071-91009294  | 021-88724227  |

دوره های زبان سوئدی در سوئد

دوره های زبان سوئدی در سوئد

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

زبان سوئدی یکی از زبان های گرفته شده از زبان آلمانی می باشد که اگر شما به زبان انگلیسی مسلط باشید، یادگیری زبان سوئدی نیز برایتان راحت تر می شود. مردم کشور سوئد به زبان انگلیسی نیز صحبت می کنند اما باید در نظر داشته باشید که برای یافتن کار و شرکت در اجتماعات مختلف نیاز به فراگیری زبان سوئدی دارید. دراین مقاله که به همت موسسه میرداماد گرد آوری شده است به معرفی موسسات آموزشی زبان سوئدی، راه های یادگیری زبان سوئدی، هزینه دوره های آموزش این زبان و همچنین آموزش زبان سوئدی در کنار تحصیل پرداخته شده. برای کسب اطلاعات دقیق تر به مشاورین مجرب موسسه میرداماد در شهرهای تهران و شیراز مراجعه کنید تا شما را در این امر راهنمایی کنند.

راه های یادگیری زبان سوئدی:

سوئدی یک زبان آلمانی است و حتی ارتباط نزدیکی با نروژی و دانمارکی دارد. این زبان با دیگر زبان های خارجی همچون انگلیسی و آلمانی اشتراکاتی دارد.زبان رسمی سوئد، سوئدی است، اما بیشتر دانشجویان بین المللی در صورت صحبت به زبان انگلیسی مشکلی برای زندگی در سوئد ندارند. در سوئد همه از جوانی زبان انگلیسی را مطالعه می کنند و نمایش ها و فیلم های تلویزیونی به جای دوبله، زیرنویس می شوند. اما باید گفت برای افزایش شانس کار پیدا کردن و همچنین ارتباط گیری بیشتر با مردم باید این زبان را بیاموزید. در زیر روش های مختلف یادگیری زبان سوئدی را معرفی کرده ایم.

زبان سوئدی را در یک مرکز آموزش بزرگسالان بیاموزید

اگر علاقمند به یادگیری سوئدی هستید، اما دوست دارید این کار را خارج از برنامه دانشگاهی یا علاوه بر تحصیل و کار در خارج از کشور انجام دهید، می توانید زبان را در یک موسسه آموزش بزرگسالان یاد بگیرید. برخی از مزایای این امر می تواند توانایی گذراندن دوره در طول تابستان بین ترمه ای شما و همچنین آزادی یادگیری زبان سوئدی بدون تاثیر نمره در پروسه دانشگاه شما باشد. به خاطر داشته باشید که یادگیری زبان سوئدی که جزئی از برنامه دانشگاهی تان نباشد، شما را برای اجازه اقامت در سوئد واجد شرایط نمی کند.

یادگیری سوئدی آنلاین

دوره های آنلاین به زبان سوئدی دارای تنوع زیادی نیستند اما چه در یک دوره فشرده ثبت نام کنید و چه از طریق اپلیکیشن های رایگان در اوقات فراغت خود زبان سوئدی را بیاموزید، می توانید مطمئن باشید که با مهارت های زبانی بیشتری به سوئد خواهید رفت.

یادگیری سوئدی آنلاین
یادگیری سوئدی آنلاین

دوره های زبان سوئدی در دانشگاه های سوئد

برخی دانشگاه های سوئد دوره های تمام وقت و پاره وقت را در اختیار دانشجویان خارجی می گذارند تا این افراد بتوانند با یادگیری زبان سوئدی طی تحصیل در جوامع این کشور راخت تر وارند شوند. به خاطر داشته باشید اگر شما صرفا برای تحصیل زبان بخواهید به این کشور بیایید این امر امکان پذیر نیست و ویزایی برای این روش مهاجرتی وجود ندارد.

