071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه چارلز داروین استرالیا

دانشگاه چارلز داروین

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مرکز دانشگاه چارلز داروین (CDU) در بخشی منحصر به فرد از قاره استرالیا قرار دارد. این دانشگاه یک نهاد جوان است که در حال حاضر در سطح ملی و بین المللی در زمینه های مختلف از جمله برای اشتغال و تاثیر تحصیلات فارغ التحصیلی و تحقیقات و تحصیل در استرالیا به رسمیت شناخته شده است. دانشگاه چارلز داروین در سال 2018، پنج ستاره را برای وضعیت اشتغال تمام وقت فارغ التحصیلان کسب کرد. در ادامه با شرایط پذیرش و تحصیل در این دانشگاه به قلم مشاور تخصص موسسه حقوقی میرداماد بیشتر آشنا خواهید شد.

شرایط تحصیل در دانشگاه چارلز داروین

دانشگاه چارلز داروین بی نظیر است. هیچ دانشگاه استرالیایی دیگری در چنین مکانی دورافتاده و با جمعیتی اندک از چنین منطقه بزرگی نگهداری نمی کند. در حالیکه قلمرو شمالی حدود 16 درصد از استرالیا را در برمی گیرد، در سال 2015 این شهر در حدود 1 درصد از جمعیت را در خود جای داده بود. که 30 درصد از آن ها مردم بومی بودند. دانشگاه CDU که تنها دانشگاه مستقر در سرزمین شمالی است، دارای بخش دوگانه میی باشد. CDU شمالی ترین دانشگاه استرالیا و به معنای واقعی کلمه در آستانه آسیا قرار دارد. از بسیاری جهات به جمعیت وسیع آسیا نزدیک تر است تا ایالت های جنوبی استرالیا.

این دانشگاه با بومیان استرالیا ارتباط عمیقی دارد. با توجه به اینکه آن ها در سرزمین های بسیاری از ملل قدرتمند بومی فعالیت دارد، به دانش و فرهنگ مردم بومی احترام می گذارد و متعهد به پیشرفت بومی می باشد. اینها ویژگیهای منحصر به فردی هستند که با تکیه بر مبانی محکم و دستاوردهای قابل توجه تاریخ 25 ساله CDU در سال های آینده هم چالش و هم فرصت محسوب می شود.

 شیوه های ارائه درخواست

 دو روش برای ارائه درخواست در CDU و اخذ ویزای تحصیلی استرالیا وجود دارد. اطلاعات زیر به شما کمک می کند تا تشخیص دهید کدام یک برای شما صدق می کند.  اگر یکی از موارد زیر را در CDU تکمیل کرده اید یا می خواهید به اتمام برسانید، می توانید از طریق MyNextCourse اقدام کنید:

  • گواهینامه IV یا بالاتر
  • برنامه سوم توانمند سازی (به استثنای TEP1) یا آمادگی برای موفقیت سوم (PTS)
  • مدرک کارشناسی
  • اگر هیچ یک از مسیرهای فوق را سپری نکرده اید، باید از طریق SATAC درخواست دهید.
  • نحوه ارائه درخواست از طریق SATAC
  • جستجوی دوره SATAC، را کاوش کنید
  •  تمام اطلاعات مربوط به شرایط ورود، مراحل انتخاب و تاریخ ها از طریق وب سایت SATAC در دسترس هستند.
  • توسط SATAC ثبت نام کنید
  • مرحله بعدی این است که درخواست خود را به عنوان متقاضی دارای مدرک کارشناسی ثبت کنید
  • SATAC، یک ایمیل تصدیق کننده به همراه یک لینک برای دسترسی به تقاضانامه آنلاین برایتان ارسال می کند.
  • پروفایل SATAC مربوط به خود را ایجاد کنید
  • تقاضانامه خود را تکمیل کنید
  • تکمیل فرم تقاضانامه خود را شروع کنید، به یاد داشته باشید که بعد از قسمت هر پیشرفت خود را ذخیره کنید.
  • اگرچه SATAC می تواند به بیشتر سوابق تحصیلی استرالیایی شما دسترسی پیدا کند، در زمان درخواست، بارگذاری مدارک مربوطه فنی و حرفه ای و خارجیتان برای شما بسیار مفید است. SATAC ممکن است برای کسب اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیرد.

