071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت به استرالیا | روش ها + شرایط 2023

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

استرالیا به طور کلی یکی از بهترین کشورهای دنیا از لحاظ آب و هوایی، رفاه، آرامش، امنیت، سیستم آموزشی قوی، امکان پیشرفت، تفریح و گردش می‌باشد. به همین دلیل مهاجرت به استرالیا، یکی از راه‌های تجربه یک زندگی با سطح کیفی بالا می‌باشد. علاوه بر این مهاجرپذیر بودن استرالیا و مهیا کردن شرایط عالی دولت این کشور برای مهاجرین، باعث شده است که افراد زیادی از راه‌های مختلف بتوانند برای اخذ ویزا و اقامت دائم در این کشور اقدام کنند.

تحصیل در استرالیا

مهاجرت کاری به استرالیا

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به استرالیا

تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در استرالیا

هزینه های زندگی در استرالیا

راه‌های مهاجرت به استرالیا

روش‌های مختلف با شرایط متفاوتی برای اخذ ویزا و اقامت در این کشور وجود دارد. مهم ترین راه های مهاجرت به استرالیا شامل

  • مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
  • مهاجرت کاری به ایتالیا
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ایتالیا
  • مهاجرت به واسطه ازدواج در ایتالیا
  • مهاجرت از طریق خرید ملک در ایتالیا
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت در ایتالیا

است. البته باید ذکر کنیم که این روش ها برای همه افراد دارای شانس برابر نیست. به طور مثال، مهاجرت به استرالیا برای افغانها دشوارتر از سایر اتباع خارجی است. اگر شما هم تصمیم به مهاجرت دارید و مقصد نهایی خود را استرالیا انتخاب کرده اید، باید به شما بگوییم کشور استرالیا برای مهاجرت یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما می‌باشد.

مهاجرت کاری به استرالیا

مهاجرت کاری یکی از انواع مهاجرت به استرالیا می‌باشد که دولت استرالیا با جذب نیروهای متخصص بین المللی بخشی از مشکل کمبود نیروی کشورش را جبران می‌کند. میانگین دستمزد 34 دلاری در هر ساعت، کیفیت زندگی سطح بالا، مزایا و شرایط کاری عالی از بارزترین مزایای مهاجرت کاری در استرالیا می‌باشد. اگر شما هم قصد مهاجرت به استراليا از طریق اخذ ویزای کاری دارید می‌توانید با استفاده از انواع ویزاهای کاری استرالیا و متناسب با شرایط شخصی خود برای یکی از آن ها اقدام کنید. در حال حاضر، برای ورود و کار به این کشور ویزاهای مهارتی استرالیا به صورت مستقل، ویزای مهارتی با اسپانسر و ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری یکی از راه‌های پیش روی شما می‌باشد.

ویزاهای اخذ شده

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به استرالیا، مهاجرت تحصیلی و پذیرش در یکی از دانشگاه‌های این کشور است. همانند سایر زمینه‌ها، استرالیا در زمینه علمی و نظام آموزشی نیز از سطح کیفیت بالایی برخوردار است. از بهترین دانشگاه‌های استرالیا می‌توان به دانشگاه‌های ملبورن، کوئینزلند، دیکین، کانبرا و سیدنی اشاره کرد که در رتبه بندی جهانی، رتبه‌های کمتر از 150 دارند. همچنین شهرهای ملبورن، سیدنی، بریزبین، کانبرا، آدلاید، پرت و گلد کوست از بهترین شهرهای استرالیا  برای مهاجرت تحصیلی می‌باشند.

