071-91009294  | 021-88724227  |

رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان

رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

رشته بیوتکنولوژی پزشکی در حقیقت استفاده از سیستم ها و ارگانیسم های زنده برای توسعه و ایجاد محصولات جدید است. تمرکز این رشته بر استفاده از تحصیلات و تحقیقات جهت توسعه محتوا و پیشرفت های علمی برای زندگی، تندرستی ومحیطی بهتر برای زندگی است. تحصیلات عالی دررشته بیوتکنولوژی پزشکی، تجربه کافی و فرصت های تحقیقاتی برای درک شیوه ها و اکتشاف روش های جدید فراهم می کند. یکی از کشورهای برتر برای تحصیل بیوتکنولوژی پزشکی کشور آلمان است.در این مقاله که به کوشش تیم مجرب موسسه مهاجرتی میرداماد تهیه شده است اطلاعات بیشتری در رابطه با رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان در اختیارتان خواهیم گذاشت.آنچه در این مقاله می خوانید:

  • رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان
  • مزایای تحصیل بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان
  • شرایط پذیرش در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان
  • زمینه فعالیت فارغ التحصیلان بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان
  • فرصت های شغلی رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان
  • هزینه تحصیل در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان
  • برترین دانشگاه های بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان

رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان

یک شاخه از تحصیل پزشکی در آلمان رشته بیوتکنولوژی می باشد. بیوتکنولوژی پزشکی حوزه هایی از بیوتکنولوژی را شامل می شود که با توسعه روش های درمانی و تشخیصی از قبیل بیوچیپ ها، تشخیص پزشکی، پزشکی شخصی سازی شده، تولید دارو و ژن درمانی سروکار دارند.گروه بیوتکنولوژی پزشکی پلی است بین بیوتکنولوژی و پزشکی. سوالات و مباحثی که این گروه با آن ها سروکار دارد مربوط به حوزه پزشکی پیشگیری و درمان می باشد.زمینه های اصلی تحصیلی رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان عبارتند از:

  • سیستم های سلولی برای آزمایش دارویی و سم شناسی
  • واکسن های جدید
  • تشخیص مولکولی
  • سلول های درمانی ترمیمی
  • رویکرد های ژن درمانی

در مقطع لیسانس بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان به دانشجویان پایه علمی آموزش داده می شود. تمرکز این دوره بر موضوعات علمی، پیش از بالینی و پزشکی تئوری است. مقطع لیسانس بیوتکنولوژی پزشکی در بیشتر دانشگاه های آلمان به زبان آلمانی تدریس می شود.در مقطع کارشناسی ارشد مباحث اصلی مانند تحقیقات سلول های بنیادی و فناوری های فرآیند بیوتکنولوژی آموزش داده می شود.اگرچه بعضی از دانشگاه های کشور آلمان این دوره را به زبان انگلیسی ارائه می دهند اما غالب برنامه های تحصیلی بیوتکنولوژی پزشکی به زبان آلمانی می باشد.برای تحصیل در این رشته دانشجویان باید به مباحث علمی و بالینی علاقمند باشند، اطلاعات خوبی در زمینه شیمی، زیست شناسی، فیزیک، ریاضیات و انگلیسی داشته باشند، شیوه کار مستقل داشته باشند و از کار آزمایشگاهی لذت ببرند.

مزایای تحصیل بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان

آلمان در پنج سال گذشته به یکی از کشورهای پیشرو در اروپا برای شرکت ها و موسسات تحقیقاتی در زمینه بیوتکنولوژی تبدیل شده است. به طور کلی، در حدود 202 مرکز تحقیقاتی در آلمان وجود دارد که بین دانشگاه ها، کالج های آلمان و موسسات تحقیقاتی غیر دانشگاهی تقسیم می شود. بودجه دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی از طریق وزارت آموزش و تحقیقات فدرال (FMER) تامین می شود. اگرچه بیشتر دوره های تحصیلی ی در دانشگاه های آلمان به زبان آلمانی ارائه می شود، اما برای کمک به انتقال و دانشجویان بین المللی و داشتن فرصت های بیشتر برای آموزش عالی، اکثر برنامه های تحصیلی کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی پزشکی به زبان انگلیسی تدریس می گرددد.

