071-91009294  | 021-88724227  |

راهنمای دانشجویان بین المللی برای ورود به کانادا در دوران کرونا

راهنمای دانشجویان بین المللی برای ورود به کانادا در دوران کرونا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

تحصیلات یکی از راه هایی است که به واسطه آن دانشجویان می توانند در مسیر علمی مناسبی قرار گیرند. مهاجرت تحصیلی برای متقاضیانی که قصد دارند شرایط مناسبی را برای خود در آینده داشته باشند یکی از راه های موجود است. مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از روش های مهاجرتی به این کشور است که مزایای بسیاری با خود به همراه دارد. با این وجود دقت داشته باشید که روند تحصیل در این کشور همانند سایر کشور ها به دلیل همه گیری ویروس کرونا با مشکلات بسیاری مواجه شده است. به همین دلیل دولت کانادا خبر ویژه ای را برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی دارد و آن ارائه راهنمای دانشجویان بین المللی برای ورود به کانادا در دوران کرونا می باشد.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

راهنمای دانشجویان بین المللی برای ورود به کانادا در دوران کرونا

همه گیری ویروس کرونا مشکلات بسیار زیادی را برای افراد مختلف ایجاد کرده است. یکی از گروه هایی که تحت تاثیر مشکلات ناشی از بیماری کرونا قرار گرفته اند، افرادی هستند که برای مهاجرت تحصیلی اقدام می کنند. تحصیل در کانادا یکی از راه های مناسب برای مهاجرت می باشد. با این وجود دانشجویان به دلیل مشکلات ناشی از بیماری کووید ۱۹ امکان انجام برخی کار ها را ندارند و یا نیاز است که برخی اقدامات را صورت دهند.

هر دانشجوی بین المللی یا اعضای خانواده همراه آنها با علائم COVID-19 مجاز به سوار شدن به پرواز نیستند. اگر علائم در بدو ورود به کانادا ظاهر شود ، یک افسر بهداشت کانادا غربالگری را انجام می دهد و ممکن است فرد اجازه ورود نداشته باشد یا برای معاینه پزشکی به بیمارستان منتقل شود. دانشجویان بین المللی تنها مجازند برای ورود به دانشگاه هایی اقدام نمایند که در لیست رعایت شرایط بهداشتی مربوط به کووید ۱۹ قرار دارند.

شرایط دانشجویان برای ورود به کانادا

دانشجویان بین المللی به مجوز تحصیل یا تأیید مجوز تحصیل نیاز دارند ، اما این خود به تنهایی مجوز سفر نیست. IRCC پس از اعطای مجوز سفر با دانشجویان ارتباط برقرار خواهد کرد. در صورت تغییر شرایط در دانشگاه، استان یا قلمرو این مجوز ممکن است لغو شود. دانشجویان برای این که بتوانند وارد کانادا شوند باید به افسر خدمات بین المللی مهاجرتی نشان دهند که برای اهداف تحصیلی وارد کانادا می شوند و در یکی از موسسات مورد تایید بهداشتی تحصیل می کنند.

اگر دانشجویان بین المللی این شرایط را برآورده نکنند ممکن است از ورود آن ها ممانعت به عمل آید. اعضای خانواده می توانند به همراه دانشجویان بین المللی وارد کانادا شوند و در روند مهاجرت به کانادا حضور داشته باشند. این افراد شامل همسر و فرزندان و والدین شخص می شود. اعضای خانواده نیز باید نشان دهند که برای حمایت از دانشجو وارد کشور کانادا می شوند.

برنامه های قرنطینه پس از ورود به کانادا

دانشجویان بین المللی و اعضای خانواده همراه آنها باید پس از ورود به مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند. آنها در طول سفر، از جمله تا زمان ورود به محل قرنطینه خود ، باید از ماسک یا پوشش صورت استفاده کنند. دانشجویان قبل از آمدن به کانادا باید یک برنامه قرنطینه ای تنظیم کنند. مأموران مرزبانی هنگام تعیین اینکه آیا دانشجو می تواند وارد کشور شود یا نه، این طرح را در نظر می گیرند.

اسکرول به بالا