تا خدمات خود را به مشتریان ارائه دهند.

یک مشاور در شروع، سالیانه حقوقی در حدود 30000 تا 46000 یورو دریافت می کند. با گذشت زمان، این مبلغ افزایش می بابد و یک مشاور سالیانه مبلغی در حدود 220000 الی 370000 یورو دریافت می کند. مدرک لیسانس در زمینه های مرتبط مانند سیاست تجاری، امور مالی، حسابداری و مدیریت کسب و کار انتظار می رود. مدرک کارشناسی ارشد مرتبط در صورت وجود امتیاز محسوب می شود.

متخصص فناوری اطلاعات در آلمان

مهندسان مسئول طراحی مواد، سازه ها و سیستم ها هستند و در عین حال مسئول حفظ کارایی، مقررات، ایمنی و هزینه ها نیز هستند. وظایف آنها با توجه به شاخه هایی که در آن تخصص دارند از جمله مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی برق و مهندسی مکانیک، متفاوت است. مهندسان معمولا سالیانه حقوق 64000 یورو دریافت می کنند. میزان حقوق با توجه به نقش و تجربه افزایش می یابد. برای مثال، یک مدیر فنی می تواند سالانه 138000 تا 168000 یورو درامد داشته باشد.

متخصص فناوری اطلاعات در آلمان

متخصصین IT برای کار در آلمان متخصصین آموزش دیده ای هستند که پشتیبانی فناوری اطلاعات را انجام می دهند. آنها به شرکت ها و سازمان ها با مدیریت سخت افزار، نرم افزار، شبکه و حل مشکلات در این زمینه ها کمک می کنند. آنها سالانه مبلغ 66000 یورو درآمد کسب می کنند. با کسب تجربه، می توانند به یک مدیر امنیتی فناوری اطلاعات تبدیل شوند که حقوق سالانه آنها حدود 81000 یورو است. آنها به عنوان سرپرست فناوری اطلاعات می توانند سالانه 124000 یورو درامد داشته باشند. به طور کلی به یک مدرک لیسانس در رشته مرتبط به کامپیوتر، از جمله علوم کامپیوتر، سیستم های اطلاعاتی و مهندسی نرم افزار نیاز است.

شغل وکلا در آلمان

افرادی که قصد مهاجرت به آلمان به عنوان وکیل را دارند باید بدانند که نقش یک وکیل در قضیه های قانونی بسیار متفاوت است. به طور کلی، آنها به مشتریان در مورد مسائل حقوقی مانند حقوق مالکیت و حقوق شخصی مشاوره می دهند. وکلا در شرکت های کوچک معمولا کمتر از 40000 یورو در سال درامد دارند، در شرکت های متوسط 50000 الی80000 یورو و در شرکت های بزرگ 700،000 یا بیشتر درامد سالانه دارند. متصدیان آزمایشگاه مسئول عملیات ایمنی و کارآمد یک آزمایشگاه بالینی، قانونی، تحقیقاتی و یا پزشکی هستند. متصدیان با تجربه معمولا 123000یورو در سال حقوق دریافت می کنند. اکثر کارفرمایان به دنبال کسانی با مدرک کارشناسی در تکنولوژی پزشکی، شیمی یامهندسی شیمی هستند. چند سال سابقه کار نیز انتظار می رود.

مشاغل مدیران فروش در آلمان

وظیفه مدیران فروش به طور معمول ارتقای استعداد و رهبری است. آنها اهدف را تعیین و طرح های فروش را ایجاد می کنند، اطلاعات را تجزیه و تحلیل می کنند، مربیان تیم فروش خود را به کار می گیرند و در روند استخدام کارکنان فروش دخیل هستند. مدیران فروش حقوق بالایی در بخش بازاریابی و فروش را به دست می آورند و متخصصین باتجربه حقوقی در حدود 134000 یورو در سال دریافت می کنند. در همین حال، کارشناسان ارشد حقوق سالانه 88000 یورو دریافت می کنند. مدرک کارشناسی در زمینه های مرتبط با حقوق تجاری، مدیریت، اقتصاد، حسابداری، مالی، ریاضیات، بازاریابی و آمار نیاز است و همچنین کسانی که دارای سابقه کاری به عنوان نماینده فروش دارند در اولویت هستند.

بانکداری در آلمان

بانکداران سرمایه گذاری، اساسا مشاورین مالی یک شرکت هستند. آنها معمولا در یک موسسه مالی یا در یک بخش بزرگ بانک مشغول به کار هستند که به بالا بردن سرمایه دولت ها، شرکت ها و سایر نهادها تلاش می کنند. آنها می توانند حقوقی به مبلغ 150000 یورو در اولین سال استخدام خود دریافت کنند. بانکداران سرمایه گذاری در پست های ارشد می توانند تا 300 هزار یورو یا بیشتر در سال دریافت کنند. به طور کلی به یک مدرک MBA مرتبط نیاز است، اما مدرک لیسانس در اغلب مواقع قابل قبول می باشد. درک پایه ای قوی از حسابداری، امور مالی و اقتصاد و همچنین یک پایه قوی در ریاضیات، ضروری است.

شغل مدیریتی در آلمان

مدیر عاملین، هیات مدیره یک شرکت هستند و پر درامدترین شغل در آلمان را دارند. آنها مسئول مدیریت فعالیت های روزمره شرکت و امور مالی آن و حفظ تمام تعهدات قانونی هستند. مدیرعاملین شرکت هایی با 25 کارمند یا کمتر به طور معمول 170 هزار یورو در سال درامد دارند و درامد 379000 یورو برای مدیر عاملین شرکت هایی با 500-1000 کارمند و 807 هزار یورو برای مدیر عاملین شرکت هایی با بیش از 5000 کارمند . این حقوق می تواند به سازمانی خاص بستگی نیز دشته باشد.

به عنوان مثال، مدیر عامل شرکت فولکس واگن، مارتین وینتکورن درامدی در حدود 15 میلیون یورو در سال کسب کرده است. به طور معمول به مدرک کارشناسی ارشد مرتبط نیاز دارید. سابقه کاری در نقش مدیریت ارشد ضروری است. مشاغل مورد نیاز کشور آلمان را مشاورین موسسه میرداماد در اختیار شما قرار خواهند داد، تا در این مسیر به مشکل خاصی برنخورید.

اسکرول به بالا