071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه پلی تکنیک تورین

دانشگاه پلی تکنیک تورین

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشگاه پلی تکنیک یک دانشگاه مهندسی عمران است که در تورین ایتالیا مستقر است. تاسیس دانشگاه پلی تکنیک تورین در سال 1859 صورت گرفته است و در حال حاضر قدیمی ترین دانشگاه فنی ایتالیا است. این دانشگاه چندین دوره در زمینه مهندسی، معماری و طراحی صنعتی ارائه می دهد و دانشجویان بسیاری را از چندین کشور مختلف جذب کرده است.

تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک تورین

موزه صنعت ایتالیا در سال 1862 توسط وزارت کشاورزی، تجارت و صنعت تاسیس شد. موزه صنعت ایتالیا بخشی از دانشگاه پلی تکنیک مهندسی بود که به مطالعات فنی به عنوان بخشی از آموزش عالی منجر شد. در آن زمان ایتالیا قصد داشت عصر صنعتی جدیدی را آغاز کند، که موزه صنعت به طور مستقیم به علمای معروف و محققان مربوط به موضوعات جدید نظیر برق و علم ساخت و ساز پرداخت. جهت تحصیل در ایتالیا دانشگاه پلی تکنیک تورین به طور مداوم در میان دانشگاه های برتر این کشور قرار دارد و از جمله دانشگاه های برتر اروپایی برای مهندسی، علوم رایانه و فناوری است و متقاضیان بسیاری را به دنبال داشته است.

آموزش در دانشگاه پلی تکنیک تورین

جهت ادامه تحصیل در ایتالیا دانشکده ها پلی تکنیک همانند دانشگاه پلی تکنیک میلان در سال های اول قرن بیستم، Regio Politecnico di Torino چندین اهداف داشت و با دنیای آکادمیک اروپا و صنعت ایتالیا ارتباط برقرار کرد. دانش آموزان از سراسر ایتالیا به تورین آمدند و در آزمایشگاه های جدید ساخته شده برای مطالعه موضوعات مختلف از جمله شیمی و معماری در فضای مثبت و مفید می پرداختند و اطلاعات به روزی را کسب می کردند.

آموزش در دانشگاه پلی تکنیک تورین

در نوامبر 1958، مجموعه ای بزرگ از ساختمان های واقع در Corso Duca degli Abruzzi به منظور گسترش حجم و امکانات ارائه شده توسط ستاد تاریخی قلعه (Castello del Valentino)، در سال 1859 به مدرسه فنی مهندس ها افتتاح شد.

دانشجویان بین المللی در دانشگاه پلی تکنیک تورین

در دهه 1990، دانشگاه های جدید آموزشی در الساندریا، بیللا، ایروا و Mondovì افتتاح گردید و مورد توجه اکثریت قرار گرفت. پردیس های Politecnico di Torino الهام گرفته از ساختار آنگلوساکسون، با ساختمان های چند منظوره برای تدریس، مبانی و تحقیقات کاربردی و خدماتی برای دانشجویان تورین و یک شبکه منطقه ای از مراکز فن آوریlessandria ،Biella ،Mondovì ، Verrès اختصاص داده شده و به فعالیت های پژوهشی، انتقال فن آوری، آموزش و خدمات تخصصی می پردازد و این خدمات بصورت پیشرفته و تکمیلی در اختیار تمام دانشجویان بین المللی و غیره این دانشگاه قرار می گیرد.

زبان تحصیل در دانشگاه پلی تکنیک تورین

دانشکده فنی مهندسان، برای اولین بار در سال 1859 در تورین تاسیس شد و کشور را به دوران جدیدی از صنعتی تبدیل کرد. دانشگاه دارای قلعه قرن شانزدهم خود یعنی Castello de Valentino است که هدیه ای به مدرسه فنی مهندسین قدیمی است و معماری بسیار زیبایی را به همگان نشان داده است.

امروزه دانشجویان دانشگاه معماری دارای امتیاز بیشتری از کلاس های خود در اتاق های بزرگ قلعه می باشند و خدمات بسیار زیادی را در اختیار دارند. دانشگاه پلی تکنیک تورین یکی از پیشگامان همکاری بین المللی است. این دانشگاه اولین دانشگاه ایتالیایی بود که تمام مباحث درسی و مقاطع مختلف تحصیلی را به زبان انگلیسی ارائه می داد و زمینه و طیف گسترده ای برای دانشجویان بین المللی ایجاد نمود.

تحقیقات در دانشگاه پلی تکنیک تورین

تورین یکی از مراکز فرهنگی و اقتصادی ایتالیا است. قبلا این شهر پایتخت کشور ایتالیا بوده است و موقعیت سابقش از معماری باروک آن و جاذبه های متعدد آن آشکار و شناخت کاملی را ایجاد نموده است. همچنین دارای سیستم اشتراک گذاری دوچرخه ToBike است، که برای دانشجویان هم مقرون به صرفه است و هم امتیاز بسیار زیادی را برای آنها رقم زده است.

تاریخ طولانی باعث شده است که دانشگاه را به عنوان نقطه مرجع برای آموزش و پژوهش در ایتالیا و در اروپا بعنوان یک دانشگاه تحقیقاتی بین المللی تبدیل کند، این دانشگاه دانشجویان را از بیش از 100 کشور جذب می کند و در سال با حدود 800 همکاری در زمینه صنایع، نهادهای دولتی و سازمان های محلی فعال می شود و خدماتی را ارائه می دهد. رشته های دانشگاه تورین را می توانید از مشاورین موسسه میرداماد بخواهید.

اسکرول به بالا