071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه پزشکی مونیخ

دانشگاه پزشکی مونیخ

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در دوره گذران تحصیلات پزشکی در مونیخ دو امتحان پزشکی از دانشجو گرفته می شود که باید نمراتش در طول مطالعات حد نصاب قبولی را کسب کند، هر دو امتحان شامل یک بخش کتبی و یک بخش شفاهی می باشد. برای پذیرش دانشگاه پزشکی مونیخ و درجه دکترا نیز این آزمون ها مورد نیاز می باشند.

تحصیل در دانشگاه پزشکی مونیخ

مونیخ دارای دو دانشگاه معتبر می باشد و شهر اروپایی مدرن و پویایی می باشد، این شهر یک مرکز اقتصادی قوی محسوب می گردد. شرکت های شناخته شده از صنایع پیشرفته، الکترونیک و خودرویی مانند بی ام دبلیو، زیمنس، اینفنیون، الیانز و مونیخ ری گروپ در اینجا مستقر هستند. این قدرت های اقتصادی فرصت های شغلی عالی برای فارغ التحصیلان در هر رشته ای را فراهم می آورند.

مونیخ دارای موزه دویچه، بزرگترین موزه علم و فناوری در جهان می باشد. مردم مونیخ به نظم و احترام اهمیت می دهند. اگر شما فردی مؤدب هستید و افراد را به درستی درک می کنید، آنها با شما دوستانه رفتار می کنند. برای مردم محلی بسیار با ارزش است که به فرهنگ آنها احترام قائل شود.

آموزش پزشکی در مونیخ

مطالعه پزشکی در آلمان در بردارنده بسیاری از موانع و چالش ها می باشد، اما فرصت های خوبی در آینده به شما ارائه می دهد. پزشکی شغلی است که مسئولیت زیادی را بوجود می آورد و در آن باید مسئولیت پذیر باشید. بنابراین، قوانین و اعمال خاصی وجود دارند که باید مطالعات و تدریس شوند.

آموزش پزشکی در مونیخ

تحصیل در کالج های پزشکی آلمان در بردارنده قوانین خاصی نظیر مجوز پزشکی می باشد. این سند می گوید: “دانش پایه، مهارت ها و توانایی ها در همه موضوعات” که برای درمان بیماری گسترده همه مردم آلمان ضروری است، باید آموزش داده شود. بسته به این سند، شرایط ورود به برنامه های پزشکی برای فرد ایجاد می گردد.

پذیرش پزشکی در مونیخ

آزمون برخی از دروس مطالعه شده پزشکی جهت تحصیل در آلمان به طور مداوم از دانشجو گرفته می شود. در این آزمون دانش، تجربه و توانایی عمومی برای مطالعه در رشته پزشکی مورد آزمایش قرار می گیرد. مطالعات در رشته پزشکی به 12 ترم سه ماهه تقسیم می شود و دارای دو بخش، پیش بالینی و بالینی است. بخش اول دانش و زمینه های نظری لازم را برای فرد فراهم می کند، بخش دوم تمرکز بر کاربرد عملی دارد. بخش دوم همچنین شامل یک دوره کار یک ساله است که نیز به بررسی زندگی استرس زا بیمارستان می پردازد. همچنین لازم است تجربیات عملی در بخش اول، مثلاً کارآموزی کوتاه مدت یا تمرین پرستاری، فرا گرفته شود.

دوره پزشکی در مونیخ

به دلیل وجود برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد، تفاوت هایی بین برنامه های این دوره ها در دانشگاه های مختلف مونیخ وجود دارد. اما بعضی از دانشگاه ها هنوز سیستم قدیمی را حفظ کرده اند و زمینه های مطالعات را به طور کامل و پیوسته برای دانشجویان بوجود می آورند. دانشجو با مدرک لیسانس مجاز به کار در زمینه های پزشکی می باشد، اما نه به عنوان یک دکتر. برای دانش آموزان بین المللی بهتر است که زبان آلمانی را به خوبی صحبت و درک کنند. این برای امتحانات میان دوره ای ضروری می باشد. امکان گذران تحصیلات پزشکی به زبان انگلیسی در آلمان نیز وجود دارد، اطلاعات کامل را می توانید از مشاورین موسسه میرداماد بخواهید.

سوالات متداول در مورد دانشگاه پزشکی مونیخ

1- برای پذیرش پزشکی مونیخ نیاز به چه آزمونی است؟

تحصیلات پزشکی در مونیخ دو امتحان پزشکی از دانشجو گرفته می شود که باید نمراتش در طول مطالعات حد نصاب قبولی را کسب کند هر دو امتحان شامل یک بخش کتبی و یک بخش شفاهی می باشد

2- تحصیل در دانشگاه پزشکی مونیخ به چه صورت می باشد؟

مونیخ دارای دو دانشگاه معتبر است ،مونیخ دارای موزه دویچه،بزرگترین موزه علم و فناوری در جهان می باشد،مردم مونیخ به نظم و احترام اهمیت می دهند

3- اموزش پزشکی در مونیخ به چه صورت می باشد؟

مطالعه پزشکی در المان در بردارنده بسیاری از موانع و چالش ها می باشد اما فرصت های خوبی در اینده به شما می دهد،قوانین و اعمال خاصی وجود دارند که باید مطالعات و تدریس شود

4- تحصیل در کالج های پزشکی المان به چه صورت می باشد؟

در بردارنده قوانین خاصی نظیر مجوز پزشکی می باشد،دانش پایه،مهارت ها و توانایی ها در همه موضوعات که برای درمان بیماری گسترده همه مردم المان ضروری است ،باید اموزش داده شود

5- پذیرش پزشکی در مونیخ به چه صورت می باشد؟

ازمون برخی از دروس مطالعه شده پزشکی جهت تحصیل در المان به طور مداوم از دانشجو گرفته میشود و در این ازمون دانش ،تجربه و توانایی عمومی برای مطالعه در رشته پزشکی مورد آزمایش قرار میگیرد

6- ایا دانشجویان خارجی پس از اتمام تحصیل پزشکی در مونیخ اجازه ماندن دارند؟

بله،دانشجویان مجاز به اقامت دو ساله پس از ماندن تحصیل هستند و اجازه کار دارند

7- تمکن مالی برای تحصیل پزشکی در مونیخ چقدر می باشد؟

به طور تقریبی در حدود ۸۷۰۰ یورو در سال میباشد

8- شرایط اولیه پذیرش پزشکی در مونیخ چگونه است؟

نمرات عالی مدرک دیپلم، مدرک زبان المانی ،تمکن مالی

9- حداقل درامد حاصل از رشته های پزشکی در مونیخ چقدر است؟

به طور متوسط ۴۹۰۰۰ یورو در سال میباشد

10- هزینه زندگی دانشجویان پزشکی در مونیخ چقدر می باشد؟

به طور میانگین سالانه در حدود ۱۰۲۰۰ یورو می باشد

11- مدت زمان تحصیل رشته پزشکی در مونیخ چقدر است؟

حداقل در حدود ۱۲ ترم (هر خرم ۶ ماه است) و ۳ ماه زمان میبرد

نظرات کاربران

  • توسط علیرضا
    تاریخ: آذر 16, 1399
    نفر
    نفر

    سلام .خسته نباشید . من دانشجو دامپزشکی دانشگاه آزاد هستم آیا امکان گرفتن پذیرش مستقیم از دانشگاه های پزشکی آلمان وجود داره ؟ مدرک زبا آلمانی b1 دارم .

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: آذر 17, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      خیر، از طریق دانشگاه های آزاد در ایران امکان اخذ پذیرش مستقیم وجود ندارد.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا