071-91009294  | 021-88724227  |

سرمایه گذاری در بلغارستان

سرمایه گذاری در بلغارستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در این مقاله قصد داریم در ارتباط با سرمایه گذاری در بلغارستان صحبت کنیم. برای مهاجرت می توان از روش های مختلفی اقدام نمود که یکی از آن ها مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می باشد. برای سرمایه گذاری هر کشور دارای قوانین و مقررات مخصوص به خود می باشد. راه های زیادی برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری برای هر فرد وجود دارد. به طور مثال شما می توانید با خرید ملک در یک کشور یا ثبت شرکت و کارآفرینی برای مهاجرت های سرمایه گذاری اقدام نمایید. اما توجه داشته باشید که هر کدام از این روش ها دارای شرایط خاصی هستند که می توان با این شرایط و قوانین اقدام به سرمایه گذاری کرد.

مهاجرت به بلغارستان با روش های مختلفی امکان پذیر است. شما می توانید برای مهاجرت به بلغارستان با استفاده از شرایط شخصی خود و راهی که برای آینده انتخاب می کنید پیش بروید. مهاجرت به بلغارستان از روش ها و راه های مختلفی امکان پذیر است که عبارتند از: مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو به بلغارستان، مهاجرت کاری به بلغارستان، مهاجرت سرمایه گذاری به یلغارستان، مهاجرت از طریق تولد فرزند در بلغارستان، مهاجرت از طریق ازدواج در بلغارستان و … . برای کسب اطلاعات در ارتباط با روش های مختلف مهاجرتی به این کشور می توانید به موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد مراجعه نمایید. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز و تهران می باشد.

سرمایه گذاری در بلغارستان

سرمایه گذاری خارجی یک شاخص مهم برای سلامت اقتصادی یک کشور است. در واقع ، سرمایه گذاران بین المللی از آزادی مهم انتخاب برخوردار می شوند و اولین کسانی هستند که کشوری را با اقتصاد سالم برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند. سرمایه گذاران خارجی به دلیل مزایای زیادی که این کشور ارائه می دهد می توانند سرمایه گذاری در بلغارستان را انتخاب کنند.

موقعیت جغرافیایی بلغارستان آن را به یک کشور جذاب برای انواع مشاغل تبدیل می کند. بلغارستان با قرار گرفتن در یک منطقه استراتژیک و داشتن خروجی های مهم در دریا همراه با ثبات مالی و شرایط مناسب کلان اقتصادی، گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاری می باشد. بلغارستان کمترین هزینه را در  سیستم مالیاتی در اتحادیه اروپا (EU) را دارد ، دلیل محکمی که باعث می شود سرمایه گذاران خارجی برای توسعه مشاغل خود در این کشور تصمیم بگیرند. اما به غیر از سرمایه گذاری در بلغارستان شما می توانید با روش های دیگری هم برای حضور در این کشور اقدام نمایید.

به طور مثال شما می توانید با تحصیل در بلغارستان و خصوصا تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در بلغارستان یا کار در بلغارستان با اخذ ویزای کاری بلغارستان برای حضور در این کشور و اقامت بلغارستان اقدام نمایید. اما در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در بلغارستان وجود دارد. به طور مثال شما می توانید با خرید ملک در بلغارستان، ثبت شرکت در بلغارستان، کارآفرینی در بلغارستان و روش های مختلف دیگر برای سرمایه گذاری در این کشور اقدامات لازم را انجام دهید. سرمایه گذاری در بلغارسان همراه با مزایای بسیار زیادی هم می باشد.

برای سرمایه گذاران وضعیت اقتصادی کنونی بلغارستان می تواند نوید بخش باشد. این کشور رشد بالایی را در سال های گذشته برای سرمایه گذاری به ثبت رسانده است.

وضعیت سرمایه گذاری در بلغارستان

بلغارستان کشوری است که برای سرمایه گذاران و خصوصا سرمایه گذاران خارجی جذاب است و از این راستا در رتبه مناسبی قرار داد. وضعیت خوب سرمایه گذاری با شرایط مالیاتی مطلوبی پشتیبانی می شود. نرخ مالیات در بلغارستان ده درصد می باشد که این مطلب برای سرمایه گذاران و افرادی که قصد دارند در این کشور شرکتی را به ثبت برسانند بسیار حائز اهمیت است. هزینه های دستمزد نیز در این کشور پایین است و حداقل ششصد و پنجاه یورو می باشد و همراه با متخصصان بسیاری است که این مطلب می تواند برای سرمایه گذاران بسیار مناسب باشد.

وضعیت سرمایه گذاری در بلغارستان
وضعیت سرمایه گذاری در بلغارستان

بلغارستان به دلیل موقعیت ژئوپلیتیکی که بین اروپای غربی و مرکزی و بازارهای آسیا دارد ، یک مکان سودمند با عملکردی مناسب برای تجارت در بالکان و خاورمیانه است. در میان تولید کنندگان پیشرو در جهان ، این کشور در بین مکان های برتر برای انجام فعالیت های برون سپاری برای تولید قرار دارد. رشد اقتصادی در بخش خودرو ، صنعت IT و بخش برون سپاری در بلغارسان بسیار زیاد است. البته حضور بلغارستان در بازار های اتحادیه اروپا برای این کشور همراه با مزایای بسیاری است. اتحادیه اروپا همراه با ثبات در بازار داخلی خود برای کشور بلغارستان کمک های گسترده اقتصادی ، حرکت آزاد سرمایه و رفت و آمد آزاد کارگران را ارائه می دهد.