با توجه به بالا بودن هزینه‌های زندگی و تحصیل در دانشگاه‌های استرالیا بسیاری از افراد به خصوص ایرانیان برای تحصیل در استرالیا از طریق اپلای و بورسیه تحصیلی اقدام می‌کنند. در واقع با اخذ ویزای تحصیلی و دریافت بورسیه، مسیر شما برای دریافت ویزای کاری و اقامت دائم در استرالیا نیز راحت تر می‌شود. مهم ترین مدارک برای پذیرش در دانشگاه‌های این کشور دارابودن معدل بالا در مقطع قبل، ارائه مدرک تمکن مالی و کسب نمره قبولی در آیلتس (حداقل 6.5) است.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

از جمله حقایق مهاجرت به استرالیا این است که استرالیا به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای اقتصادهای جهان، گزینه ای امن برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود. هر سال این کشور برنامه‌های متعددی را برای جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی در نظر می‌گیرد. به طور کلی، متقاضیان سرمایه گذاری در استرالیا می‌توانند برای انواع ویزاهای سرمایه گذاری از جمله ویزای نوآوری تجاری (برای راه اندازی یک تجارت و داشتن 65 امتیاز در سیستم امتیازدهی استرالیا)، ویزای سرمایه گذاری (به ارزش 1.5 میلیون دلار)، ویزای سرمایه گذاری قابل توجه (به ارزش 5 میلیون دلار) یا ویزای کارآفرینی درخواست دهند. توجه داشته باشید که سرمایه گذاری در بورس، حوزه املاک و مستغلات و خرید اوراق بهادار در لیست انواع روش‌های سرمایه  گذاری در استرالیا نبوده و افراد از این طریق نمی‌توانند اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

مهاجرت به استرالیا از طریق ثبت شرکت

یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به کشور استرالیا، ثبت شرکت می‌باشد. به طور کلی در استرالیا 4 نوع شرکت می‌توانید ثبت کنید.

  1. شرکت با مسئولیت محدود
  2. شرکت سهامی عام (دولتی)
  3. شرکت سهامی خاص(خصوصی)
  4. تاسیس شعبه یا نمایندگی یک شرکت خارجی در استرالیا

از انواع ثبت شرکت می‌باشند.

به طور کلی برای ثبت موفقیت آمیز شرکت در استرالیا مانند سایر کشورها باید یک طرح کسب و کار قانع کننده ارائه شود که متخصصان اداره مهاجرت استرالیا را متقاعد کند که متقاضی قصد انجام یک تجارت عملی را دارد. اگر متقاضی بتواند با مدارکی ثابت کند که این کسب و کار را در کشور خود راه‌اندازی کرده و موفقیت عملی در این زمینه کسب کرده است، شانس قبولی او به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد. همچنین برای ثبت شرکت حتما یکی از اعضای مهم شرکت مثل حسابرس یا یکی از مدیران باید شهروند و مقیم استرالیا باشند. علاوه بر این برای ثبت شرکت در استرالیا مدارکی باید ارائه دهید که شامل

  • فرم درخواست (معروف به فرم 201)
  • مدارک رزرو نام تجاری
  • اساسنامه شرکت
  • تکیمل فرم رزرو نام (معروف به فرم 410)
  • ارائه اطلاعات مربوط به مدیران و سهامداران شرکت
  • ارائه شناسه‌های معتبر موسسان و مدیران و نشانی رسمی ثبت شده شرکت (اجاره نامه ملک یا سند مالکیت)

می‌باشد.


مهاجرت به استرالیا از طریق کارآفرینی

ویزای کارآفرینی استرالیا یکی از برنامه‌های سرمایه گذاری این کشور است. این ویزا در ابتدا یک ویزای موقت 4 ساله است که در صورت انجام تمامی تعهدات به ویزای دائمی تبدیل می‌شود. در صورتی که نتوانید تعهدات خود را انجام دهید و به زمان بیشتری نیاز دارید، می‌توان آن را برای 2 سال دیگر تمدید کرد. برای درخواست این ویزا، متقاضی ابتدا باید به یکی از استان‌های استرالیا مراجعه کرده و سپس تاییدیه یا دعوتنامه از یک استان یا سازمان را دریافت کند و سپس برای اخذ ویزا اقدامات لازم را انجام دهد. اگر شما موفق به دریافت ویزای کارآفرینی شوید، می‌توانید برای خانواده خود  نیز به عنوان همراه ویزا بگیرید.