مزایای تحصیل بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان
مزایای تحصیل بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان

شرایط پذیرش در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان

دانشجویان مجاز به تحصیل پاره وقت در رشته بیوتکنولوژی پزشکی نیستند و تنها متقاضیان تحصیل در آلمان به صورت تمام وقت پذیرفته می شوند.قبل از پذیرش، متقاضیان باید آخرین مدرک تحصیلی خود و ریز نمرات آن را ارائه دهند. دانشجویان باید دارای مدرک تحصیلی در رشته های پزشکی یا علوم زیستی باشند. سایر مدارک علمی یا مهندسی بسته به دانشگاه ممکن است پذیرفته شوند. دانشجویان باید مدرکی مبنی تجربه تحقیق قبلی و همچنین دانش زیست شناسی و علوم زندگی را نشان دهند. برای فراهم نمودن استانداردهای دوره تحصیلی، متقاضیان باید بتوانند مدرک مهارت در زبان انگلیسی را نیز ارائه دهند. این مهارت را می توان از طریق گواهینامه های معتبر ملی یا با گذراندن امتحان مهارت انگلیسی نشان داد. برای ورود به دوره بیوتکنولوژی پزشکی داشتن تجربه کاری الزامی نیست، اگرچه بسیار توصیه می شود.ارشد بیوتکنولوژی پزشکی حدود دو سال یا چهار ترم زمان می برد که یک ترم آن شامل فعالیت عملی یا کار آموزی می شود. برنامه ها تحصیلی بیوتکنولوژی پزشکی منتهی به کسب تجربه در شناسایی، توصیف و تولید مؤلفه های موجود در موجودات بیولوژیکی می شود.شرایط ورود به دوره کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی پزشکی عبارتند از:

  • داشتن مدرک کارشناسی مرتبط با بیوتکنولوژی از جمله بیوتکنولوژی پزشکی، پزشکی مولکولی، مهندسی زیست پزشکی.
  • کسب مهارت انگلیسی در سطح B2 انگلیسی ( در بعضی دانشگاه ها در صورتی که امتیاز لازم را در زبان انگلیسی کسی نکرده باشید می توانید قبل از شروع دوره خود در یک دوره زبان شرکت کنید تا به سطح مورد نیاز برسید.)
  • داشتن حداقل دو ماژول مرتبط در مورد تکنیک های آزمایشگاهی بیولوژی مولکولی و سلولی

زمینه فعالیت فارغ التحصیلان بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان

زمینه های فعالیت دارندگان کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی به شرح زیر است:

  • انجام تحقیقات بنیادی
  • تحقیقات و توسعه پزشکی
  • تحقیقات دارویی
  • فعالیت علمی فنی در آزمایشگاه ها
  • تضمین کیفیت در شرکت های بیوتکنولوژی
  • عملکردهای نظارتی

فرصت های شغلی رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان

در مهاجرت به آلمان پس از اتمام این برنامه، دانشجویانی که در رشته بیوتکنولوژی پزشکی تحصیل کرده اند گزینه های زیادی برای شغل آینده خود دارند. بیشتر اشتغال در حوزه تحقیقات و پژوهشات متمرکز است و موجب توسعه دانش برای تولید محصولات بهتر می شود.با رشد اخیر در پنج تا ده سال گذشته، شرکت های بیوتکنولوژی به دلیل وجود امکانات کافی در زمینه تحقیق و آزمایش در کشور آلمان، این کشور را به عنوان محل اصلی شرکت خود مورد استفاده قرار داده اند. دریافت مدرک بیوتکنولوژی پزشکی از دانشگاه معتبر آلمانی یافتن شغل مرتبط در کشور آلمان یا هر کشور دیگری را تضمین کند. بعضی از بخش های پذیرنده فارغ التحصیلان این رشته عبارتند از:

  • دانشگاه ها
  • شرکت ها مربوط به بخش بیوتکنولوژی
  • مقامات، دفاتر دولتی
  • صنعت داروسازی
  • شرکتهای مشاوره، شرکت های بیمه
  • دفاتر ثبت اختراع
فرصت های شغلی رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان
فرصت های شغلی رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان

