071-91009294  | 021-88724227  |

دندانپزشکی دانشگاه پاولوف

دندانپزشکی دانشگاه پاولوف

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

روسیه، کشوری است که بین اروپای شرقی و آسیای شمالی واقع شده است و با 16 کشور مستقل هم مرز است. قلمرو روسیه از دریای بالتیک در غرب تا اقیانوس آرام در شرق و از اقیانوس قطب شمال در شمال تا دریای سیاه و قفقاز در جنوب امتداد دارد. روسیه با داشتن 146.7 میلیون نفر ساکن پر جمعیت ترین کشور در اروپا و نهمین کشور پر جمعیت جهان است. روسیه دارای سیستم آموزش رایگان است که طبق قانون اساسی برای همه شهروندان قابل استفاده می باشد، اما ورود به آموزش عالی ای بسیار رقابتی است. سالانه حدود 1،750،000 دانشجوی بین المللی در روسیه تحصیل می کنند . روسیه دارای یکی از بهترین سیستم های آموزشی در جهان است که بیش از اکثر کشورهای اروپایی و ایالات متحده می باشد. یکی از رشته های پر طرفدار در این کشور دندانپزشکی می باشد. از جمله دانشگاه هایی که این رشته تحصیلی را ارائه می دهد دانشگاه پاولوف است.در این مقاله که به کوشش موسسه حقوقی برگزیده میرداماد تهیه و تنظیم شده است ، موارد زیر شرح داده خواهند شد :

  • معرفی دانشگاه پاولوف روسیه
  • تحصیل رشته دندانپزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه
  • آزمون ورودی رشته دندانپزشکی در دانشگاه پاولوف
  • شرایط و مدارک لازم جهت تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه پاولوف
  • هزینه تحصیل رشته دندانپزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه
  • رتبه دانشگاه پاولوف روسیه
  • سوالات متداول

معرفی دانشگاه پاولوف روسیه

دانشگاه پزشکی پاولوف در سال 1897 به عنوان موسسه پزشکی زنان تاسیس شد. این دانشگاه اولین نهادی در روسیه و اروپا بود که فرصتی را برای زنان برای تحصیلات پزشکی بالاتر فراهم کرد. اندکی پس از تأسیس، موسسه پزشکی زنان (WMI) به یک مسسه معتبر تبدیل شد و الگوی شناخته شده ای برای آموزش پزشکی بالاتر و علوم پزشکی بود . کلینیک ها و بخش های WMI پیشرفته ترین روش های تشخیص و درمان را ایجاد و اجرا کردند. این دانشگاه از زمان تأسیس چند نام تغییر داده است : انستیتوی پزشکی زنان در سن پترزبورگ (1918)، اولین موسسه پزشکی لنینگراد، همچنین به عنوان ” اولین مدرسه پزشکی ” (1924) شناخته شد. در سال 1936 اولین موسسه پزشکی به افتخار برنده جایزه نوبل ، آکادمیک I. P. Pavlov نامگذاری شد. دانشگاه پاولوف مدعی است روش آموزشی در این دانشگاه بسیار منحصر به فرد بوده و بر مبنای ترکیبی از بهترین سنت های آموزش پزشکی روسیه و روش های سیستم آموزش غربی می باشد.این دانشگاه، متشکل از 74 بخش، با بیش از 5 هزار دانشجوی روسی و بین المللی، مفتخر به داشتن سابقه آموزش دانش جویان بین المللی از انگلیس، ایالات متحده آمریکا، پرتغال، آرژانتین، استرالیا، سوئد، یونان ، اسرائیل، هند، اردن ، ایران، یمن ، کامرون، قبرس، چین، کویت، لبنان، مراکش، نیجریه، فلسطین، سوریه ، سودان، تانزانیا، تونس، سریلانکا و … است .

