071-91009294  | 021-88724227  |

دوره فشرده آیلس در شیراز

دوره فشرده آیلس

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

با یک بار ثبت نام، متقاضیان می توانند یک دوره فشرده آیلس شروع کنند. موسسه میرداماد، دوره آمادگی آزمون های مختلف زبان انگلیسی مثل آیلتس، تافل و غیره را برگزار می کند.

 درس های دوره فشرده آیلس

موسسه به طور فشرده شما را برای آزمون آیلتس آماده می کند و نمره ای که نیاز دارید را با 30 ساعت از زمان خودتان (25 ساعت با یک معلم) در هر هفته به دست آورید. کلاس ها از 9.15 صبح تا 12.15 ظهر و سپس از 12.30 تا 3.30 بعداز ظهر در روزهای دوشنبه تا جمعه برگزار می شود، البته این زمان ها نسبت به متقاضی منطعف و قابل تغییر است.

دوره فشرده آیلس

این یک دوره انگلیسی بسیار معتبر است و صرفا برای متقاضیانی مناسب است که برای مطالعه در تمام روزها با تکالیف اضافی در مدرسه آماده شده اند. با 30 درس در هر هفته، می توانید انتظار پیشرفت سریع تری داشته باشید و ما برای هر 0.5% افزایش در نمره آیلتس 3 هفته را تخمین می زنیم.

اطلاعات دوره فشرده آیلتس

دوره های ما برای بزرگسالان  نیز برگزار می شود، حداقل سن برای شرکت در کلاس های بزرگسالان سن 18 سال است.

حداکثر تعداد افراد برای همه کلاس ها به جز موارد زیر،  15 نفر است:

  • کارگاه های مهارتی 20 نفر؛
  • انگلیسی تجاری 12 نفر؛
  • انگلیسی حقوقی 5 نفر.

عموما برای اکثر کلاس ها تعداد بین 10 تا 12 دانش آموز است. چون کارگاه های زبان “مهارت محور” هستند، به طور کارآمد می توانند برای طیفی از سطوح زبان دانش آموز فراهم شوند. مهارت های پایین: مبتدی تا پیش متوسطه. مهارت های بالا: متوسط و بالاتر.

سطح نمره مورد نیاز آیلس

آمادگی برای آیلتس به میزان قابل توجهی شانس شما را در گرفتن نمره ای مورد نیازتان در آزمون آیلتس افزایش می دهد، و به عنوان همراهان سازندگان آیلتس، در کمک کردن و آموزش هیچ کس احتمالاً بهتر از ما نیست! انگلیسی برای دوره های آیلتس ما خصوصا برای بهینه کردن پتانسیل آزمونی شما طراحی شده است. با کمتر از 20 شرکت کننده در هر دوره، شما توجه لازم از سمت معلم تان را خواهید گرفت و در مورد چگونگی راه یافتن به هر بخش از آزمون، به شما مشاوره داده می شود.

مهارت های زبانی آزمون آیلس

در این دوره شما چهار مهارت تعیین شده در آزمون آیلتس را خواهید آموخت: صحبت کردن، گوش دادن، خواندن و نوشتن. همچنین بازخورد حرفه ای در مورد چگونگی پیشرفت بهتر در دستور زبان انگلیسی، تلفظ و وآزگان را از معلم تان فراخواهید گرفت. انگلیسی برای دوره های آیلتس ما (فشرده) به شما کمک می کند که به سرعت مهارت ها و استراتژی های موردنیاز در بهبود سطح نمره آیلتس تان را افزایش دهید. در موسسه حقوقی میرداماد دوره برای افرادی برنامه ریزی شده که قصد دارند در آینده ای نزدیک آزمون بدهند. از شرایط پذیرش دانشگاه ایتالیا و همچنین تحصیل رایگان در مالزی، همین داشتن مدرک آیلس می باشد. کارشناسان موسسه نیز شما را در همین راستا راهنمایی می کنند.

اسکرول به بالا