مزایای سرمایه گذاری در بلغارستان

در این بخش به بررسی مزایای سرمایه گذاری در بلغارستان می پردازیم. نقاط قوت سرمایه گذاری در بلغارستان را می توان به سیستم مالیاتی سودمند برای سرمایه گذاران، نیروی کار مناسب با مهارت بالا و هزینه کم، هزینه زندگی در بلغارستان به مقدار کم، عضویت در اتحادیه اروپا، قدرت بالا در مقابل شوک های اقتصادی موجود، ثبات سیاسی شدید، قوانین مالیاتی مناسب و … . هر کدام از این مزیت ها می تواند نقاط مثبتی را برای همه سرمایه گذاران ارائه دهد. از این رو شما می توانید با توجه به این مزایای مناسب برای سرمایه گذاری در این کشور اقدام نمایید.

انواع روش های سرمایه گذاری در بلغارستان

برای سرمایه گذاری در بلغارستان روش های مختلفی وجود دارد که هر کدام از این روش ها دارای شرایط خاصی هستند. همان طور که گفتیم از جمله روش های سرمایه گذاری در این کشور می توان به خرید ملک در بلغارستان، ثبت شرکت در بلغارستان، کارآفرینی در بلغارستان و … اشاره نمود. ما در ادامه به بررسی این روش ها جهت اخذ ویزای بلغارستان برای سرمایه گذاری و اقامت بلغارستان می پردازیم. همان طور که گفتیم سرمایه گذاری در بلغارستان دارای قوانین مشخصی است و همراه با مزایای بسیاری برای استفاده کنندگان از این روند مهاجرتی می باشد. از این رو بررسی هر روش می تواند ما ررا در این روند یاری نماید.

سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات در بلغارستان

به دلیل تمام مزایایی که این کشور به ویژه در بخش مالی برای سرمایه گذاران مختلف ارائه می دهد ، سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در بلغارستان به طرز چشمگیری افزایش یافته است. در سال های اخیر ، بلغارستان به یک مقصد محبوب تبدیل شده است و تجار از روسیه ، مجارستان یا اوکراین سرمایه گذاری در بلغارستان را در بخش املاک و مستغلات انتخاب کرده اند. قیمت پایین ملک و استراحتگاه در دریای سیاه برای بسیاری از سرمایه گذاران خارجی به یک جاذبه تبدیل شده است. هزینه خرید ملک در بلغارستان بسیار مناسب است.

هزینه خرید ملک در شهر های کوچک تر این کشور به طور میانگین برای هر متر مربع پانصد یورو می باشد و برای مرکز این کشور یعنی شهر صوفیه بلغارستان هزینه برای هر متر مربع هشتصد یورو می باشد. مالیاتی که به بخش املاک و مستغلات در بلغارستان تعلق می گیرد بسیار کم است اما در این کشور املاک و مستغلات روزانه در حال رشد است. زمانی که شما ملکی را در بلغارستان خریداری می کنید به شما اقامتی یک ساله داده خواهد شد.

اما شما می توانید هر سال اقامت خود را تمدید نمایید. زمانی که شما پنج سال اقامت بلغارستان از طریق خرید ملک در این کشور را تمدید کردید، می توانید برای اقامت دائم بلغارستان نیز درخواست دهید. از این رو می توان گفت که خرید ملک در بلغارستان باعث می شود تا شما بتوانید اقامت دائم این کشور را دریافت نموده و از مزایای حضور در این کشور بهره ببرید.

سرمایه گذاری های مالی در بلغارستان

روش های مختلفی از سرمایه گذاری های مالی در بلغارستان وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن برای سرمایه گذاری های خود اقدام نمایید. سرمایه گذاری های مالی در این کشور روش های مختلفی دارند که در این بخش در ارتباط با آن ها صحبت خواهیم کرد. یک نوع سرمایه گذاری ، سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی در بلغارستان است. در این دوره لازم است تا سرمایه گذاران سرمایه گذاری پنج ساله ای را با حدودا ششصد و ده هزار دلار انجام دهند و با این روش برای خرید اوراق قرضه دولتی اقدام کنند.

هزینه اضافی دیگری لازم نیست پس از پنج سال ، مبلغ کامل به سرمایه گذار بازگردانده می شود. مدل بعدی با عنوان سرمایه گذاری مالی شناخته می شود. این گزینه به شما امکان می دهد مبلغ سرمایه گذاری مورد نیاز را از طریق یک بانک اروپایی تأمین کنید. در این حالت سرمایه گذار باید مبلغ دویست و سی و یک هزار دلار راپرداخت کند. در این گزینه مبلغ سرمایه گذاری شده در پایان دوره پنج ساله به شخص سرمایه گذار بازگردانده نمی شود. در این روش ها شما می توانید اقامت دائم این گشور را به همراه خانواده یعنی همسر و فرزندان خود دریافت نمایید.

