071-91009294  | 021-88724227  |

زندگی در روسیه چگونه است

زندگی در روسیه چگونه است

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

شرایط مادی و کیفیت زندگی مردم در یازده بعد از جمله درآمد و ثروت به موضوع زندگی در روسیه چگونه است. شغل و درآمد؛ مسکن؛ وضعیت سلامت؛ تعادل زندگی کاری؛ آموزش و مهارت؛ ارتباطات اجتماعی؛ مشارکت مدنی و حکومت؛ کیفیت محیط زیست؛ امنیت شخصی؛ و رفاه ذهنی.

شرایط زندگی در روسیه چگونه است؟

ابتکار زندگی در روسیه OECD، که در سال 2011 راه اندازی شد، بر جنبه های زندگی که اهمیت ویژه ای برای مردم دارد و کیفیت زندگی آنها را شکل می دهد تمرکز دارد. این ابتکار شامل مجموعه ای از شاخص های به طور منظم به روز رسانی و تجزیه و تحلیل، منتشر شده در زندگی چگونه است؟ گزارش و همچنین یک برنامه وب تعاملی، شاخص زندگی بهتر است. همچنین شامل تعدادی از روش های تحقیقاتی و روش شناختی برای بهبود پایگاه اطلاعاتی در جهت درک بهتر روندهای رفاه و رانندگان آنها است.پ

ابتکار زندگی بهتر OECD:

به سیاست گذاری برای بهبود کیفیت زندگی کمک می کند.

  • سیاست ها را به زندگی مردم پیوند می دهد.
  • حمایت از اقدامات سیاستی لازم را ایجاد می کند.
  • ارتقاء مشارکت مدنی با تشویق عمومی به ایجاد شاخص زندگی بهتر خود و به اشتراک گذاری تنظیمات خود در مورد آنچه مهم است برای رفاه.
  • توانمند سازی عمومی با درک بهتر سیاست گذاری ها.

زندگی در روسیه چگونه است

شیوه زندگی در روسیه

این بروشور، یافته های انتخاب شده برای فدراسیون روسیه را از چگونگی زندگی تا شرایط و راه های مهاجرت به روسیه ارائه می دهد؟ گزارش (صفحات 3-4) و نشان می دهد که کاربران روسی از شاخص زندگی بهتر در مورد اولویت های سلامتی ما چه می گویند (صفحه 5). یک فایل اکسل پشتیبانی شده با داده هایی که در زیر نمودار های نشان داده شده در این یادداشت قرار دارند و اطلاعات بیشتر در اینجا موجود است.
چگونه زندگی می کند، هر دو سال یکبار منتشر می شود، یک تصویر جامع از رفاه در کشورهای OECD و سایر اقتصادهای بزرگ را فراهم می آورد، با جمع آوری یک مجموعه بین المللی قابل مقایسه از شاخص های رفاه که OECD به عنوان ضروری برای زندگی خوب را در نظر می گیرد.
زندگی چگونه است؟ گزارش 2015 برای اولین بار شامل مجموعه ای از شاخص ها برای اندازه گیری ذخایر منابع است که به حمایت از رفاه در طول زمان کمک می کند. این گزارش همچنین شامل سه فصل ویژه با تمرکز بر رفاه کودکان، داوطلبانه و رفاه منطقه ای است.

زندگی در فدراسیون روسیه در سال 2016

در مقایسه با کشورهای OECD، برزیل، لتونی و آفریقای جنوبی، فدراسیون روسیه دارای برخی زمینه های قدرت نسبی و برخی مناطق ضعف نسبی در ابعاد سلامت OECD است. از نظر آموزش و پرورش و مهارت ها، 94.7 درصد از بزرگسالان حداقل دارای یک مدرسه عالی متوسط ​​هستند که بسیار بالاتر از میانگین OECD 76.4 درصد است. با این حال، مهارت های شناختی 15 ساله روسی (به عنوان ارزیابی شده در مطالعه PISA OECD) کمتر از میانگین OECD است. در سال 2014، نرخ اشتغال در فدراسیون روسیه (69.3٪) بالاتر از میانگین OECD بود و بیکاری بلندمدت (1.5٪) بسیار پایینتر از میانگین OECD 2.6٪ بود. علاوه بر این، تقریبا هیچ کارکنان روسی به طور منظم ساعات بسیار طولانی (50 یا بیشتر در هفته) کار می کنند، در حالی که 13٪ از کارکنان OECD این کار را انجام می دهند.

مسکن در روسیه

به طور متوسط، افراد روس با خرید خانه در روسیه در خانه هایی با کمتر از یک اتاق در هر نفر زندگی می کنند، در مقایسه با متوسط ​​OECD 1.8 اتاق، و 14.4٪ از روس ها در مسکن بدون بهداشت عمومی زندگی می کنند، که بسیار بالاتر از میانگین OECD)2.1٪) است. فقط 49 درصد از روس ها با کیفیت آب محلی خود راضی هستند، در حالی که میانگین OECD // 81.1 درصد است. کیفیت هوا در فدراسیون روسیه (اندازه گیری شده به طور متوسط ​​غلظت PM2.5 در هوا) به درستی زیر میانگین OECD است.

امید به زندگی در هنگام تولد در فدراسیون روسیه حدود 71 سال است، 9 سال کمتر از میانگین OECD (حدود 80 سال). از لحاظ ایمنی شخصی، میزان قتل ها تقریبا 3 برابر بالاتر از میانگین OECD است و تنها 52.9 درصد از روس ها در طول شب به راحتی پیاده روی می کنند، در مقایسه با 68.3 درصد در OECD به طور متوسط. در نهایت، رضایت از زندگی مردم روسیه (که میانگین نمره 6.0 را در مقیاس 0-10 می نویسند) کمتر از میانگین متوسط ​​OECD)6.5) است.

بهتر است بوسیله تماس با مشاورین موسسه حقوقی میرداماد خود را در جهت اقدام برای این امر آگاه سازید، همچنین با مشاورین تلفنی موسسه ما به صورت رایگان گفت و گو کنید.

اسکرول به بالا