قبولی و ثبت نام

اگر تقاضانامه شما موفقیت آمیز باشد، از طریق ایمیل از سوی SATAC پیشنهاد ثبت نام دریافت خواهید کرد. CDU پس از مدت کوتاهی به شما ایمیلی حاوی اطلاعات مهم ثبت نام و جهت گیری می دهد. شرایط پذیرش دانشگاه چارلز داروین دوره های VET از گواهی نامه I تا دیپلم VET متغیر بوده و روش خوبی برای ادامه تحصیل می باشد.

دوره های گواهی نامه:

اکثر دوره های گواهی نامه شرایط ورود خاصی ندارند و حتی اگر سال 12 را تمام نکرده باشید یا رتبه قبولی دوره سوم استرالیا (ATAR) را دریافت نکرده باشید، می توانید برای پذیرش واجد شرایط باشید.

دوره های دیپلم:

برای واجد شرایط بودن پذیرش در دوره دیپلم، باید یکی از موارد زیر را داشته باشید:

  • با موفقیت سال 12 یا معادل آن به پایان رسانیده باشید.
  • یک گواهی IV یا بالاتر را با موفقیت به پایان رسانده باشید.
  • کار مرتبط یا تجربه زندگی.
  • سواد و الزامات فهم اعداد.
  • تمام دوره های VET شما را ملزم می کند که مهارت های سواد آموزی و عددی انگلیسی رضایت بخشی را داشته باشید.

اگر فکر می کنید ممکن است به مهارت های سواد آموزی و مهارت های عددی انگلیسی خود کمک کنید، برنامه VET Prep ما را بررسی کنید که برای دادن اطمینان به شما و مهارت های لازم برای دوره VET که در آن ثبت نام کرده اید طراحی و امکان پذیر شده است.

کارشناسی:

روش های مختلفی برای پاسخگویی به شرایط پذیرش برای دوره های کارشناسی در CDU وجود دارد، بنابراین فرقی نمی کند که شما سال 12 را به پایان رسانده باشید یا اینکه سال ها تحصیل نکرده باشید. در صورت تکمیل یکی از موارد زیر، شرایط پذیرش را برآورده خواهید کرد:

  • تکمیل موفقیت آمیز گواهی نامه آموزش و پرورش منطقه شمالی ( یا معادل آن ) و اعطای رتبه قبولی دوره استرالیا ( ATAR ) حداقل 60 پس از اعمال امتیاز اضافی.
  • تکمیل موفقیت آمیز یک مدرک ملی در سطح گواهینامه IV یا بالا تر.
  • تکمیل موفقیت امیز حداقل 0.5 سال تحصیل تمام وقت ( یا معادل آن ) در دیپلم / مدرک آموزش عالی.
  • مدارک تحصیلی ثانویه ( دبیرستان ) یا عالی در خارج از کشور معادل مدارک فوق در استرالیا در نظر گرفته می شود.
  • دستیابی به نمره 135 چندگانه انتخابی STAT ( یا نمره 145 قبل از ماه مه 2010 ).
  • تکمیل موفقیت آمیز برنامه فعال سازی دوره سوم، آمادگی ACIKE برای دوره های موفقیت سوم یا سایر دوره های آماده سازی سوم شناخته شده.
  • ارسال بیانیه شایستگی شخصی قابل قبول و / یا تجربه اشتغال.
  • بعضی از دوره ها نسبت به سایرین رقابتی تر هستند. در حالی که حداقل ATAR برای پذیرش 60 می باشد، این دوره ها ممکن است با نمره بالاتر تکمیل شود. صفحه جزئیات دوره انتخاب رشته خود را بررسی کنید تا الزامات ATAR را بررسی نمایید.