البته دقت داشته باشید که در روش اوراق قرضه دولتی اگر سرمایه گذاری خود را دو برابر کنید می توانید فرایند دریافت پاسپورت بلغارستان را نیز سرعت بخشیده و در عرض یک سال پاسپورت این کشور را برای خود دریافت نمایید. از این رو می توان گفت که سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی و همچنین روش دیگر سرمایه گذاری دولتی می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد و منجر به دریافت اقامت دائم بلغارستان و در نهایت دریافت تابعیت و پاسپورت کشور بلغارستان برای فرد سرمایه گذار و خانواده او می شود.

ثبت شرکت در بلغارستان برای سرمایه گذاری

یکی از راه های سرمایه گذاری در بلغارستان، ثبت شرکت در این کشور می باشد که دارای مزایای بسیار زیادی است. یکی از مهم ترین مزیت های سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در بلغارستان این است که شما می توانید با هزینه ای بسیار کم روند ثبت شرکت را پیش ببردی. علاوه بر آن همان ظور که گفتیم میزان مالیات در کشور بلغارستان برای شرکت ها بسیار کم است. زمانی که شما بتوانید در مسیر و روند ثبت شرکت ر بلغارستان اقدام نمایید به راحتی در مدت زمانی اندک بین شش ماه الی دوازده ماه می توانند ویزای بلغارستان برای نوع D را برای کسب و کار خود دریافت نمایند.

ثبت شرکت در بلغارستان
ثبت شرکت در بلغارستان

برای سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در این کشور هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و شما می توانید از یک یورو تا بالا تر را قرار دهید. مدت زمانی که طول می کشد تا یک شرکت در این کشور ثبت شود دو هفته کاری می باشد و هزینه ثبت شرکت نیز صد و پنجاه یورو است. شرکت های مختلفی را می توان در این کشور ثبت نمود که برخی از آن ها عبارتند از: شرکت با مسئولیت محدود تک نفره، شرکت با مسئولیت محدود خصوصی، شرکت تک مالکیتی، شرکت سهامی عام، شعبه شرکت های دیگر در بلغارستان و … . در این حالت شما می توانید پس از پنج سال زندگی در بلغارستان برای دریافت تابعیت بلغارستان اقدام نمایید.

سوالات متداول در ارتباط با سرمایه گذاری در بلغارستان

  1. آیا بلغارستان کشوری مناسب برای تحصیل و زندگی است؟

    بله بلغارستان یکی از بهترین کشور ها با مزایای زیاد برای تحصیل و زندگی است.

  2. سرمایه گذاری در بلغارستان به چه روش هایی امکان پذیر است؟

    سرمایه گذاری در بلغارستان به روش هایی چون خرید ملک، ثبت شرکت، سرمایه گذاری مالی و … امکان پذیر است.

  3. آيا سرمایه گذاری در بلغارستان منجر به دریافت اقامت دائم این کشور می شود؟

    بله با سرمایه گذاری در بلغارستان می توان اقامت دائم این کشور را اخذ نمود..

  4. آیا سرمایه گذاری در بلغارستان منجر به دریافت پاسپورت و تابعیت این کشور می شود؟

    بله با روش هایی می توان تابعیت بلغارستان را نیز کسب کرد.

  5. مزایای سرمایه گذاری در بلغارستان چیست؟

    از جمله این مزایا می توان به شفافیت در شرایط، مالیات کم، ثبات سیاسی، هزینه زندگی کم و …. اشاره نمود.

  6. آیا با ثبت شرکت به عنوان روش سرمایه گذاری در بلغارستان می توان اقامت این کشور را اخذ کرد؟

    بله ثبت شرکت منجر به دریافت اقامت این کشور می شود.

  7. چه مدل شرکت هایی را می توان در بلغارستان ثبت کرد؟

    از جمله این شرکت ها عبارتند از: شرکت با مسئولیت محدود تک نفره، شرکت با مسئولیت محدود خصوصی، شرکت تک مالکیتی و … .

  8. آیا خرید ملک به عنوان سرمایه گذاری در بلغارستان منجر به دریافت اقامت دائم می شود؟

    بله با  خرید ملک در بلغارستان می توان اقامت دائم این کشور را اخذ نمود.

  9. سرمایه گذاری مالی در بلغارستان چگونه است؟

    سرمایه گذاری مالی در این کشور بر مبنای بانک های بلغارستان صورت می گیرد.

  10. آیا خرید اوراق قرضه دولتی بلغارستان به عنوان روش سرمایه گذاری در بلغارستان شناخته می شود؟

    بله خرید اوراق قرضه دولتی در بلغارستان به عنوان یکی از روش های سرمایه گذاری در این کشور شناخته می شود.

  11. شرایط مالیات ها در بلغارستان چگونه است؟

    مالیات در بلغارستان در کم ترین خالت خود قرار دارد که حدودا ده درصد است.

اسکرول به بالا