071-91009294  | 021-88724227  |

دوره های سلتا در ترکیه | انواع دوره ها + هزینه های مختلف

دوره های سلتا در ترکیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دوره های سلتا در ترکیه به دلیل جذابیت های بی نظیر کشور ترکیه و داشتن شهرهای زیبا با امکانات رفاهی بی نظیر بسیار مناسب برای معلمان و افرادی می باشد که می خواهند مهارت های انگلیسی خود را در یک کشور بسیار زیبا بگذرانند. اگر قصد تحصیل در دوره ی سلتا در ترکیه را دارید را دارید و اطلاعاتی را در زمینه شرایط و هزینه دوره سلتا در ترکیه می خواهید، به سایت موسسه میرداماد مراجعه کنید.

معرفی دوره های سلتا در ترکیه

ترکیه، کشوری مسحورکننده، پر از شور و هیجان، بازارهای پر زرق و برق، سواحل خیره کننده، ویرانه های تاریخی و فرهنگ های متنوع است. این کشور یکی از بهترین مکان ها برای گرفتن معتبرترین گواهینامه TEFL جهان، یعنی دوره های سلتا است.

دوره ی سلتا در ترکیه این فرصت را به شما می دهد تا طیف وسیعی از تکنیک های آموزش انگلیسی را از طریق جلسات ورودی، تمرین تدریس در کلاس و مشاهدات معلمان با تجربه یاد بگیرید. البته شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مهاجرت به ترکیه با مشاوران زبده کسب اقامت این کشور در موسسه مهاجرتی میرداماد مشورت کنید.

اگر از قبل دارای مدرک سلتا یا مدارک مشابه TESOL هستید، می توانید در دوره دلتا شرکت کنید تا چشم انداز تدریس زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید. بسیاری از فارغ التحصیلان دلتا کمبریج به سمت شغلی مدیران یا مربیان و معلم در می آیند.

ببینید آیا واجد شرایط درخواست یک دوره celta in turkey هستید یا نه، سپس پروسه گذراندن این دوره را در ترکیه آغاز کنید. اگر سوالات زیادی درباره دوره سلتا در ترکیه دارید در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

دوره سلتا در ترکیه چیست؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که دوره سلتا در ترکیه چیست؟ دوره سلتا (گواهی آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان) یک برنامه توسعه معلم پیش از خدمت است که جنبه های نظری و عملی آموزش انگلیسی را پوشش می دهد. این یک صلاحیت شناخته شده بین المللی است و منقضی نمی شود. دوره های آموزشی و تدریس داخلی توسط کمبریج انگلیسی ارزیابی و تعدیل می شود. به داوطلبانی که نمونه کارهای دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند، گواهی نامه ای از زبان انگلیسی کمبریج در سطح Pass ، Pass B یا Pass A اعطا می شود.

دوره سلتا در ترکیه چیست؟
دوره سلتا در ترکیه چیست؟

دوره های سلتا در ترکیه برای چه کسانی است؟

افرادی که می توانند دوره های سلتا را بگذرانند، به شرح زیرند:

  • معلمان جدید انگلیسی کار خود را شروع می کنند.
  • انگلیسی زبانان و سخنرانان که زبان اول آن ها انگلیسی نیست.
  • معلمانی با تجربه که می خواهند مهارت های خود را گسترش دهند و می خواهند یک مدرک رسمی تدریس داشته باشند.
  • معلمانی که می خواهند سفر کنند و انگلیسی تدریس کنند.
  • افرادی که به دنبال تغییر شغلی یا وقفه شغلی هستند.

نکات برجسته دوره ی سلتا در ترکیه         

دوره های سلتا در ترکیه در استانبول به عنوان یک دوره آنلاین، برای داوطلبانی با سابقه تدریس کم یا بدون تجربه ارائه می شود.

حداقل 120 ساعت آموزش در مراکز celta in turkey، با ساعات اضافی که در خارج از کلاس برای خودآموزی سپری می شود: خواندن پیش زمینه، برنامه ریزی درسی و نوشتن تکالیف.

شما به عنوان کارآموز درگیر برنامه ریزی درسی، تجزیه و تحلیل زبان، مشاهده همسالان و معلمان باتجربه، تأمل در عمل تدریس و بازخورد مربیان هستید.

6 ساعت تمرین تدریس ارزیابی شده همراه با مشاهده همسالان و 6 ساعت مشاهده دروس زنده که توسط متخصصان باتجربه ELT آموزش داده می شوند، جزو این دوره است.

پشتیبانی شغلی مداوم، کمک مناسب و خدمات مداوم توسعه حرفه ای از نکات مثبت دوره ی سلتا در ترکیه می باشد.