آموزش زبان سوئدی در دانشگاه های سوئد:

دوره های تمام وقت سوئدی برای مبتدیان

چندین دانشگاه سوئد برنامه های تمام وقت را به زبان سوئدی ارائه می دهند. بسیاری از این برنامه ها نیازمند مهارت زبان سوئدی هستند. دانشگاه های ارائه دهنده دوره های زبان سوئدی به شرح زیر است.

  • دانشگاه Linköping
  • دانشگاه لوند

دوره های پاره وقت زبان سوئدی برای مبتدیان

بیشتر دانشگاه ها دوره های نیمه وقت به زبان سوئدی را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند.

دوره های پیشرفته سوئدی برای خارجی ها

چندین دانشگاه سوئد برای دانشجویانی که از قبل زبان سوئدی را می شناسند دوره های نیمه وقت یا تمام وقت به زبان سوئدی ارائه می دهند. همچون دانشگاه های:

  • دانشگاه استکهلم
  • دانشگاه گوتنبرگ

همچنین می توانید دوره های سوئدی را به عنوان یک زبان خارجی، در Antagning.se (به زبان سوئدی) یا Universityadmissionions.se جستجو کنید. در نظر داشته باشید که در سوئد، دوره های پیشرفته سوئدی به عنوان زبان دوم یا svenska som andraspråk معمولاً برای دانشجویانی برگزار می شود که از قبل مهارتی نسبت به زبان سوئدی دارند.

مدارس و موسسات معتبر زبان سوئدی :

موسسات مختلفی در شهرهای سوئد وجود دارد که شما می توانید دوره های زبان سوئدی را به صورت پاره وقت و تمام وقت در این موسسات بگذرانید. در این بخش چندین موسسه معتبر در شهرهای مختلف سوئد را به شما معرفی میکنیم.

1- Bee Swedish

Stockholm, Sweden · Near Nobel Museum

2- Hello Sweden Language Courses

Helsingborg, Sweden

3- Settle Into Stockholm

Stockholm, Sweden · Near The Royal Palace

4- Berlitz Language Services

Stockholm, Sweden

5- Swedish language course

Stockholm, Sweden

6- Berlitz International Sweden AB

Gothenburg, Sweden

7- Berlitz Language Services

Malmö, Sweden

8- The English School Gothenburg

Västra Frölunda, Sweden

9- Swedish for Professionals

Stockholm, Sweden

10- Uppsala International Summer Session

Uppsala, Sweden

مدارس و موسسات معتبر زبان سوئدی
مدارس و موسسات معتبر زبان سوئدی

هزینه دوره های زبان سوئدی در کشور سوئد:

هزینه های دوره های زبان سوئدی براساس پاره وقت و یا تمام وقت بودن آن و همچنین انتخاب موسسات میتواند متفاوت باشد. در اینجا به متوسط هزینه مورد نظر برای آموزش زبان سوئدی می پردازیم.هزینه تحصیل در موسسات غیر دانشگاهی بسته به فشرده بودن یا عادی بودن دوره از 700 یورو در هر ترم تا 2000 یورو متغییر است. موسسات دولتی و دانشگاهی که برخی اعتبار بیشتری دارند، میتوان گفت که هزینه ای حدود 6000 یورو برای پنج تا هشت ترم تحصیل زبان سوئدی می گیرند. و اما هزینه زندگی دانشجویی نیز به طور متوسط ماهیانه 800 – 600 یورو می باشد.

در این مقاله به معرفی راه های یادگیری زبان سوئدی، موسسات آموزش زبان سوئدی در کشور سوئد، هزینه های آموزش زبان سوئدی، تحصیل دوره زبان در سوئد در دانشگاه ها و موسسات پرداختیم. توجه داشته باشید که هزینه های آموزش زبان سوئدی به عوامل مختلفی همچون فشرده یا نیمه فشرده بودن، خصوصی و یا گروهی بودن کلاس ها و نوع موسسه بستگی دارد. همچنین شما می توانید در هنگام تحصیل نیز دوره های زبان سوئدی را جداگانه بگذرانید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مشاورین موسسه میرداماد در شعب تهران و شیراز مراجعه کنید.

