071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه پزشکی سنگاپور

دانشگاه پزشکی سنگاپور

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برنامه های تحصیل در دانشگاه پزشکی سنگاپور از برنامه کالج پزشکی دارای شهرت جهانی امپریال لندن گرفته شده است دانشکده پزشکی LKC همچنین با سایر موسسات درمانی همکاری می کند تا اطمینان حاصل شود که شما در معرض طیف گسترده ای از محیط های بالینی قرار گرفته اید.

تحصیل در دانشگاه پزشکی سنگاپور

LKCMedicine لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی (MBBS) را ارائه می دهد که دارای یک برنامه درسی قراردادی نوآورانه است. این برنامه تحصیلی از برنامه کالج پزشکی دارای شهرت جهانی امپریال لندن گرفته شده است. این دوره تحصیلی از ابتدا تاکید بر ارتباط بالینی علوم پایه و تعامل اولیه با بیمار تاکید دارد. طوری شما را آموزش می دهند که نیازهای بیمار در مرکز همه مراقبت ها باشد. بعد از پایان موفقیت آمیز این دوره 5 ساله، شما مدرک MBBS که به طور مشترک از هر دو دانشگاه اعطا می شود را دریافت می کنید.

آموزش در دانشگاه پزشکی سنگاپور

کیفیت آموزش بالینی و تحصیل مالزی کارشناسی ارشد پزشکی که در همسایگی کشور سنگاپور می باشد با بهترین دانشگاه های دنیا مطابقت دارد. شریک اولیه بالینی برنامه  LKCMedicine، گروه ملی بهداشت و درمان است، که پیشگامی در گروه مراقبت های سلامت و به رسمیت شناخته شده برای کیفیت تخصص پزشکی، امکانات و تدریس است. دانشکده پزشکی LKC همچنین با سایر موسسات درمانی همکاری می کند تا اطمینان حاصل شود که شما در معرض طیف گسترده ای از محیط های بالینی و کار به عنوان بخشی از آموزش خود هستید.

آموزش در دانشگاه پزشکی سنگاپور

مدرک دانشگاهی پزشکی سنگاپور

شما درکی کامل از مبانی علمی پزشکی و همچنین مهارت های مدیریتی و ارتباطات گسترده تر به دست خواهید آورد. دانشجویان نیز از رویکرد نوآورانه و تعاملی برای آموزش، از جمله استفاده گسترده از شبیه سازی، یادگیری مبتنی بر کار گروهی و آموزش الکترونیکی بهره مند می شوند.با برنامه درسی یکپارچه و منضبط MBBS که توسط هیئت علمی برجسته جهانی تدریس می شود، دانشکده پزشکی LKC تعریف جدیدی از پزشکی و تبدیل مراقبت های بهداشتی را ارائه می کند.این مدرک توسط شورای پزشکی سنگاپور به رسمیت شناخته شده است.

برای مجوز کار سنگاپور و همچنین گرفتن پاسپورت کارآفرینی سنگاپور می توانید با مشاورین حقوقی موسسه میرداماد در جلسات مشاوره ای که با هم خواهید داشت، به شما به طور واضح در این راستا توضیح خواهند داد.

اسکرول به بالا