شرایط و نحوه دریافت پذیرش دوره های سلتا در ترکیه

در ادامه شرایط پذیرش دوره های سلتا در ترکیه را بررسی می کنیم:

  • از تاریخ شروع دوره شما باید 20 سال سن داشته باشید (کارآموزان با صلاحدید مرکز می توانند بالای 18 سال پذیرفته شوند)
  • در حالی که این دوره خود نیازی به داشتن مدرک تحصیلی ندارد، باید استاندارد تحصیلات معادل آنچه برای ورود به دوره ابتدایی یا عالی لازم است، داشته باشید.
  • داشتن یک فرماندهی قوی، آگاهی از زبان انگلیسی با مهارت برابر نسبت به زبان کلامی و نوشتاری، تا بتوانید دوره را دنبال کنید و تکالیف را انجام دهید.

در ادامه نحوه دریافت پذیرش دوره های سلتا در ترکیه را بررسی می کنیم:

  • برنامه: با پر کردن فرم درخواست و مهارت قبل از مصاحبه، علاقه خود را ابراز کنید.
  • مصاحبه: مهارتی را که انجام داده اید را ارسال کنید و در یک مصاحبه شخصی یا تلفنی/ اسکایپ با مربی دوره های سلتا در ترکیه ارتباط برقرار کنید.
  • دوره را رزرو کنید: با پرداخت ودیعه مکان خود را رزرو کنید.
شرایط و نحوه دریافت پذیرش دوره های سلتا در ترکیه
شرایط و نحوه دریافت پذیرش دوره های سلتا در ترکیه

نکات:

  • تا زمانی که درخواست خود را ارسال نکرده اید و توسط یک معلم خصوصی مصاحبه نشده اید، هیچ پرداختی پذیرفته نمی شود.
  • هزینه دوره سلتا در ترکیه فقط پس از مصاحبه پرداخت می شود.
  • این قیمت شامل هزینه ارزیابی دانشگاه کمبریج است.

انواع دوره های سلتا در ترکیه

به طور معمول سه روش وجود دارد که می توانید دوره سلتا را از طریق مراکز آموزش معلم در استانبول انجام دهید:

  • تمام وقت: فشرده، رو در رو، روزهای هفته، چهار تا پنج هفته
  • نیمه وقت: حضوری، روزهای هفته، ده تا چهارده هفته
  • آنلاین ترکیبی: حدود 14 هفته، ترکیبی از آموزش خودآموزی آنلاین و آموزش حضوری (در طول هفته یا شنبه ها انجام می شود)
  • کاملاً آنلاین: 5 هفته فشرده یا 10 هفته گسترده، کاملاً آنلاین (شامل تمرین)، پنج هفته

به طور استثنایی، به دلیل وضعیت ویروس کرونا ، یک دوره سلتا 100% آنلاین نیز موجود است.

مرکز آموزش سلتا در استانبول

مراکز سلتا استانبول در قلب شهر واقع شده اند و برای چندین دهه آموزش معلمان با استاندارد بالا را ارائه می دهند. هر دو مرکز دارای امکانات بسیار گسترده ای برای پشتیبانی از آموزش معلمان هستند و با گزینه های مختلف حمل و نقل به راحتی در دسترس هستند.

مرکز کاگیتانه Kagithane: مرکز Kagithane در Silahtar Sok واقع شده است. دوره های آموزشی سلتا از سال 1987 در این مرکز شروع شده است و از آن زمان تعداد زیادی معلم آموزش داده اند.

کلاس های مرکز Kagithane با رایانه، تخته سفید و سیستم های Wifi که یادگیری را تسهیل می کنند، بسیار راحت هستند. کلاس های سلتا معمولاً از ترکیبی جالب از دانشجویان با سوابق و ملیت های مختلف تشکیل می شود.

مرکز بارباروس: مرکز بارباروس در Cihannum ، بلوار بارباروس واقع شده است. شماره 91، 34353 بشیکتاش، استانبول با دسترسی آسان به مغازه ها و وسایل حمل و نقل عمومی و در همان منطقه ای که موزه قصر دولماباغچه را در خود جای داده است.

کلاس های درس متنوع، کتابخانه ای کاملاً مرتب، آزمایشگاه رایانه، کلوپ فیلم و اینترنت رایگان مرکز بارباروس، همه به راحتی در دسترس کارآموزان هستند تا به تجربه یادگیری خود کمک کنند. مرکز بارباروس همچنین یک رستوران دارد که صبحانه، ناهار و شام و یک تراس پشت بام ارائه می دهد که منظره ای از بسفر را ارائه می دهد.

