071-91009294  | 021-88724227  |

روش مهاجرتی پایلوت کبک کانادا در سال 2023 فعال می شود

روش مهاجرتی پایلوت کبک کانادا در سال ۲۰۲۱ فعال می شود

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کانادا برای مهاجرت کشوری مناسب است و شرایط خاضی را دارد. افراد زیادی برای مهاجرت به کانادا سالیانه اقدام می کنند. روش های مهاجرت به این کشور بسیار متفاوت هستند. برای مهاجرت به کانادا می توان از راه های معمولی مانند تحصیلی یا کار در کانادا و غیره استفاده نمود. اما یکی دیگر از مهم ترین روش های مهاجرتی به این کشور روش اکسپرس اینتری کانادا و در کنار آن روش مهاجرتی پایلوت به کانادا می باشد. این روز ها اخبار مختلفی برای افزایش میزان مهاجرت به کانادا منتشر می شود. به تازگی نیز خبری مبتنی بر این مضمون منتشر شده است که روش مهاجرتی پایلوت کبک کانادا در سال 2023 فعال می شود.

مطالب مرتبط:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل در کانادا

روش مهاجرتی پایلوت کبک کانادا در سال 2023 فعال می شود

همان طور که اشاره کردیم مهاجرت به کانادا با شیوه ها و روش های مختلفی اتفاق می افتد. هر کدام از این روش ها برای خود شرایط ویژه ای دارند و متقاضیان می توانند برای آن ها اقدام کنند. اما خبر خوب این است که روش مهاجرتی پایلوت کبک کانادا در سال 2023 فعال می شود. در واقع دولت کبک جزئیات برنامه های آزمایشی جدید را منتشر کرد. از این رو برنامه های مهاجرت تغییر می کند. دولت کبک جزئیات مربوط به سه برنامه آزمایشی دائمی مهاجرت دائمی آینده را با هدف رفع کمبود نیروی کار منتشر می کند.

این برنامه های آزمایشی از اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی اجرا می شوند. پیش نویس آیین نامه مربوط به اجرای سه برنامه آزمایشی دائمی مهاجرت دائمی در تاریخ ۲۸ اکتبر سال ۲۰۲۰ در روزنامه Gazette officielle du Québec منتشر شد. طی ۴۵ روز آینده ، دولت قصد دارد نظرات مختلف را در این باره جمع آوری نموده و قبل از شروع رسمی آن ها را بررسی نماید. 

برنامه های منتشر شده توسط کبک کانادا برای مهاجرت

همان طور که اشاره کردیم ایالت کبک کانادا برنامه های جدیدی را برای مهاجرت منتشر کرده است. سه برنامه آزمایشی مهاجرت دائمی جدید ارائه داده است. این برنامه ها برای گروه های مختلفی ارائه شده اند و افراد می توانند به راحتی با این برنامه ها اقدام به مهاجرت کنند. علاوه بر این ، دولت از پیشرفت های عمده در روند دریافت برنامه برای برنامه پناهندگان در خارج از کشور یا حمایت مالی جمعی و همچنین مقررات جدید برای برنامه کارگر خود اشتغالی و برنامه کارآفرین خبر داد.

در ادامه این که برنامه های آزمایشی جدیدی برای جذب و حفظ نیروی کار در حال اجرا است. از طریق این برنامه های آزمایشی جدید ، دولت کبک قصد دارد “افرادی را که مهارت های آنها نیازهای خاص بازار کار کبک را برآورده می کند جذب و حفظ کند” و کمبود نیروی کار را در سه زمینه اصلی برطرف کند. سه برنامه آزمایشی پس از یک دوره مشاوره ۴۵ روزه به اجرا در می آیند. یکی از مهم ترین برنامه های ارائه شده توسط دولت کبک برای مهاجرت در بخش های هوش مصنوعی ، فناوری اطلاعات و جلوه های بصری را شامل می شود. این پروژه آزمایشی به منظور جلب استعدادهای بین المللی کار در این بخش ها و اطمینان از حفظ کسانی که به طور موقت در کبک هستند ، است.

اسکرول به بالا