ویزای کارآفرینی استرالیا

البته برای اخذ ویزا برای تمام افراد داشتن مدرک زبان آیلتس بالای 6 ضروری می‌باشد. در صورت دریافت این ویزا، متقاضی متعهد می‌شود تا زمان دریافت ویزای دائمی، در منطقه مورد نظر زندگی و کار کند. همچنین متقاضی باید در منطقه مذکور کسب و کاری راه اندازی نماید. به طور کلی، از مهم ترین شرایط لازم برای اخذ این نوع ویزا می‌توان به ارائه برنامه کاری یا بیزنس پلن، سن زیر 55 سال، احراز صلاحیت برای مدیریت شرکت، کسب حداقل 65 امتیاز از جدول امتیاز بندی برای اخذ ویزا اشاره کرد. همچنین فرد متقاضی باید اثبات کند مالک 30 درصد بیزنسی می‌باشد که گردش مالی آن طی 2 سال از 4 سال گذشته حداقل 500 هزار دلار بوده است.

مهاجرت به استرالیا از طریق خرید ملک

برای اخذ اقامت در استرالیا از طریق خرید املاک و مستغلات باید مراحل قانونی را با دقت زیادی طی کنید تا درخواست شما مورد قبول قرار گیرد. قبل از هر اقدامی باید در خواست خود را به همراه مدارک لازم به سازمان نظارت بر سرمایه‌گذاری‌های خارجی استرالیا (FIRB) ارسال کنید. این سازمان وضعیت مالی متقاضی، خلاصه و چشم انداز سرمایه گذاری یا خرید ملک در این کشور را بررسی می‌کند و در صورت صلاحدید، مجوز خرید ملک به فرد داده می‌شود. برای خرید ملک در استرالیا، باید مقیم موقت یا دائم این کشور باشید. بنابراین، صرف خرید ملک به شما اقامت استرالیا را نمی دهد، اما می‌توانید راهی برای سرمایه گذاری در استرالیا داشته باشید.

مهاجرت از طریق ازدواج در استرالیا

اگر شما هم در یک رابطه صمیمانه و واقعی با یک شهروند استرالیایی هستید، می‌توانید از این طریق  و با اخذ انواع ویزای ازدواج (بسته به شرایط خود) به این کشور مهاجرت کرده و زندگی مشترک خود را شروع کنید. شرایط سنی مهاجرت به استرالیا در این نوع ویزا بسیار مهم می‌باشد و فردی که برای اخذ ویزا اقدام می‌کند، باید بالای 18 سال سن داشته باشد. اگر پارتنر شما یک شهروند استرالیا، مقیم دائم نیوزلند واجد شرایط باشد، گزینه‌های مختلفی برای مهاجرت به این کشور از طریق ازدواج  وجود دارند که هر کدام شرایط خاص خود را دارند. بعد از اخذ ویزای ازدواج، شما مانند همه شهروندان استرالیایی به امکاناتی از جمله خدمات بهداشتی و درمانی دسترسی دارید. همچنین شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی، در دانشگاه مورد نظر خود تحصیل کرده و یک شغل مناسب نیز داشته باشید.

مهاجرت از طریق تولد فرزند در استرالیا

طبق قوانین استرالیا، افرادی که در استرالیا به دنیا آمده‌اند و حداقل یکی از والدین آنها شهروند استرالیا است، می‌توانند برای شهروندی و تابعیت این کشور اقدام کنند. همچنین اگر کودک در خارج از استرالیا متولد شده باشد، می‌توان از این روش مجددا برای اخذ تابعیت استرالیایی کودک استفاده کرد. به زبان ساده، استرالیا از قانون خون پیروی می‌کند. این بدان معناست که برای اخذ تابعیت حداقل یکی از والدین کودک باید استرالیایی باشد یا تابعیت آن کشور را داشته باشد.