تحصیل رشته دندانپزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه

دانشگاه پاولوف یکی از معتبرترین و بهترین دانشگاه های پزشکی در کشور روسیه می باشد. این دانشگاه طیف وسیعی از برنامه های آموزشی در رشته های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و پرستاری را ارائه می دهد . مدت زمان تحصیل رشته دندان پزشکی در این دانشگاه پنج ساله خواهد بود. هم اکنون در حدود 2000 دانشجو در دانشکده دندان پزشکی این دانشگاه تحصیل می کنند. آموزش به دانش جویان توسط 16 استاد تمام، 47 استادیار و 82 دستیار و کادر آموزشی ارائه می شود. هدف اصلی دانشکده دندان پزشکی دانشگاه پاولوف آموزش دندان پزشکان مطابق با استانداردهای آموزش عالی و حرفه ای می باشد. در دانشگاه پاولوف کیفیت آموزش متخصصان دندان پزشکی توسط ساختارهای زیر ارائه می شود :

  • شورای متدولوژی دانشگاه
  • شورای علمی دانشکده دندان پزشکی
  • دفتر ریاست دانشکده دندان پزشکی
تحصیل رشته دندانپزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه
تحصیل رشته دندانپزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه

تحصیل تخصص دندان پزشکی بر روی مطالعات عمیق تر آناتومی، فیزیولوژی، هیستولوژی، میکروبیولوژی ، آناتومی پاتولوژیک و پاتوفیزیولوژی حفره دهان است. چرخش های بالینی از دوره های ارشد شروع می شود و شامل تخصص های مختلف است . تحصیل شامل کارهای عملی در کلینیک ها و نظارت شخصی بیمار توسط دانشجو است (تحت نظر استاد آموزشی).

کارشناسان موسسه حقوقی برگزیده میرداماد آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با شرایط تحصیل رشته دندان پزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه می باشند.

آزمون ورودی رشته دندانپزشکی در دانشگاه پاولوف

نتایج آزمون دولتی برای پذیرش در دوره های آموزشی دوره های کارشناسی و تخصصی به مدت چهار سال معتبری است. گواهی های USE صادر شده پس از 1 ژانویه 2012 برای چهار سال آینده معتبر است. نتایج آزمون سال های مختلف را می توان هنگام درخواست پذیرش استفاده کرد. برای شرکت در رقابت پذیرش در دانشگاه برای کلیه اشکال و اصول آموزش، متقاضیان باید اطلاعات مربوط به قبولی در آزمون ها (USE) را ارائه دهند. برای گروه های زیر، آزمون های ورودی توسط دانشگاه به طور مستقل (در انتخاب متقاضی) انجام می شود :

  • افراد دارای معلولیت
  • اتباع خارجی
  • ورود بر اساس آموزش حرفه ای

شرایط و مدارک لازم جهت تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه پاولوف

دانش جویانی که متقاضی تحصیل رشته دندان پزشکی در دانشگاه پاولوف هستند باید طبق قوانین موجود در دانشگاه ، دروس تئوری را در سال های اول تحصیل پشت سر بگذارند و در پایان هر سال تحصیلی آزمون تعیین صلاحیت را با موفقیت پشت سر بگذارند. یکی از ویژگی های تحصیل در رشته دندان پزشکی دانشگاه پاولوف شرکت در کلاس ها به صورت گروه های کوچک تحقیقاتی می باشد. در این دوره دانش جویان به گروه های 7 تا 12 نفری تقسیم شده و دروس را به صورت سمینار ارائه می دهند. شرایط سنی خاصی در دانشگاه پاولوف وجود ندارد. مدارک مورد نیاز به منظور اخل پذیرش رشته دندان پزشکی از دانشگاه پاولوف روسیه به شرح زیر می باشد :

  • تکمیل فرم درخواست آنلاین
  • یک قطعه عکس 4 × 3
  • گواهی سلامت پزشکی
  • کپی گذرنامه با حداقل اعتبار 18 ماهه
  • گواهی اتمام تحصیل دوره دبیرستان و ریز نمرات تحصیلی
  • ترجمه مدارک به زبان روسی
  • گواهی اثبات تمکن مالی
  • رسید پرداخت

هزینه تحصیل رشته دندانپزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه

شهریه و هزینه تحصیل رشته دندان پزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه در سال 2021 _ 2020 به شرح زیر می باشد :

هزینه تحصیل رشته دندانپزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه
هزینه تحصیل رشته دندانپزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه
دوره : شهریه :
پزشکی عمومی 290،000 روبل
پزشکی عمومی به زبان روسی 370،000 روبل
دندان پزشکی 340،000 روبل
اطفال 280،000 روبل
دوره امادگی 150،000 روبل

