071-91009294  | 021-88724227  |

زندگی در گرجستان

زندگی در گرجستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

میانگین درآمد و هزینه های زندگی در گرجستان بسته به شهر مورد نظری که انتخاب می کنید متفاوت است در ادامه به بهترین مکان و همچنین تاریخچه شهرهای گرجستان اشاره شده است.

هزینه های زندگی در گرجستان

همراه با Smyrna ، Marietta  دومین شهر شهرستان Cobb است که جزو عمده شهرهای مقرون به صرفه در فهرست جرجیا است. میانگین درامد 42688 دلار و هزینه متوسط مسکن 206300 دلار می‌باشد.اگرچه به شهر بزرگ آتلانتا نزدیک است، Marietta به جذابیت جنوبی خودش مفتخر است.از نقاط مهم میدان تاریخی Marietta به همراه درختان بلوط قدیمی بزرگ، الاچیق، سن موسیقی و فوراه در مرکز پارک Glover می توان نام برد که مغازه ها، فروشگاه ها و بیش از 30 رستوران اطراف را احاطه کرده اند. بازدیدکنندگان می‌توانند همه مکان های تاریخی را توسط واگن برقی یا پشت سه چرخه های تهیه غذا تماشا کنند.

محل شهرستان Coweta، Newnan  به‌ عنوان شهر خانه ها شناخته می‌شود زیرا بسیاری از سازه های تاریخی از اسیب های سیاست زمین سوخته شرمن در طول جنگ جهانی سالم باقی مانده اند. در Newnan، درامد اهل خانه در 50175 دلار با میانگین هزینه مسکن 178100 دلار ثابت می‌باشد. برای مردمی که معماری را دوست دارند، دادگاه انقلاب کلاسیک 1904 به همراه گنبد با شکوهش با هزینه ها متناسب است.

بهترین مکان ها برای زندگی در گرجستان

شهرهای اگوستا، اتنز، Peachtree در بین محبوب ترین محل ها قرار دارند. ایالت Peachtree یک شهر Peachtree دارد ، علاوه بر این بسیاری جوامع بزرگ دیگری برای ساکنین وجود دارد که می‌توان محل سکونت نامید.

بهترین مکان ها برای زندگی در گرجستان

اگوستا در بین‌الملل به میزبانی مسابقات گلف مستر در هر بهار معروف است. اگوستا در مرز کارولینا جنوبی – جورجیا کنار رودخانه Savannah قرار دارد. شهر محل سکونت Fort Gordon و حدود 20000 کارمند در آن است و مردم انتظار دارند به‌طور سریع در طول چند سال آینده با اعلام مرکز فرماندهی سایبری ارتش امریکا افزایش یابند.

تاریخچه شهرهای گرجستان

کنار بانک‌های رودخانه Chattahoochhee شهر کلمبوس قرار دارد که عمدتاً به‌عنوان محل سکونت برای تجهیزات ارتشFort Benning  و 40000 کارمندان می‌باشد. شهر 50 پارک دولتی و طویل‌ترین قایق بادبانی سفید در جهان را دارد و دانش‌آموزان می‌توانند بالاترین سطح آموزش را در دانشگاه ایالتی کلمبوس کسب کنند.

ساوانا در سال 1733 تأسیس شد و قدیمی‌ترین شهر در جورجیا است. ساوانا یک بندر ساحلی مهم آتلانتیک برای صادرات و واردات تولیدات از داخل و خارج می‌باشد. شهر همچنین یک منطقه توریستی با خیابان‌های سنگ‌فرش، پارک‌ها و محله‌های عالی و متمایز در منطقه تاریخی شناخته می‌شود که سالیانه 11 میلیون توریست را جذب می‌کند.

رویدادهای هنری در شهرهای گرجستان

به سبب دانشگاه جورجیا، Athens فضای شهری واقعی کالج به همراه سالن‌های موسیقی، کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و کلوپ‌ها را ارائه می‌دهد. از سال 1996 هر تابستان، شهر میزبان موسیقیAthFest  و رویدادهای هنری در منطقه پایین‌شهر است و هر بهار مسابقات دوچرخه‌سواری بی‌شماری برگزار می‌شود که درمجموع به سری Twilight شناخته می‌شود.

مهاجرت به گرجستان و کشورهای دیگر در زمینه تحصیلی و اقامت دائم را به وکلای حقوقی موسسه میرداماد بسپارید تا آنها با مشاوره و بروزترین اطلاعات شما را یاری دهند تا بتوانید به موفقیت روز افزون دست یابید.

اسکرول به بالا