071-91009294  | 021-88724227  |

درآمد یک مهندس عمران در استرالیا

درآمد یک مهندس عمران در استرالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در این مقاله به درآمد یک مهندس عمران در استرالیا و همچنین به درآمد و لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا اشاره شده است اگر علاقه به کار در این کشور دارید این مقاله را به صورت کامل مطالعه کنید.

مزایا و درآمد یک مهندس عمران در استرالیا

اخیراً مطالعه­ای نشان داده است که استرالیا برای ادامه رشد اقتصادی خود به مهندسان بیشتری نیازمند است. میانگین حداقل حقوق یک مهندس حدود 101 هزار دلار است و حداکثر حقوقی که او می­تواند بدست آورد حدود 150 هزار دلار می­باشد، یعنی هزینه­ هایی که برای دانشکده پرداخته­ اید و زمانی که صرف یادگیری کرده­اید، ارزشش را داشته است!حقوق سالانه مهندسین به تفکیک رشته در ادامه به صورت کامل آمده است:

  • مهندس برق:119000 دلار
  • مهندس الکترونیک: 123000 دلار
  • مهندس مکانیک: 141000 دلار
  • مهندس عمران : 133000 دلار
  • مهندس سیستم: 113000 دلار

اگر شما دارای مهارت های دوره فنی و حرفه ای در استرالیا و دارای ارتباطی قوی،توانایی رهبری و ایجاد انگیزه در دیگران هستید ممکن است بخواهید بعنوان مدیر یا مسئول اجرایی در صنعت مورد نظرتان فعالیت نمایید.شما باید توانایی این را داشته باشید که مسائل را بخوبی تجزیه تحلیل کرده و در شرایط سخت کنترل اوضاع را در دست بگیرید.اما در هر حال در مشاغل مدیریتی و اجرایی مسئولیت بسیار زیادی به عهده شما می باشد و در عین حال می توانید درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

درآمد مشاغل مدیریتی در استرالیا

برای افرادی که دارای حداقل مدرک کارشناسی هستند 182,675 دلار استرالیا در سال است.در استرالیا 74 درصد مردان و 26 درصد زنان به مشاغل مدیریتی مشغول هستند.درآمد یک مدیر ارشد اجرایی در استرالیا با مدرک کارشناسی ارشد 275,904 دلار استرالیا در سال است.حوزه مالی و حسابداری بخش مهم و جدایی ناپذیر هر سازمان و شرکت، چه در استرالیا و چه در سایر کشورهای دنیا همیشه بوده، هست و خواهد بود. با توجه به این موضوع، فرصت های شغلی و استخدامی مالی نیز همیشه موجود می باشد روند استخدام مدیر مالی در اکثر کشورهای جهان در سال های آتی رو به رشد است.در بازده زمانی ۵ سال قبل، میزان استخدام مدیران مالی در استرالیا ۸.۲ درصد رشد داشته و برای سال های آتی نیز رشد متوسطی پیش بینی شده استدرآمد یک حسابدار با مدرک کارشناسی در استرالیا 77,398 دلار در سال است.در استرالیا 41 درصد مردان و 59 درصد زنان در این حرفه فعالیت می کنند.

درآمد مشاغل مرتبط با نفت و گاز در استرالیا

مشاغل این گروه میانگین حداقل حقوق 135 هزار دلار را به ارمغان می آورند. اما اگر بتوانید ثابت کنید که مهارت هایتان شما را به یک کارشناس نفت و گاز تبدیل میکند، میتوانید در مجموع 172 هزار دلار درآمد کسب کنید.درآمد این افراد بر طبق تجربه کاریشان متفاوت است ،بطور مثال کسانی که 1 تا 4 سال تجربه کاری دارند 17.34 الی 24.72 دلار استرالیایی در ساعت و کسانی که 5 تا 9 سال تجربه کاری دارند تا 37.34 دلار استرالیا در ساعت درآمد خواهند داشت.در کشور استرالیا 64 درصد مردان و 36 درصد زنان در این حرفه مشغول بکار هستند.

درآمد پزشکان و روانپزشکان در استرالیا

حداقل و حداکثر میانگین حقوق این شغل به ترتیب حدود 160 و 200 هزار دلار است. البته اگر شما یک متخصص باشید، درآمدتان بسیار بالاتر خواهد بود.حدود ۸۲ درصد از روانپزشکان درآمدی بالغ بر ۲۰۰۰ دلار در هفته کسب می کنند . علاوه بر این آنها از کلینیک های شخصی خودشان نیز کسب درآمد می کنند .متخصص بیهوشی و بی حسی :حدود ۸۸.۳ درصد از جمعیت طالب کاردر این حرفه میتوانند درامدی بیش از ۲۰۰۰ دلار در هفته کسب کنند.دندانپزشکان: ۷۱.۹درصد از دندانپزشکان بیش از 170000 دلار در سال درآمد دارند.

درآمد وکلا و متخصصان در استرالیا

حداقل میانگین حقوق این شغل برابر 83 هزار دلار است، اما حداقل میانگین می­تواند به 110 هزار دلار برسد و هیچکس نمی­تواند این واقعیت را کتمان کند که احتیاج به وکلا همیشه وجود دارد.درآمد یک فرد در زمینه آی تی با مدرک کارشناسی 148,802 دلار استرالیا است.در استرالیا 93 درصد مردان و  7 درصد زنان در این حرفه مشغول بکار هستند.میانگین حداقل حقوق برای مدیران و کارکنان معدن که این شغل برای شما به ارمغان می­ آورد، چیزی در حدود 174 هزار دلار است و می­تواند به حدود 210 هزار دلار نیز برسد، به ویژه اگر شما ثابت کنید که یک رهبر خوب، بادانش و دارای نبوغ هستید. قرار دادن صنعت معدن در این جایگاه بار دیگر ثابت می­کند که استرالیا برای کسانی که جان خود را به خطر می ­اندازند احترام قائل است.

جهت کسب اطلاعات گوناگون در رابطه قوانین جدید مهاجرت استرالیا طریق کار و همچنین شرایط مهاجرت استرالیا می توانید با مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد تماس بگیرید.

اسکرول به بالا