هزینه تحصیل در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان

شهریه تحصیل تمام وقت در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در کشور آلمان در اغلب دانشگاه ها رایگان و یا بسیار ناچیز در حدود 300 یورو می باشد.دانشجویان موظف هستند هزینه مسكن و مخارج زندگی در کشور آلمان را تأمین كنند، اما روند آموزش در این کشور رایگان است و اینگونه افراد دارای عملکرد عالی که به دنبال تحصیل در بهترین مناطق هستند را به خود جذب می کند.متوسط هزینه زندگی در این کشور که اقامت آلمان، خورد و خوراک، مسافرت و بیمه را شامل می شود، به طور معمول در حدود 800 دلار (نزدیک به 700 پوند) می باشد.

هزینه تحصیل در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان
هزینه تحصیل در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان

برترین دانشگاه های بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان

برترین دانشگاه آلمان که ارائه دهنده تحصیلات عالی در زمینه بیوتکنولوژی پزشکی است، دانشگاه بون می باشد که یکی از معروف ترین دانشگاه های تحقیقاتی جهان است.در ادامه دیگر دانشگاه های برتر آلمان برای تحصیل در رشته بیوتکنولوژی پزشکی و دوره های مرتبط معرفی شده است.

تحصیل بیوتکنولوژی پزشکی در دانشگاه RWTH آخن در آلمان

RWTH آخن واقع در شهر آخن یکی از معتبرترین موسسات آلمان برای ارائه دوره های دانشگاهی در زمینه بیوتکنولوژی پزشکی است. این دانشگاه از 9 دانشکده و 260 موسسه تشکیل شده است که هزاران دانشجو در صدها دوره در دسترس در آن مشغول به تحصیل هستند و دارای بیشترین شهرت در زمینه علوم و تحقیقات در سراسر اروپا است. دانشکده ریاضیات، علوم کامپیوتر و علوم طبیعی در RWTH آخن دارای موسسه اختصاصی بیوتکنولوژی ABBt است که دوره های بیوتکنولوژی را در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می دهد. بیوتکنولوژی و بیوتکنولوژی مولکولی یک برنامه تحصیلی در مقطع کارشناسی در این دانشگاه است. در عین حال برنامه کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی نیز در آنجا ارائه می شود. این مرکز از تمامی امکانات تحقیقاتی و همچنین تجهیزات لازم برای انجام آزمایش و کار بر روی پروژه ها برخوردار است. علاوه بر این گروه زیست شناسی و بیوتکنولوژی آخن در حوزه های تحقیقاتی در جهان معتبر است.

تحصیل بیوتکنولوژی پزشکی در دانشگاه فرایبورگ در آلمان

دانشگاه فرایبورگ در شهر پر جنب و جوش فرایبورگ که در جنوب غربی آلمان قرار دارد و دارای بیش از 2 میلیون نفر جمعیت است. برنامه های کارشناسی ارشد مرتبط با رشته بیوتکنولوژی شامل کارشناسی ارشد علوم و سیستم های زیست شناسی و کارشناسی ارشد پزشکی مولکولی است. در حال حاضر ایمونولوژی، زیست شناسی رشد، نوروبیولوژی و علوم گیاهی مولکولی برخی از پروژه های مهم تحقیقاتی هستند که در دانشکده بیولوژی در حال انجام هستند. این دانشکده دارای چهار موسسه، هفت مرکز علمی، شش مدرسه تحصیلات تکمیلی و چهار واحد تحقیقاتی است که امکانات عالی تحقیقاتی و همچنین فرصت هایی برای انجام تحقیقات دانشجویی فراهم می کند.

تحصیل بیوتکنولوژی پزشکی در دانشگاه علمی کاربردی دارمشتات در آلمان

دانشگاه علمی کاربردی دارمشتات یکی از دانشگاه های برتر در زمینه بیوتکنولوژی است که در شهر دارمشتات واقع شده است و به دلیل اختراعات در حوزه علم و فناوری شناخته شده می باشد. در بخش بیوتکنولوژی این دانشگاه دوره های لیسانس علوم بیوتکنولوژی و کارشناسی ارشد مهندسی شیمی و بیوتکنولوژی ارائه می شود. همچنین این دانشگاه امکان تحصیل در خارج از کشور را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. علاوه بر این دانشگاه دارمشتات بورسیه های تحصیلی برای سفر های یادگیری زبان نیز فراهم می کند که دانشجویان می توانند از آن بهره مند شده و مهارت های زبانی خود را بهبود بخشند. مرکز رسانه ای دانشگاه علمی کاربردی دارمشتات از منابع گسترده ای از جمله مجلات الکترونیکی کتابهای الکترونیکی، ثبت اختراعات، پایگاه داده و سایر موارد بخوردار است.