شرایط اخذتابعیت و شهروندی استرالیا

برخلاف تصور عموم، استرالیا از قوانین خاک پیروی نمی کند. بنابراین شما یا همسرتان اقامت دائم یا تابعیت استرالیا را نداشته باشید، فرزند شما نمی تواند تابعیت استرالیا را دریافت کند. علاوه بر این، کودک این امکان را دارد که قبل از رسیدن به 18 سالگی برای شهروندی استرالیا اقدام کند و پس از آن امکان دریافت تابعیت وجود ندارد. اگر والدین فوت کنند و شخص دیگری از کودک مراقبت کند، آن شخص باید به عنوان قیم قانونی کودک درخواست تابعیت کند.

مهاجرت از طریق پناهندگی در استرالیا

کسانی که به صورت عادی پناهنده نباشند اما در صورت بازگشت به کشور خود، در معرض خطراتی همچون شکنجه و تحقیر، اعدام، از دست دادن زندگی و یا رفتارها و مجازات غیرانسانی باشند، می‌توانند تحت حمایت کشور استرالیا اقدام به دریافت ویزای پناهندگی نمایند. ویزای پناهندگی کشور استرالیا دارای دو حالت OffShore و OnShore می‌باشد. اولی برای افرادی است که بیرون از خاک این کشور اقامت دارند و دومی برای افراد مقیم این کشور معتبر است. هر کدام از این روش ها شرایط مخصوص به خود دارند که می‌توانید از طریق موسسه مهاجرتی میرداماد از شرایط هرکدام آگاه شوید.

جدیدترین شرایط مهاجرت به استرالیا

اگرچه روش‌های مهاجرت به کشور استرالیا متعدد است اما انتخاب مسیر مهاجرت دقیقا به شرایط فرد متقاضی وابسته است. ممکن است یک روش مهاجرتی برای یک فرد یا خانواده بسیار مناسب باشد در حالیکه همان روش برای فرد دیگری موفقیت آمیز نباشد. همچنین، با توجه به تغییرات قانون مهاجرت در همه کشورها به صورت سالانه و در پی عوامل متعددی همچون همه گیری کووید-19 و سایر موارد، کشور استرالیا نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. لذا، به منظور آگاهی از آخرین اخبار مهاجرت استرالیا، جدیدترین شرایط مهاجرت به سترالیا و سایر روش‌های مهاجرتی بهترین کار این است که به موسسه مهاجرتی معتبر ما مراجعه نمائید و با دریافت مشاوره رایگان از آخرین شرایط مهاجرت به استرالیا 2023 آگاه شوید تا در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و با کمترین ریسک، موفق به دریافت اقامت کشور استرالیا شوید.

هزینه مهاجرت به استرالیا

هزینه مهاجرت به کشور استرالیا کاملا وابسته به نوع ویزایی است که در خواست می‌دهید. اما به طور کلی، این هزینه می‌تواند شامل مواردی همچون:

  • هزینه ویزا
  • هزینه مدرک زبان
  • هزینه وکیل مهاجرت
  • هزینه ترجمه
  • هزینه ارزیابی مهارت برای ویزاهای نوع کاری
  • و هزینه‌های حسابرسی و کارشناسی املاک برای ویزاهای نوع سرمایه گذاری باشد.

هزینه ویزا در سال 2023، برای ویزای نوع پناهندگی 40 دلار استرالیا و برای ویزای ازدواج تا 8.000 دلار استرالیا متغیر است. هزینه مدرک زبان نیز بسته به نوع مدرکی می‌خواهید اخذ کنید، متفاوت است. به طور مثال، هزینه اخذ مدرک آیلتس حدودا 6 میلیون تومان بوده و هزینه اخذ مدرک زبان OET تا 600 دلار استرالیا می‌باشد. برخی از این آزمون ها همچون آزمون آیلتس، تافل و CAE را در ایران می‌توانید بگذرانید. اما سایر آزمون ها قابلیت برگذاری در ایران را ندارند و باید به کشور دیگری برای گذراندن آزمون مراجعه کنید.


