071-91009294  | 021-88724227  |

شرایط مالی ویزای همراه کانادا 2023

شرایط مالی ویزای همراه کانادا ۲۰۲۱

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کانادا کشوری مهاجر پذیر است که متقاضیان بسیار زیادی را برای مهاجرت خواهد داشت. از این رو باید به این نکته اشاره داشت که مهاجرت به کانادا به عنوان یکی از بهترین اقدامات در روند زندگی افراد می باشد. مهاجرت به کانادا با روند ها و روش های بسیار زیادی صورت می گیرد. اما در سال جدید میلادی به دلیل همه گیری ویروس کرونا و شیوع آن تغییرات خاصی در ارتباط با روند مهاجرتی پدید آمده است. روزانه اخبار جدیدی برای مهاجرت به کانادا منتشر می شود. به تازگی نیز در جدید ترین اخبار موجود در ارتباط با شرایط مالی ویزای همراه کانادا 2023 اطلاعاتی را کسب می کنیم.

شرایط مالی ویزای همراه کانادا 2023

ویزای همراه کانادا یکی از انواع ویزا های این کشور می باشد که برای افراد خاصی صادر می شود. عموما این ویزا برای افرادی که مشغول به کار در کانادا یا تحصیل در کانادا هستند و می خواهند افراد خانواده خود را به این کشور ببرند صادر می شود. اما برای صدور ویزای همراه یعنی همسر و فرزندان لازم است تا حمایت های مالی از سوی کارفرمای اصلی صورت گیرد.

شرایط مالی ویزای همراه کانادا ۲۰۲۱ به تازگی اعلام شده است. اداره مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) این اعلامیه مهم را در اواخر ماه سپتامبر اعلام کرد و جزئیات مربوط به آن را به دقت ارائه داده است. قبل از همه گیری ، کانادا ورود حدود ۷۰۰۰۰ مهاجر جدید در سال را در گروه مهاجرت خانوادگی ، همسر و فرزندان خود هدف قرار داده بود.

اما با همه گیری ویروس کرونا، شرایط متفاوت از قبل شده است. با این حال کانادا اخیراً برنامه جدید خود برای سطح مهاجرت ۲۰۲۱-۲۰۲۳ میلادی را اعلام کرده است که شاهد افزایش قابل توجه سطوح تازه واردان خواهیم بود. در نتیجه ، کانادا اکنون هدف خود را برای پذیرش حدود ۸۰۰۰۰ مهاجر سالانه در گروه همسر ، شریک زندگی و فرزندان قرار خواهد داد. بیشتر این مهاجران تحت حمایت همسر اقدام به مهاجرت به کانادا نموده و وارد کشور خواهند شد.

متقاضیان حمایت مالی ویزای همراه

افراد با هدف های مختلفی از جمله تحصیل در کانادا  اقدام به احذ ویزای همراه می نمایند. برای دریافت ویزای همراه کانادا لازم است تا شرایط خاصی مهیا باشد. در واقع باید دید که چه کسی واجد شرایط حمایت مالی از شریک زندگی خود برای مهاجرت به کانادا است؟ در این باره باید به این نکته اشاره نمود که هم شهروندان کانادایی و هم افرادی که اقامت دائم کانادا را دارند، می توانند از شرکای زندگی خود برای گرفتن ویزای همراه یا اقامت دائم کانادا حمایت مالی کنند. حامی مالی و شخصی که از آن ها حمایت مالی می کنند باید به مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) نشان دهند که روابط آن ها در دسته های خاصی قرار دارد.

یکی از این دسته ها برای شریک کانادایی است. یعنی اگر شما یک شهروند کانادایی هستید و در خارج از کشور زندگی می کنید ، باید ثابت کنید که قصد دارید در کانادا با شخصی که قصد حمایت از شما را دارد زندگی کنید. اما شخصی هم که از او حمایت مالی می کنید باید شرایط خاصی داشته باشد. به طور مثال همسر شما باید از نظر قانونی با شما ازدواج کرده باشد و حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.

اسکرول به بالا