سوالات متداول در مورد دوره های زبان سوئدی در سوئد

1- آیا سوئدی ها انگلیسی صحبت می کنند؟

انگلیسی ممکن است یکی از رایج ترین زبانهای دنیا باشد، اما انتظار نداشته باشید تمام سوئدی ها انگلیسی صحبت کنند. اگرچه بیش از 80 درصد از افراد در سوئد به انگلیسی صحبت می کنند، ممکن است شما هنوز هم با افرادی که انگلیسی بلد نیستند، برخورد کنید، بنابراین بهتر است عبارات اساسی سوئدی را برای کارهای روزمره یاد بگیرید.

2- آیا کلاس های خصوصی زبان سوئدی نیز برگزار می شود؟

بله، معلمان مختلفی در کشور سوئد با مبالغ متفاوت کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی ارائه ی دهد.

3- هزینه کلاس های سوئدی در کشور سوئد چقدر است؟

هزینه تحصیل زبان سوئدی از 500 یورو تا 3000 یورو متغییر است.

4- آیا می توانید بدون صحبت کردن به زبان سوئدی در سوئد زندگی کنید؟

با وجود این واقعیت که بسیاری از سوئدی ها به خوبی انگلیسی صحبت می کنند، زندگی در این کشور بدون یادگیری زبان سوئدی امکان پذیر نیست و در صورت عدم نیاز به کار و یا شرکت نکردن در جوامع می توانید بدون یادگیری سوئدی زندگی کنید. برای شروع یادگیری زبان سوئدی، می توانید از برنامه هایی مانند Duolingo یا Babbel استفاده کنید.

5- آیا دانشگاه های سوئد دوره زبان سوئدی ارائه می دهند؟

بله.برخی دانشگاه های این کشور دوره های زبان سوئدی را برگزار می کنند.

6- چه مدت طول می کشد تا به زبان سوئدی مسلط شوید؟

برای یک شخص انگلیسی زبان و یا شخصی که به زبان انگلیسی مهارت کافی، گفته می شود حدود شش ماه طول می کشد تا بتواند به اندازه کافی مهارت داشته باشد تا مکالمات عادی داشته باشد.

7- یادگیری زبان سوئدی چقدر دشوار است؟

خبر خوب! اگر به زبان سوئدی مسلط هستید، باید حدود 575-600 ساعت کلاس برای یادگیری زبان سوئدی برای رسیدن به یک سطح بالا طول بکشد. این نسبتاً آسان است، در مقایسه با برخی از سخت ترین زبانها – برای مثال ژاپنی، عربی و چینی تقریباً 2200 ساعت کلاس برای یادگیری به طول خواهند انجامید.

8- یادگیری زبان سوئدی به صورت آنلاین امکان پذیر است؟

بله. آموزش این زبان به صورت آنلاین نیز امکان پذیر است.

9- از کجا می توان سوئدی را به صورت رایگان یاد گرفت؟

انستیتوهای سوئد دوره های تحت وب رایگان به زبان سوئدی ارائه می دهد. این دوره همچنین به صورت اپلیکیشن iOS و Android به صورت رایگان در دسترس است.

10- سطوح مهارت زبان سوئدی به چه صورت است؟

سطوح زبان سوئدی از سیستم آموزشی اروپا تبعیت می کند و به سطح های A, B, C و هر کدام دارای سه الی چهار بخش هستند.

11- برای تحصیل در دانشگاه های سوئد به چه سطحی از مهارت زبان سوئدی نیاز دارید؟

شما برای تحصیل در این دانشگاه ها به سطح مهارت C1 نیاز دارید البته اگر قصد تحصیل به زبان سوئدی را داشته باشید.

اسکرول به بالا