هزینه وکیل مهاجرت به استرایا

هزینه وکیل مهاجرت نیز کاملا بسته به نوع ویزا متغیر است و از 300 دلار استرالیا در ویزاهای توریستی تا 18.000 دلار استرالیا در ویزاهای سرمایه گذاری متغیر است. هزینه ارزیابی مهارت در ویزاهای کاری هم با توجه به نوع کاری که درخواست ویزای آن را داده اید، متغیر است. به طور مثال، برای مشاغل مربوط به کامپیوتر، هزینه کارشناسی برابر با 550 دلار استرالیا بوده و برای مشاغل مهندسی چیزی حدود 1200 دلار استرالیا می‌باشد. در مورد هزینه‌های حسابرسی و کارشناسی املاک نیز، هزینه نهایی به میزان و نوع ملک بستگی دارد و نمی توان قیمت مشخصی را اعلام کرد. هزینه ترجمه مدارک نیز که در کشور ایران صورت می‌گیرد، کاملا قابل استعلام و مشخص است. اما برای تعیین دقیق تمامی این هزینه ها، بهتر است موسسه مهاجرتی معتبر میرداماد را ملاک قرار داده و از طریق آن مجموعه، پس از تعیین نوع ویزای درخواستی خود، کلیه هزینه‌های مشمول پروسه اخذ مهاجرت استرالیا را برآورد کنید.

هزینه زندگی در استرالیا

با توجه به تعداد افراد خانواده، شهر محل سکونت، نوع منزل مسکونی و سایر موارد هزینه زندگی در استرالیا متفاوت است. باید بدانید که هزینه زندگی در کشور استرالیا تقریبا از 80 درصد کشورهای دیگر دنیا گران تر است. به طور خلاصه می‌توان گفت که متوسط هزینه‌های ماهیانه یک فرد بدون پرداخت اجاره منزل، حدودا 1.500 دلار استرالیا و برای یک خانواده چهار نفره چیزی حدود 5.000 دلار استرالیا می‌باشد.

هزینه زندگی در استرالیا

مطمئنا این اعداد با توجه به هر سال و بسیاری از شرایطی که در بالا ذکر کردیم می‌تواند متغیر باشد. هزینه‌های خورد و خوراک نیز چیزی حدودا 300 الی 400 دلار استرالیا می‌باشد. هزینه‌های زندگی در استرالیا، شامل هزینه خورد و خوراک، هزینه اجاره منزل مسکونی، هزینه بهداشت و درمان، هزینه حمل و نقل، هزینه انرژی و اینترنتی، هزینه پوشاک و هزینه تحصیل فرزندان یا خودتان خواهد بود.

اخذ اقامت استرالیا

همانطور که تا الان نیز متوجه شده‌اید، اخذ اقامت استرالیا کار دشواری است و پیچیدگی‌های مخصوص به خود دارد. آشنایی کامل با قوانین و مقررات این کشور در زمینه مهاجرت می‌تواند بهترین راه برای اقدام قانونی و درست برای اخذ اقامت این کشور باشد. در این زمینه، مراجعه به موسسات اقامتی معتبر که در این زمینه دارای تجربه و سالها فعالیت هستند، می‌تواند شما را از سردرگمی و اتلاف وقت و هزینه فراوان نجات دهد.

اخذ تابعیت استرالیا

با توجه به شرایط اخذ تابعیت مذکور در فوق، به یکی از روش‌های  گفته شده بالا می‌توان نسبت به اخذ تابعیت استرالیا اقدام نمود که عبارتند از:

  • اخذ تابعیت استرالیا از طریق کار
  • اخذ تابعیت استرالیا از طریق تحصیل
  • اخذ تابعیت استرالیا از طریق سرمایه گذاری
  • اخذ تابعیت استرالیا از طریق تولد فرزند
  • اخذ تابعیت استرالیا از طریق ازدواج
  • اخذ تابعیت استرالیا از طریق پناهندگی

همچنین، شرایط عمومی افرادی که درخواست تابعیت کشور استرالیا را می‌دهند، عبارتست از اینکه:

  • آزمون تابعیت را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند؛
  • در زمان درخواست تابعیت، حداقل 12 ماه اقامت دائم در کشور استرالیا داشته باشند؛
  • شرایط اقامت را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد؛
  • در استرالیا دارای اقامت بوده یا ارتباط بسیار نزدیک و پیوسته با کشور استرالیا داشته باشند؛
  • دارای شخصیت مدنی مورد تایید این کشور باشد؛
  • حداکثر غیبت وی در کشور استرالیا طی 12 ماه قبل از درخواست تابعیت، نباید بیش از 3 ماه باشد.

