071-91009294  | 021-88724227  |

دوره های زبان انگلیسی در سوئد

دوره های زبان انگلیسی در سوئد

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در کلاس دوره های زبان انگلیسی در سوئد آموزش گروهی با حداکثر 15 شرکت کننده در هر کلاس برگزار می شود. تحصیل دوره زبان در سوئد به زبان انگلیسی و شرکت کنندگان در کلاس درس فعال هستند تکالیف هم به این دوره ها اضافه شده است. معلم در ارتباط با کتاب ها در دوره اول به شما اطلاع خواهد داد که هزینه کتاب ها در قیمت دوره گنجانده نشده است.

تحصیل در دوره های زبان انگلیسی در سوئد

زبان کسب و کار انگلیسی پیشرفته در سوئد برای شما که نیاز به ارتباط حرفه ای و تجاری به زبان انگلیسی در محل کار دارید، به عنوان مثال با مشتریان، تامین کنندگان، همکاران خارج از کشور و یا شرکا بسیار ضروری می باشد. برای توسعه زبان انگلیسی خود در زمینه کار در تمام مهارتهای زبان (خواندن، شنیدن، نوشتن، صحبت کردن) تمرکز بیشتر روی ارتباطات زبانی داشته باشید. شما که سطح B2 + C1 را در سطح شورای اروپا داشته اید و قصد دارید در بلند مدت به C1 + برسید برای پیدا کردن سطح مناسب خود، توصیه می کنیم که آزمون زبان ما را انجام دهید. انتخاب سطح مناسب برای گرفتن بیشترین امتیاز از این درس مهم است.

آموزش زبان انگلیسی در سوئد

درسهای ترکیبی زبان جهت تحصیل در سوئد از تمرینات و فعالیتهای جالب شکل گرفته و ما تلاش می کنیم، برای به روز کردن واژگان شما به زبان انگلیسی با آخرین کلمات و عبارات جدید شما را آشنا کنیم و برای افزایش اعتماد به نفس شما از طریق استفاده از تمرینات بحثی جالب در استفاده از زبان انگلیسی در حین کار استفاده می کنیم. با تمرکز بر روی مشکلات مانند ساختار یا فعل ها که معمولا در سطح زبان شما رایج است، انگلیسی شما را صحیح تر می نماییم تا توانایی شما برای برقراری ارتباط در موقعیت های کلیدی در زندگی کاری مانند جلسات و بحث ها و نوشتن گزارش های کوتاه را توسعه دهیم. شما همچنین می توانید “بحث های کوچک” را به زبان انگلیسی برای شرایط اجتماعی مربوط به کار تمرین کنید.

آموزش زبان انگلیسی در سوئد

اطلاعات به زبان انگلیسی در سوئد

توانایی خود را برای صحبت در مورد مسائل مربوط به کسب و کارها ارتقاء و دقت خود در زبان را افزایش دهید همچنین اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و واژگان خود را از طریق فعالیت های بحث و گفتگو ارتقا دهید. تمرین مهارت هایی مانند شرکت در جلسات، مذاکره و نوشتن گزارش می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. معلم به شما در مورد کتاب های دوره ی اول ، برای اطمینان از اینکه شما قبل از خرید کتاب در سطح صحیح هستید، اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهد.

اگر می خواهید تحصیل رایگان در سوئد بدون مدرک زبان را تجربه کنید می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد به گفت و گو بنشینید تا شما را در این مسیر راهنمایی کنند.

اسکرول به بالا