071-91009294  | 021-88724227  |

شرایط مهاجرت به استرالیا در دوران کرونا

شرایط مهاجرت به استرالیا در دوران کرونا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

استرالیا یکی از کشور های اروپایی است که شرایط خاصی را برای مهاجرت دارد. برای مهاجرت به استرالیا باید با توجه به این شرایط اقدام نمود. البته این روز ها به دلیل همه گیری و شیوع ویروس کرونا در کشور های مختلف مهاجرت به استرالیا نیز تحت تاثیر قرار گرفته است. از این رو اگر بخواهید برای هر روش مهاجرتی مثلا تحصیل در استرالیا یا کار در استرالیا هم اقدام نمایید می بایست با توجه به این کار اقدام نمایید. در ادامه ما به بررسی اخباری مبنی بر شرایط مهاجرت به استرالیا در دوران کرونا می پردازیم. با بررسی این اخبار می توان به تصمیم گیری نهایی در ارتباط با مهاجرت نزدیک تر شد.

شرایط مهاجرت به استرالیا در دوران کرونا

همان طور که اشاره کردیم روند مهاجرت به استرالیا تحت تاثیر ویروس کرونا هم قرار گرفته است. از این رو برای هر گونه اقدامی در ارتباط با مهاجرت به این کشور باید به بررسی دقیق شرایط پرداخت. همه گیری بیماری COVID-19 و مرز های بسته تاثیر قابل توجهی بر برنامه های مهاجرتی به استرلیا ۲۰۲۱ خواهد داشت. اندازه و ترکیب برنامه مهاجرتی هر ساله از طریق روند بودجه دولت استرالیا تعیین می شود. مقامات ذی صلاح اطلاعات را از طریق مشاوره عمومی گسترده با مقامات فدرال و ایالتی ، گروه های تجاری و جامعه و مردم جمع آوری می کنند.

وزارت خزانه داری تخمین می زند که مرز های بین المللی استرالیا در شش ماه اول سال آینده به تدریج باز خواهد شد و مسافران بین المللی پس از ورود به مدت دو هفته در قرنطینه خواهند بود. باز شدن مرز ها فعالیت جدیدی را در اقتصاد کشور آغاز می کند، اما انتظار نمی رود که به سطح قبل از همه گیری نزدیک باشد. جوش فریدنبرگ ، خزانه دار استرالیا و معاون رهبر حزب لیبرال ، گفت: “جمعیت آینده استرالیا به دلیل کاهش شدید تعداد مهاجران ، کوچکتر و مسن تر خواهد شد. تعداد زیادی از استرالیایی ها بیکار هستند ، که بیش ترین تعداد ما در سال های گذشته است. این مسئله نشان می دهد دولت می خواهد منافع استرالیایی ها را قبل از باز کردن مرز ها به طور کلی پیش ببرد. 

مهاجرت به استرالیا در دوران کرونا

اقدامات جدیدی توسط دولت استرالیا برای مهاجرت به این کشور در دوران کرونا صورت گرفته است. دولت تعداد ویزاهای خانوادگی را از ۴۷۷۳۲ به ۷۷۳۰۰ در سال جدید میلادی افزایش می دهد. با این حال طبق قانون جدید الزامات زبان انگلیسی قرار است از اواخر سال ۲۰۲۱ برای ویزا های شریک معرفی شود. هدف این است که انسجام اجتماعی و مشارکت اقتصادی را ارتقا بخشد.

البته در این مرحله مشخص نیست که آیا این تغییرات در برنامه های موجود اعمال می شود یا خیر. تاکنون زبان انگلیسی برای ویزاهای خانوادگی الزامی نبود. اما نکته بسیار مهم این است که برای اطمینان از این که استرالیا افراد دارای مهارت را جذب می کند ، برای کمک به بهبود اقتصادی ، اولویت این کشور با  ویزا های مهارت ، جهانی استعداد ، نوآوری تجاری و سرمایه گذاری خواهد بود. از این رو اگر تمالی به مهاجرت استرالیا در دوران کرونا دارید این مدل ویزا های استرالیا مناسب تر هستند. 

اسکرول به بالا