چرا دوره ی سلتا در استانبول را انتخاب کنیم؟

استانبول یکی از تاریخی ترین مقاصد در کل آسیا است و وضعیت آن به عنوان پوشش دو قاره گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند. استانبول جدا از اینکه مکانی جذاب برای تحصیل در سلتا است، یک مرکز اقتصادی مهم بین المللی در سراسر آسیا، اروپا و خاورمیانه است. از این رو فرصت های زیادی برای مدرسان زبان انگلیسی وجود دارد. همچنین، این شهر دارای بالاترین بازار برای معلمان ESL در کل ترکیه است.

فرصت های متنوعی برای معلمان دارای مدرک سلتا در مدارس زبان خصوصی، دانشگاه ها، مدارس خصوصی بین المللی و حتی مشاغل خصوصی تدریس مانند کلاسهای آخر هفته و تدریس خصوصی گروه وجود دارد.

معلمان ESL در استانبول بسته به نوع موسسه می توانند ماهیانه 1500 دلار تا 2800 درآمد کسب کنند. کسانی که در مدارس بین المللی تدریس می کنند، ممکن است تا 3000 دلار با مزایایی از جمله کمک هزینه خوابگاه و بیمه درمانی درآمد کسب کنند.

اگرچه استانبول یک شهر جذاب برای گردشگری است، اما هزینه های زندگی آن مقرون به صرفه است. بنابراین، شما می توانید راحت زندگی کنید، سفر کنید و در حقوق خود به عنوان یک معلم ESL صرفه جویی کنید. استانبول همچنین دارای یک سیستم حمل و نقل عالی است که به شما امکان دسترسی راحت به نقاط نفسگیر در ترکیه را می دهد و می توانید به راحتی مناطق مختلف آسیا و اروپا را نیز جستجو کنید.

قسمت های آموزشی دوره سلتا در ترکیه

دوره سلتا در ترکیه به دو قسمت مرتبط تقسیم می شود: روش ها و همچنین تجزیه و تحلیل زبان.

جلسات ورودی قبل از آموزش روزانه است که در آن گروه هایی با حداکثر شش کارآموز با کلاس های کوچک دانش آموز کار می کنند و تجربه تدریس در سطوح مختلف را کسب می کنند. بعد از هر جلسه تمرین آموزشی، بازخوردی در مورد درس روز در گروه وجود دارد.

پنج واحد اصلی در یادگیری این دوره وجود دارد که به شرح زیر است:

  • فراگیران و معلمان و زمینه آموزش و یادگیری
  • تحلیل زبان و آگاهی
  • مهارت های زبانی: خواندن، گوش دادن، صحبت کردن و نوشتن
  • برنامه ریزی و منابع برای زمینه های مختلف
  • توسعه مهارت های تدریس و حرفه ای بودن

هزینه دوره سلتا در ترکیه

هزینه دوره سلتا در ترکیه 1400 دلار می باشد که شامل همه هزینه های دوره 5 هفته ای در روز های دوشنبه تا جمعه، ساعت 10:00 – 17:30 شامل تعطیلات و 120 ساعت آموزش به داوطلبان می باشد.

هزینه دوره سلتا در ترکیه
هزینه دوره سلتا در ترکیه

نکاتی درباره دوره های سلتا در ترکیه

دوره سلتا در ترکیه یک مدرک اولیه TESOL برای افرادی است که سابقه تدریس قبلی و یا هیچ تجربه قبلی را ندارند. این دوره دنیای کاملی از فرصت های جذاب آموزشی را برای شما باز می کند. از آنجا که توسط کمبریج ارزیابی زبان انگلیسی، بخشی از دانشگاه کمبریج اهدا می شود، می توانید به کیفیت آن اعتماد کنید. بیش از 10 هزار نفر هر ساله با موفقیت دوره سلتا را می گذرانند.

ارزیابی زبان انگلیسی کمبریج همچنین با سازمانهای بین المللی TEFL برای اطمینان از پذیرش سلتا در سطح جهانی همکاری می کند.

دوره سلتا در تهران

CELTA (گواهی آموزش انگلیسی به سخنرانان سایر زبانها) که به عنوان مدرک استاندارد برای آموزش انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی در نظر گرفته می شود، توسط دانشگاه کمبریج صادر می شود. این برای کسانی که مایل به شروع کار در تدریس زبان انگلیسی یا معلمانی هستند که مایلند مهارت های عملی و تکنیک های کلاس خود را بیشتر توسعه دهند ایده آل است.