آزمون تابعیت استرالیا آزمونی است که در آن از ارزش‌ها، آداب و سنن و تاریخ کشور استرالیا سوالاتی پرسیده می‌شود و در صورت قبولی فرد در آن، وی باید سوگند شهروندی کشور استرالیا را ادا کند.

وکیل مهاجرت به استرالیا میرداماد

وکیل مهاجرت به استرالیا فردی است که به طور رسمی از سوی دولت کشور استرالیا اجازه انجام امور مهاجرتی افراد را دارا می‌باشد. طبق قوانین کشور استرالیا، این افراد گزینه‌های مجاز و قانونی انجام امور مهاجرتی دیگران هستند و شما نمی توانید از طریق افراد دیگری غیر از وکلای مهاجرت به کشور استرالیا امور مهاجرتی خود را انجام دهید.

وکیل مهاجرت به استرالیا

اگرچه شما هیچ لزومی به استفاده از وکیل مهاجرت به کشور استرالیا در پرونده مهاجرتی خود ندارید اما به همراه داشتن و مشاوره با یک وکیل مجرب مهاجرت به کشور استرالیا می‌تواند با توجه به آشنایی وی به اصول مهاجرت و قوانین داخلی کشور استرالیا، شانس شما را برای پذیرش و موفقیت در این پروسه افزایش دهد. بنابراین، چنانچه به دنبال یک وکیل با تجربه مهاجرت به کشور استرالیا هستید، وکیل مهاجرتی موسسه میرداماد می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما باشد.

اداره مهاجرت استرالیا کجاست؟

سایت اداره مهاجرت استرالیا به نشانی اینترنتی https://immi.homeaffairs.gov.au در دسترس عموم قرار دارد. هچنین، سفارت استرالیا در کشور ما واقع در تهران، خیابان خالد استامبولی، خیابان بیست و سوم می‌‌باشد. این سفارت از سال 1956 در شهر تهران تأسیس شده و روابط دیپلماتیک بین دو کشور آغاز گردید. توجه داشته باشید که با توجه به تمهیدات وزارت مهاجرت استرالیا، روند اخذ ویزای استرالیا کاملا آنلاین بوده و از طریق وبسایت فوق می‌توانید اقدام به ثبت‌نام برای دریافت ویزا نمائید و نیازی به تعیین وقت سفارت این کشور برای مصاحبه نخواهید داشت.

برترین شهرهای استرالیا برای مهاجرت

با توجه به استاندارهای بالای زندگی در استرالیا، خیلی از افراد برای زندگی این کشور را ترجیح می‌دهند. استرالیا شهرهای زیادی دارد که گزینه‌های مناسب به عنوان مقصد نهایی برای اقامت می‌باشند. در جدول زیر برترین شهرهای استرالیا برای مهاجرت را آورده ایم:

نام شهر

توضیحات و ویژگی‌های شهر

سیدنی

سیدنی با بیش از پنج میلیون جمعیت، بزرگترین شهر و مهم ترین بندر آن است. متخصصان و دانشجویان جوان به دلیل خیابان‌های دیدنی، آسمان خراش ها و مراکز تفریحی مختلف به مرکز شهر سیدنی می‌روند. سیدنی  با اینکه گرانترین شهر استرالیا محسوب می‌شود اما بارها به عنوان بهترین شهر برای زندگی انتخاب شده است. فرصت‌های شغلی و امکانات عالی آن هر ساله بسیاری از مهاجران را به خود جذب می‌کند.