رتبه دانشگاه پاولوف روسیه

دانشگاه پاولوف یکی از برجسته ترین موسسات پزشکی روسیه است. این دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه های مختلف آموزشی را ارائه می دهد و رویکرد آن به روند آموزش و یادگیری منحصر به فرد است . دانشگاه پاولوف روسیه از جایگاه خوبی در میان دانشگاه های برتر دنیا برخوردار است. رتبه و رنکینگ این دانشگاه در سال 2020 به شرح زیر می باشد :

  • رتبه جهانی : 500 – 401
  • رتبه ملی : 11

در نهایت موسسه حقوقی برگزیده میرداماد آماده پاسخ گویی تلفنی و حضوری به هم وطنان عزیز و انجام کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت می باشد . هم وطنان متقاضی تحصیل در روسیه، تحصیل رشته ی دندان پزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه ، می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صورت حضوری به دفاتر موسسه حقوقی برگزیده میرداماد در شهرهای تهران، شیراز مراجعه نمایند .

سوالات متداول در مورد دندانپزشکی دانشگاه پاولوف

1- سال تاسیس دانشگاه دندانپزشکی پاولوف در چه زمانی است؟

دانشگاه پزشکی پاولوف در سال 1897 به عنوان موسسه پزشکی زنان تاسیس شد. این دانشگاه اولین نهادی در روسیه و اروپا بود که فرصتی را برای زنان برای تحصیلات پزشکی بالاتر فراهم کرد.

2- آیا جهت تحصیل رشته دندان پزشکی در دانشگاه پاولوف دانش زبان روسی الزامی است؟

خیر . دانش جویان بین المللی می توانند به زبان انگلیسی نیز در این دانشگاه به تحصیل بپردازند.

3- شرایط تحصیل رشته دندان پزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه چیست؟

دانش جویانی که متقاضی تحصیل رشته دندان پزشکی در دانشگاه پاولوف هستند باید طبق قوانین موجود در دانشگاه، دروس تئوری را در سال های اول تحصیل پشت سر بگذارند و در پایان هر سال تحصیلی آزمون تعیین صلاحیت را با موفقیت پشت سر بگذارند.

4- مدارک لازم جهت اخذ پذیرش از دانشکده دندان پزشکی دانشگاه پاولوف روسیه چیست؟

مدارک لازم جهت اخذ پذیرش از دانشکده دندان پزشکی دانشگاه پاولوف روسیه داشتن تمکن مالی، گواهی سلامت پزشکی و سایر موارد دیگر می باشد.

5- هزینه تحصیل رشته دندان پزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه چقدر است؟

هزینه تحصیل رشته دندان پزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه 340،000 روبل روسیه است.

6- دوره های دندان پزشکی ارائه شده در دانشگاه پاولوف روسیه کدامند؟

دوره های دندان پزشکی ارائه شده در دانشگاه پاولوف روسیه شامل دندان پزشکی عمومی، تخصص ارتودنسی، جراحی فک و صورت، دندان پزشکی کودکان و … می شود.

7- مدت زمان تحصیل رشته دندان پزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه چقدر است؟

مدت زمان تحصیل رشته دندان پزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه پنج ساله خواهد بود.

8- آیا جهت تحصیل رشته دندان پزشکی در دانشگاه پاولوف به شرکت در آزمون ورودی نیاز است؟

بله . دانش جویانی که قصد تحصیل رشته دندان پزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه را دارند باید در آزمون ورودی شرکت کنند.

9- رتبه دانشکده دندان پزشکی دانشگاه پاولوف به چه صورت است؟

دانشگاه پاولوف روسیه از جایگاه خوبی در میان دانشگاه های برتر دنیا برخوردار است.

10- آیا تحصیل رشته دندان پزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه انتخاب مناسبی است؟

بله . با توجه به این که دانشگاه پاولوف روسیه جز معتبر ترین و بهترین دانشگاه های این کشور است لذا تحصیل رشته دندان پزشکی در این دانشگاه انتخاب مناسبی می باشد.

11- آیا دانش جویان ایرانی امکان تحصیل رشته دندان پزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه را دارند؟

بله . دانش جویان ایرانی امکان تحصیل رشته دندان پزشکی در دانشگاه پاولوف روسیه را دارند.

اسکرول به بالا