دوره سلتا در تهران شامل تجربه عملی تدریس و مشاهده معلمان باتجربه است. این دوره را می توان بصورت حضوری یا کاملاً آنلاین و با تدریس معلمین باتجربه گذراند. این شامل طیف وسیعی از تکنیک های آموزش، تمرین تدریس و همچنین برنامه ریزی درس است.

دوره آنلاین سلتا از برنامه درسی استاندارد پیروی می کند و در نتیجه همان گواهینامه بین المللی سلتا با اعتبار بین المللی به دست می آید.

برای شرکت در آزمون انگلیسی کمبریج، باید مستقیماً در یک مرکز آزمون مجاز ثبت نام کنید. بیش از 2800 مرکز در 130 کشور جهان وجود دارند و همه آنها توسط Cambridge Assessment English بررسی می شوند و از استانداردهای برخوردار هستند.

** لطفا توجه داشته باشید که در حال حاضر مراکز مجاز چهره به چهره سلتا در ایران وجود ندارد و باید دوره سلتا در تهران را به صورت آنلاین دنبال کرد.

شرایط ورود به دوره سلتا در تهران

برای واجد شرایط بودن برای شرکت در دوره سلتا، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • 18سن سال یا بیشتر
  • تحصیلاتی معادل ورود به دانشگاه
  • سطح انگلیسی C1 + / C2 یا IELTS 7.5 (با حداقل 7.5 در نوشتن و صحبت کردن)

سخن پایانی

ما در این مقاله از وب سایت موسسه میرداماد اطلاعاتی را در زمینه دوره های سلتا در ترکیه و هزینه این دوره به شما ارائه دادیم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط تحصیل در ترکیه میتوانید با مشاوران ما در موسسه آی مهاجرت مشورت کنید.

سوالات متداول در ارتباط با دوره سلتا در ترکیه

  1. دوره سلتا در ترکیه چیست؟

دوره سلتا (گواهی آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان) یک برنامه توسعه معلم پیش از خدمت است که جنبه های نظری و عملی آموزش انگلیسی را پوشش می دهد

  1. به داوطلبانی که دوره ی سلتا در ترکیه را با موفقیت پشت سر بگذارند، چه مدرکی داده می شود؟

به داوطلبانی که نمونه کارهای دوره را با موفقیت پشت سر بگذارند، گواهی نامه ای از زبان انگلیسی کمبریج در سطح Pass ، Pass B یا Pass A اعطا می شود.

  1. دوره های سلتا در ترکیه برای چه کسانی است؟

معلمان جدید انگلیسی که کار خود را تازه شروع می کنند، انگلیسی زبانان و سخنرانان که زبان اول آن ها انگلیسی نیست، معلمانی که می خواهند مهارت های خود را گسترش دهند و…

  1. مدت زمان دوره های سلتا در ترکیه چقدر می باشد؟

حداقل 120 ساعت آموزش در مراکز celta in turkey، با ساعات اضافی که در خارج از کلاس برای خودآموزی سپری می شود: خواندن پیش زمینه، برنامه ریزی درسی و نوشتن تکالیف

  1. شرایط سنی پذیرش در دوره های سلتا در ترکیه چیست؟

متقاضیان از تاریخ شروع دوره باید 20 سال سن داشته باشند.

  1. مصاحبه دوره سلتا در ترکیه چگونه برگزار می شود؟

مصاحبه شخصی یا تلفنی، اسکایپ با مربی دوره های سلتا در ترکیه برگزار می شود.

  1. هزینه دوره سلتا در ترکیه چقدر می باشد؟

هزینه یک دوره پنج هفته ای سلتا در ترکیه 1400 دلار می باشد.

  1. سطح زبان انگلیسی برای پذیرش در دوره سلتا در تهران چه می باشد؟

سطح انگلیسی C1 + / C2 یا IELTS 7.5 (با حداقل 7.5 در نوشتن و صحبت کردن)

  1. دوره سلتا در تهران به صورت حضوری برگزار می شود؟

خیر، دوره سلتا در تهران به صورت آنلاین می باشد.

  1. نحوه برگزاری دوره های سلتا در ترکیه به چه صورتی می باشد؟

تمام وقت حضوری، نیمه وقت حضوری، ترکیبی (حضوری و انلاین)، آنلاین

  1. دوره های سلتا در ترکیه با توجه به شیوع ویروس کرونا چگونه برگزار می شود؟

به دلیل وضعیت ویروس کرونا ، یک دوره سلتا 100% آنلاین نیز موجود است، کاملاً آنلاین: 5 هفته فشرده یا 10 هفته گسترده

اسکرول به بالا