تحصیل بیوتکنولوژی پزشکی در دانشگاه فنی برلین در آلمان

دانشگاه فنی برلین دانشگاهی مشهور است که در شهر محبوب برلین واقع شده است. دانشکده شماره 3 دانشگاه فنی برلین از شش موسسه تشکیل شده است که از میان آن ها موسسه بیوتکنولوژی آن از شهرت بالایی برخوردار است. موسسه بیوتکنولوژی دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد در سطح جهانی ارائه می دهد. تمام برنامه های تحصیلی موجود در این موسسه بیوتکنولوژی، دوره های حرفه ای کاربردی هستند که منجر به موقعیت های عالی شغلی در آینده می شوند. دوره های کارآموزی ویژه نیز بخشی از برنامه درسی این دوره است. شش زمینه تخصص در موسسه بیوتکنولوژی مانند بیوتکنولوژی پزشکی، بیو آنالی، میکروبیولوژی کاربردی و مولکولی ، بیوشیمی کاربردی و موارد دیگر وجود دارد که دانشجویان می توانند برای پروژه های تحقیقاتی خود انتخاب کنند.

تحصیل بیوتکنولوژی پزشکی در دانشگاه بن در آلمان

، دانشگاه بن که در حدود 200 سال پیش تاسیس شده است در شهر بن واقع شده است. این دانشگاه با داشتن بیش از 34000 دانشجوی در رشته های مختلف، یکی از بهترین دانشگاه های مستقر در آلمان و اروپا است. این دانشگاه دارای یک مرکز اختصاصی بیوتکنولوژی مولکولی است که تحصیلات کارشناسی ارشد در زمینه زیست شناسی مولکولی و بیوتکنولوژی ارائه می دهد و بر پروژه هایی در زمینه های بیوتکنولوژی مولکولی متمرکز است. علاوه بر این دانشگاه بن دارای مؤسسات سطح بالایی در رابطه با تحصیل بیوتکنولوژی است که دارای امکانات تحقیقاتی زیادی از جمله آزمایشگاه های تخصصی می باشد. برخی از این مؤسسات مربوط به حوزه بیوشیمی و زیست شناسی مولکولی، ژنتیک انسانی ، ایمونولوژی آزمایشگاهی و موارد دیگر هستند. دانشگاه بن دارای یک کتابخانه غنی از مجموعه های دیجیتالی متشکل از دسترسی آنلاین رایگان به نسخه های دیجیتالی و مجموعه های الکترونیکی است.

تحصیل بیوتکنولوژی پزشکی در دانشگاه بن در آلمان
تحصیل بیوتکنولوژی پزشکی در دانشگاه بن در آلمان

تحصیل بیوتکنولوژی پزشکی در دانشگاه فنی برانشوایگ در آلمان

دانشگاه فنی براونشوایگ در شهر برانشوایگ آلمان واقع شده است. این دانشگاه دارای موسسه اختصاصی بیوشیمی، بیوتکنولوژی و بیوانفورماتیک است که از چندین بخش تشکیل شده است. دپارتمان بیوتکنولوژی آن یک بخش کاملاً مستقر است که در سال 1972 کار خود را به منظور تحقیق و تدریس در زمینه بیوتکنولوژی آغاز کرد. در دانشگاه فنی براونشوایگ برنامه های تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی در دسترس است. بیوانفورماتیک تحقیقات بیماری های عفونی یکی دیگر از بخش های مرتبط است که دانشجویان می توانند از آن بهره مند شوند.