لیسانس علوم بالینی:

انتظار می رود که متقاضیان برای رسیدن به یک مکان در این دوره، به یک ATAR 90 یا بالاتر، و 85 برای دانش جویان بومی ( پس از اضافه شدن هر یک از طرح های سهام دانشگاه ها ) نیاز داشته باشند. رتبه بندی پیشنهادات مکان ها بر اساس نمره ورودی ترکیبی ATAR ( 90 درصد ) و نمره قبولی پزشکی کارشناسی و پذیرش علوم پزشکی ( UMAT ) – 10 درصد خواهد بود.

کلیه دوره ها در زمینه آموزش:

متقاضیان برای نشان دادن انگیزه خود برای تدریس، مهارت های قوی بین فردی و ارتباطی، تمایل به یادگیری، تاب آوری، خودکار آمدی و مهارت های سازمانی و برنامه ریزی قوی باید یک ارزیابی غیر آکادمیک را تکمیل کنند.

رتبه و رنکینگ جهانی دانشگاه چارلز داروین
رتبه و رنکینگ جهانی دانشگاه چارلز داروین

رتبه و رنکینگ جهانی دانشگاه چارلز داروین

رتبه بندی های دانشگاه جهانی آموزش عالی تایمز (Times Higher Education World University Rankings) در سال 2019 شامل بیش از 1250 دانشگاه است و این بزرگترین جدول لیگ های بین المللی است. این تنها جدول عملکرد جهانی دانشگاه برای قضاوت دانشگاه های تحقیقاتی در همه ماموریت های اصلی شان است: تدریس، تحقیق، انتقال دانش و چشم انداز بین المللی. آنها از 13 شاخص عملکرد با دقت کالیبراسیون استفاده می کنند تا مقادیر جامع تر و متعادل تر را که مورد اعتماد دانشجویان، دانشگاهیان، رهبران دانشگاه ها، صنعت و دولت ها است، ارائه دهند. محاسبه رتبه بندی ها در سال 2019 توسط شرکت خدمات حرفه ای PricewaterhouseCoopers؛(PwC) مورد ارزیابی قرار گرفته است، و این تنها رتبه بندی دانشگاه های جهانی است که به بررسی کامل و مستقل این ماهیت می پردازد.

روش شناسی رتبه بندی های دانشگاه جهانی 2019

امسال لیست بهترین دانشگاه های جهان توسط دانشگاه آکسفورد و دانشگاه کمبریج برای دومین سال پیاپی رهبری می شود. دانشگاه ییل (Yale University) تنها تازه وارد 10 دانشگاه برتر است و از مکان دوازدهم به مقام مشترک هشتم پیوست. در همین حال، ETH زوریخ سوئیس از این گروه نخبه خارج شده است، و از جایگاه مشترک 10 به یازدهم سقوط کرده است.

دانشگاه تسینگ هوا (Tsinghua University)، اکنون دانشگاه برتر آسیا است و به اولین موسسه چینی تبدیل شده است که طبق این روش (از سال 2011) رهبری قاره را بر عهده داشته است. به طور کلی، جایگاه چین به دلیل تاثیر نقل قول پژوهش ها افزایش یافته است. در جاهای دیگر آسیا، ژاپن با 103 موسسه از بریتانیا به عنوان دومین کشور با بیشترین نمایندگی در جهان پیشی گرفت (بریتانیا دارای 98 موسسه است ).

همچنین خبرهای خوبی برای فرانسه وجود دارد که از اول سال 2011 برای اولین بار 50 دانشگاه برتر دارد، در حالی که چندین دانشگاه برجسته در ایتالیا، اسپانیا و کانادا افزایش یافته اند. در کل، 86 کشور جهان از جمله عراق، جامائیکا، نپال، تانزانیا و قزاقستان برای اولین بار نمایندگی می کنند.

