071-91009294  | 021-88724227  |

سیستم مهاجرتی جدید انگلستان 2023

سیستم مهاجرتی جدید انگلستان ۲۰۲۱

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

انگلستان قوانین جدیدی را برای مهاجرت در سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر کرده است. این قوانین با تکیه بر اهمیت شرایط شیوع ویروس کرونا در این کشور و سایر کشور ها می باشد. از این رو اگر تمایل به مهاجرت به انگلستان دارید، لازم است تا قوانین مربوط به مهاجرت در سال ۲۰۲۱ را بررسی نمایید. سیستم مهاجرتی جدید انگلستان شامل جرئیات مختلفی است که توسط این کشور منتشر شده است.

سیستم مهاجرتی جدید انگلستان 2023

دولت انگلستان جزئیات بیشتری را از سیستم مهاجرتی جدید که از اول ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی اعمال می شود، ارائه داده است. از این تاریخ ، حرکت آزاد برای اتباع منطقه اقتصادی اروپا (EEA) و سوئیس پایان می یابد. اتباع غیر انگلیس و ایرلند که شامل توافق نامه خروج بین انگلیس و اتحادیه اروپا نمی شوند ، برای همه سفرهای کوتاه مدت به انگلیس به ویزا نیاز دارند. تمامی ورود ها به گذرنامه نیاز دارند مگر این که تحت توافق نامه های خاصی باشند.

شناسنامه ملی قابل قبول نخواهد بود. دولت قصد دارد یک الزام جهانی “اجازه سفر” را به صورت مرحله ای تا سال ۲۰۲۵ معرفی کند. این بدان معناست که هر کسی غیر از اتباع انگلیس یا ایرلند که قصد سفر به انگلیس را دارند، نیاز به ویزا و مجوز برای انجام این کار و مهاجرت به انگلستان خواهند داشت. ویزای انگلستان به عنوان مجوز سفر محسوب می شود و برنامه های دولت انگلستان به سمت روند دیجیتالی شدن مهاجرت می باشد. ویزا و مجوز سفر الکترونیکی (ETA) برای بازدیدکنندگان و کسانی که از طریق انگلیس ترانزیت می کنند و برای اقامت کوتاه مدت در انگلیس نیازی به ویزای انگلستان ندارند، یا وضعیت مهاجرت انگلستان را ندارند ، معرفی می شود. 

بررسی روند سیستم مهاجرتی جدید انگلستان 2023

با توجه به وجود سیستم مهاجرتی جدید انگلستان ۲۰۲۱ لازم است تا افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند با دقت بیشتری در این زمینه پیش بروند. دقت داشته باشید مهاجرانی که به دنبال تمدید اقامت انگلیس خود هستند و می خواهند این کار را پس از اول ژانویه ۲۰۲۱ انجام دهند باید بر طبق قوانین این کار ها را صورت دهند. حتی افرادی که قصد کار در انگلستان را دارند باید بر طبق این قوانین پیش بروند. استخدام اتباع EEA و سوئیس بدون شک از ژانویه ۲۰۲۱، در صورت امکان ، پیچیده تر، گران و وقت گیر خواهد بود. البته این مورد برای افراد بین المللی هم می تواند همراه با سختی ها و چالش هایی باشد.

حال زمان انجام “بررسی سلامت” است تا اطمینان حاصل شود که روند و روش های مهاجرت به اندازه کافی قوی هستند. نکته مهم دیگر در سیستم مهاجرتی انگلستان مبتنی بر امتیاز دهی ها می باشد که مهارت های پایین بررسی نمی شوند. به عبارتی در روند های حدید مهاجرتی به انگلستان لازم است تا امتیازات به اندازه کافی بالا باشند. با توجه به نگرانی های قابل توجه برای مشاغل آسیب دیده و تأثیر آن در بخش های ساخت و ساز، مراقبت، مهمان نوازی ، گردشگری، فرآوری مواد غذایی، تولید و خرده فروشی امتیاز ها باید تا حد کافی بالا باشند. شما برای کار در انگلستان در سال ۲۰۲۱ میلادی هم می توانید حمایت های مالی از کارفرمایان دریافت نمایید

اسکرول به بالا