همانطور که در این مقاله گفته شد کشور آلمان از برترین کشور های جهان برای تحصیل در زمینه بیوتکنولوژی پزشکی می باشد. هدف از این رشته بهبود روش های درمانی و تشخیص، تولید داروهای جدید، ژن درمانی و استفاده از سایر علوم نوین در درمان پزشکی می باشد.اگرچه در بسیاری از دانشگاه های کشور آلمان امکان تحصیل به زبان آلمانی در رشته بیوتکنولوژی پزشکی فراهم شده است اما دوره های کارشناسی این رشته غالبا به زبان آلمانی می باشد.برای پذیرش در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در مقطع کارشناسی اصلی ترین شرط تکمیل 12 سال تحصیل اولیه و در مقطع کارشناسی ارشد داشتن مدرک کارشناسی مرتبط، مهارت در زبان انگلیسی از الزامات اولیه پذیرش می باشد. ارائه درخواست پذیرش در این رشته در کشور آلمان رایگان است و شهریه دانشگاه غالبا رایگان و یا بسیار ناچیز می باشد. پس از فارغ التحصیلی ار زشته بیوتکنولوژی در کشور آلمان به شما مدرک معتبری داده می شود که فرصت شغلی ر آلمان یا سایر کشور ها را برایتان فراهم می کند. چنانچه همچنان به اطلاعات بیشتری در زمینه رشته بیوتکنولوژی در کشور آلمان نیاز دارید می توانید با مشاورین مجرب ما در موسسه مهاجرتی میرداماد تماس بگیرید.

سوالات متداول در مورد رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان

1- رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان در چه مقاطع تحصیلی ارائه می شود؟

امکان تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان وجود دارد.

2- شهریه تحصیل در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان چقدر است؟

شهریه تحصیل در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان غالبا رایگان و یا بسیار ناچیز است.

3- برترین دانشگاه آلمان جهت تحصیل در رشته بیوتکنولوژی پزشکی کدام است؟

دانشگاه بن برترین دانشگاه آلمان جهت تحصیل در رشته بیوتکنولوژی پزشکی می باشد.

4- فارغ التحصیلان رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان در چه زمینه هایی می تونند مشغول به کار شوند؟

فارغ التحصیلان رشته بیوتکنولوژی پزشکی میتوانند در زمینه های تحقیقات بنیادی، تحقیقات و توسعه پزشک، تحقیقات دارویی، فعالیت علمی فنی در آزمایشگاه ها، تضمین کیفیت در شرکت های بیوتکنولوژی، عملکردهای نظارتی مشغول به کار شوند.

5- فرصت های شغلی فارغ التحصیلان رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان چیست؟

فارغ التحصیلان رشته بیوتکنولوژی پزشکی می توانند در دانشگاه ها، شرکت ها مربوط به بخش بیوتکنولوژی، دفاتر دولتی، صنعت داروسازی،شرکتهای مشاوره، شرکت های بیمه و دفاتر ثبت اختراع در آلمان مشغول به کار شوند.

6- آیا در صورت فارغ التحصیلی از رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان امکان کار در سایر کشور ها در این زمینه وجود دارد؟

بله درصورت فارغ التحصیلی از رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان فرصت شغلی در کشور آلمان و سایر نقاط جهان برایتان وجود خواهد داشت.

7- آیا مدرک حاصل از رشته بیوتکنولوژی پزشکی از کشور آلمان معتبر است؟

بله مدرک بیوتکنولوژی پزشکی آلمان از معتبر ترین مدارک صادر شده از این کشور است.

8- آیا برای تحصیل در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان به مدرک انگلیسی احتیاج است؟

بله برای تحصیل در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان به مدرک سطح B2 و آیلتس 6.5 نیاز می باشد.

9- آیا امکان ادامه تحصیل در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد از سایر رشته ها وجود دارد؟

خیر برای تحصیل در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان در مقطع کارشناسی ارشد باید مدرک کارشاسی ارشد مرتبط داشته باشید.

10- جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان مدرک کارشناسی مربوط به چه رشته های قابل قبول می باشد؟

دارندگان مدرک کارشناسی بیوتکنولوژی پزشکی، پزشکی مولکولی، مهندسی زیست پزشکی می توانند در مقطع کارشناسی بیوتکنولوژی پرشکی در آلمان ادامه تحصیل دهند.

11- زمینه های اصلی تحصیلی در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان کدام است؟

زمینه های اصلی تحصیلی در رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان سیستم های سلولی برای آزمایش دارویی و سم شناسی، واکسن های جدید، تشخیص مولکولی، سلول های درمانی ترمیمی، رویکرد های ژن درمانی می باشد.