  • رتبه بندی جهانی دانشگاه 2019= 501 – 600
  • رتبه بندی تاثیر دانشگاه 2019= 101 – 200
  • رتبه بندی دانشگاه جوان 2019= 101 – 150

رشته های تحصیلی دانشگاه چارلز داروین

  1. حسابداری
  2. خدمات ارتباطات و کار اجتماعی 
  3. هنرهای خلاق و طراحی 
  4. هنرهای آشپزی و تهیه غذا 
  5. آموزش 
  6. دوره های توانمند سازی 
  7. مهندسی
  8. ورزش و علوم ورزش 
  9. سلامت 
  10. اقدامات بشر دوستانه، اورژانسی و حوادث
  11. مدیریت 
  12. علوم اجتماعی و انسانی 
  13. دانش های بومی 
  14. مهندسی شبکه و IT
  15. زبان
  16. حقوق و مطالعات حقوقی
  17. پرستاری و مامایی
  18. صنایع اصلی
  19. روانشناسی
  20. سلامت عمومی
  21. علوم، علوم محیط زیست و مدیریت
  22. توریست و مهمان داری 
  23. تجارت 

شهریه و هزینه تحصیل در دانشگاه چارلز داروین

هزینه تحصیل سال 2019 برای هر ده واحد درسی 32.50 دلار است و حداکثر هزینه ای که باید شارژ شود 260 دلار است. هدف دانشگاه چارلز داروین توسعه و ارائه پروژه ها، فعالیت ها و خدمات برای افزایش تجارب دانشجویان و رشد دانشجویان در میان گروه های مختلف دانشجویی در سال 2019 است.

  • 10 واحد درسی: 32.5 دلار
  • 20 واحد درسی: 65.00 دلار
  • 30 واحد درسی: 97.50 دلار
  • 40 واحد درسی: 130.00 دلار
  • 50 واحد درسی: 162.50 دلار
  • 60 واحد درسی: 195.00 دلار
  • 70 واحد درسی: 227.50 دلار
  • 80 واحد درسی و بالاتر: 260.00 دلار
شهریه و هزینه تحصیل در دانشگاه چارلز داروین
شهریه و هزینه تحصیل در دانشگاه چارلز داروین

برخی از فعالیت ها و ابتکارات عبارتند از:

  1. افزایش سطح سلامت و رفاه دانشجویان با ارائه یک خط انحصاری بحرانی خارج از وقت برای دانشجویان CDU و مشاوره برای پردیس دانشگاه یا حمایت آنلاین
  2. ارائه تمبر پستی رایگان برای کتاب های درسی از کتابفروشی CDU و کتاب های کتابخانه برای دانشجویانی که نزدیک پردیس CDU نیستند.
  3. همکاری و مشارکت در علایق و رویدادهای دانشجویی در طول ترم
  4. مشاوره در مورد مشکلات بوجود آمده از قوانین ارائه کننده آموزش عالی و دفاع از منافع دانشجویان در رابطه با همین موضوعات توسط یک مدافع دانشجویی
  5. کمک به دانشجویان برای افزایش مهارتهای مطالعه با ارائه آموزش مهارت های مطالعه بعد از ساعت آموزشی که می توانند به صورت حضوری یا از طریق تلفن یا ایمیل تماس بگیرند
  6. کمک به دانشجویان برای افزایش مهارت های مطالعه با ارائه استاد راهنما آنلاین 24 ساعت در هفت روز هفته
  7. کمک به دانشجویان با مشاوره شغلی از طریق کارگاه ها و ارائه خدمات به صورت حضوری و آنلاین

دانشگاه چارلز داروین (CDU) بر اساس رتبه بندی جهانی در رتبه 651 از 700 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفته است و تحصیل در این دانشگاه استرالیایی در رتبه متوسط وزارت علوم ایرن قرار دارد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط بورسیه تحصیلی استرالیا با مشاورین موسسه میرداماد همراه باشید.

اسکرول به بالا