ملبورن

ملبورن به دلیل تنوع فرهنگی در بین شهرهای استرالیا مشهور است و به عنوان پایتخت فرهنگی استرالیا شناخته می‌شود. ملبورن شهر جشنواره‌های هنری، موزه‌های زیبا و جاذبه‌های متعدد است. سطح درآمد مردم این شهر بالاتر از میانگین کشوری است و فرصت‌های شغلی زیادی برای مهاجران در زمینه‌های هوانوردی، ساختمانی، مهندسی خودرو، مالی و فناوری وجود دارد.

کانبرا

پایتخت سیاسی استرالیا و مسلما بهترین شهر برای زندگی خانوادگی، کانبرا است. شهر کوچکی است که به خاطر خیابان‌های پر درخت خود معروف است. مردم کانبرا در تابستان برای پیک نیک، دوچرخه سواری، ماهیگیری و قایق سواری به حومه شهر می‌روند. صحنه‌های هنری شهر مانند موزه ملی استرالیا و رستوران‌های معروف، بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند.

هوبارت

شهر تاریخی هوبارت دومین شهر قدیمی استرالیا است و در قسمت جنوبی این کشور واقع شده است. آب و هوای این منطقه نسبت به سایر نقاط استرالیا خنک تر است. طیف وسیعی از مسکن ها در هوبارت وجود دارد که برخی از آنها ارزان و مقرون به صرفه هستند و املاک کنار رودخانه آن برای خانواده ها عالی است. متخصصان مهاجر به ویژه در رشته‌های مهندسی فرصت‌های شغلی خوبی در این شهر منتظرشان است.

آدلاید

پایتخت استرالیای جنوبی، آدلاید در سال‌های اخیر به دلیل فرهنگ خوب و هزینه‌های مسکن مقرون به صرفه، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. فرصت‌های شغلی این شهر به گونه ای است که سالانه حدود 5000 مهاجر ماهر را جذب می‌کند که عمدتاً در بخش‌های بهداشت، آموزش و تولید هستند. علاوه بر این، شهر آدلاید به دلیل آرامش، امنیت و مناطق سرسبز در میان خانواده‌های مهاجر محبوبیت زیادی دارد.

نتیجه گیری

همانطور که می‌دانیم به کشور استرالیا مهاجرت از طرق مختلفی صورت می‌گیرد. مهاجرت به این کشور به دلیل مزایای متعددی از قبیل مراقبت‌های بهداشتی رایگان، کیفیت بالای آموزش، آب و هوای معتدل، اخذ آسان شهروندی، تعداد بالای مهاجران و ثبات اقتصادی بالای آن یکی از گزینه‌های مناسب برای مهاجرت می‌باشد. برای دانستن همه چیز در مورد مهاجرت به استرالیا، بهترین گزینه این است که از طریق یک موسسه مهاجرتی ما مشاوره رایگان دریافت کرده و با توجه به شرایط خود، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید تا هم از اتلاف وقت و سرمایه خود جلوگیری کرده باشید و هم شانس خود را برای پذیرش در حد بالایی افزایش داده باشید.

سوالات متداول درباره مهاجرت به استرالیا

شرایط هر فردی متفاوت است و نمی ‌توان یک روش واحد را برای همه تجویز کرد. با این‌ حال، ویزای کاری جزو محبوب ‌ترین راه‌های مهاجرت به کشور استرالیا محسوب می‌شوند.

ثبت نام مهاجرت به استرالیا نخستین گام برای دریافت ویزای این کشور است. همچنین، نوع ویزای درخواستی نیز بستگی به شرایط فرد متقاضی دارد.

این هزینه بسته به نوع ویزای درخواستی متغیر است. در مهاجرت تحصیلی، سالانه حدود ۳۵ هزار دلار استرالیا و در روش سرمایه گذاری، ۲۰۰ هزار دلار استرالیا و در روش‌ مهاجرت کاری، حدود ۵ تا ۱۰ هزار دلار استرالیا مورد نیاز است.

ساده ترین روش مهاجرت به کشور استرالیا این است که از طریق اقامت دائم وارد این کشور شوید که البته این موضوع دارای دشواری‌های متعددی است.

اخبار های مرتبط

اسکرول به بالا