نظرات کاربران

  • توسط sara
    تاریخ: آذر 21, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من در رشته زیست شناسی سلولی ملکولی دانشگاه تهران مدرک کارشناسی دارم…میخواستم بپرسم برای ارشد میتونم بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان درخواست بدم ?
    ممنون میشم جواب بدین…

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: آذر 22, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      بله، می توانید برای ارشد رشته بیوتکنولوژی اقدام نمایید.

  • توسط nazanin
    تاریخ: آذر 22, 1399
    نفر
    نفر

    سلام…من ۲۲ سالمه و دانشگاه نرفتم و از لحاظ مالی مشکلی ندارم و میخوام از مقطع کارشناسی رشته بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان درخواست بدم….میخواستم بپرسم از لحاظ سنی فرصت دارم یا نه؟
    ممنون

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: آذر 23, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      بله، محدودیت سنی تحصیل کارشناسی در آلمان حداکثر 25 سال است.

  • توسط میلاد شریفی
    تاریخ: بهمن 18, 1399
    نفر
    نفر

    سلام با مدرک ارشد بیوتکنولوژی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بدون سابقه کار امکان مهاجرت کاری هست؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: بهمن 19, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      مهاجرت کاری به آلمان بسته به شرایط سنی و تسلط زبانی شما نیز دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  • توسط reza
    تاریخ: فروردین 6, 1400
    نفر
    نفر

    سلام و عرض ادب….من لیسانس رشته زیست شناسی سلولی ملکولی از دانشگاه ازاد رو امسال میگیرم و 25 سالمه و میخوام برای ارشد بیوتکنولوژی پزشکی در المان بخونم و ایلس 8 دارم و از نظر مالی مشکلی ندارم….سوالم اینکه میتونم با مدرک دانشگاه ازاد پذیرش بگیرم یا نه؟
    متشکرم……

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: فروردین 7, 1400
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      بسته به دانشگاه تحصیلی شما دارد. شما می توانید تاییدیه دانشگاه خود را در سایت آموزش و پرورش آلمان بررسی نمایید. در صورت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه بررسی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

  • توسط روژان
    تاریخ: فروردین 23, 1400
    نفر
    نفر

    با سلام. برای کارشناسی هم میشه با مدرک B2 انگلیسی اقدام کرد یا فقط کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی تدریس میشه؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: فروردین 24, 1400
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      دانشگاه های دولتی آلمان کورس های اصلی خود را در مقطع کارشناسی به زبان آلمانی ارائه می دهند.

  • توسط فاطمه
    تاریخ: فروردین 28, 1400
    نفر
    نفر

    سلام برای کارشناسی بیوتکنولوژی پزشکی در آلمان شرایط سنی داره و تمکن مالی مورد نظر چقدره؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: فروردین 29, 1400
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      برای تحصیل کارشناسی در آلمان بهتر است زیر 25 سال سن داشته باشید. همچنین تمکن مالی آلمان 10236 یورو است.

  • توسط روژان
    تاریخ: اردیبهشت 31, 1400
    نفر
    نفر

    با سلام. برای تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان در مقطع کارشناسی بیوتکنولوژی نیازی به قبول شدن در کنکور آزاد و سراسری ایران هست و اگر هست در رشته بیوتکنولوژی یا در سایر رشته های تجربی هم قبولی در کنکور کافیه؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 1, 1400
      نفر
      نفر

      با سلام و روزتون بخیر
      در صورتیکه بخواهید مستقیم وارد کورس اصلی شوید، قبولی در همین رشته در دانشگاه های دولتی ایران نیاز است.

  • توسط فاطمه
    تاریخ: شهریور 28, 1401
    نفر
    نفر

    سلام وقت شما بخیر باشه
    من دانشجوی لیسانس زیست شناسی سلولی و مولکولی هستم.
    سوالم اینه که با لیسانس این رشته میتونم برای ارشد بیوتکنولوژی پزشکی اقدام کنم؟
    و این که تو سایت دانشگاه مد نظر چطور میتونم رشته و مقطع رو سرچ کنم؟؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: شهریور 29, 1401
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      بله، امکان انتخاب این رشته در آلمان برای شما وجود دارد.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا