071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه پاتریس لومومبا روسیه

دانشگاه پاتریس لومومبا روسیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

سازمان هایی که به عنوان بنیانگذاران دانشگاه پاتریس لومومبا روسیه نامگذاری شده اند، اتحاد شوروی مرکزی اتحادیه های اتحاد جماهیر شوروی، کمیته همبستگی اتحادیه آفریقا و آسیا و اتحادیه انجمنهای دوستی و میان فرهنگی اتحاد شوروی هستند.

اخذ پذیرش دانشگاه پاتریس لومومبا روسیه

حکومت اتحاد جماهیر شوروی در 5 فوریه 1960 این دانشگاه را تاسیس کرد. اهداف اعلام شده خود را در طول جنگ سرد برای کمک به کشورهای در حال توسعه بود. بسیاری از دانشجویان کشورهای توسعه یافته نیز در دانشگاه حضور داشتند. در تاریخ 22 فوریه سال 1961، دانشگاه پاتریس لومومبا، پاتریس لومومبا پس از رهبر استقلال کنگو، نامگذاری شد. هدف اعلام شده برای ایجاد دانشگاه این بود که جوانان آسیایی، آفریقا و آمریکای لاتین، به خصوص از خانواده فقیر، فرصتی برای تحصیل در روسیه و تبدیل شدن به متخصصان واجد شرایط داشته باشند.

دانشگاه پاتریس لومومبا روسیه

روسای دانشگاه پاتریس لومومبا روسیه

پروفسور سرگئی، دكتر مهندسی، اولین رؤسای دانشگاه بود. او عضو فعال در پایه دانشگاه بود و تا سال 1970 ریاست خود را ترک کرد. در سال 1960، مطالعات زبان روسی برای دانشجویان بین المللی در دانشکده آماده سازی آغاز شد. در تاریخ 1 سپتامبر، مطالعات زبان روسی در شش دانشکده اصلی (دانشکده فنی، دانشکده تاریخ و فنلاند، دانشکده پزشکی، دانشکده کشاورزی، دانشکده علوم، دانشکده حقوق و اقتصاد) معرفی شد.
اولین 288 دانشجو از 47 کشور در سال 1965 فارغ التحصیل شدند. در آن زمان تیم های ساخت و ساز بین المللی شروع به کار کردند و اولین گروه های دانشجویی سازماندهی شدند بعدها تیم ( پی اف یو آر کی وی ان) به یکی از معروف ترین تیم های کشور تبدیل شد.

تاریخچه دانشگاه لومومبا روسیه

پروفسور ولادیمیر، دانشمند محترم فدراسیون روسیه، دکترای اقتصاد، دومین رؤسای جمهوری اسلامی ایران شد. این همان کسی بود که “دانش فرقه ای” را در دانشگاه اعلام کرد و آن را از سال 1970 تا 1993 عنوان کرد. در این دوره، دانشگاه دوستی مردمی مرکز بزرگ بین المللی علمی و آموزشی شد. تا سال 1975، این دانشگاه دارای بیش از 5600 فارغ التحصیل، از جمله 4250 نفر از 89 کشور خارجی بود. در آن سال، دانشگاه “کشتی دوستان مردمی” برای موفقیت در کارشناسان آموزشی کشورهای آسیایی، آفریقایی و آمریکای لاتین اهدا شد. نام این دانشگاه به عنوان «دانشگاه دوستی دانشگاهی روسیه» در تاریخ 5 فوریه 1992 توسط دولت تغییر یافت که بنیانگذار این دانشگاه در نظر گرفته شده است.

دانشکده علوم پزشکی روسیه

از سال 1993 تا 1998،پی اف یو آر تحت رهبری ولادیمیر فیلپکوف، فارغ التحصیل سال 1973 پاتریس لوومبا بود. او وزیر آموزش و پرورش روسیه را از سال 1998 تا 2004 برگزار کرد و در سال 2004 دستیار نخست وزیر در زمینه فرهنگ و آموزش و پرورش شد. در دوره ای از سال های 1998 تا 2005 پی اف یو آر،توسط پروفسور دیمیتری پتروویچ بیلییب، یکی از فارغ التحصیلان پاتریس 1966 لومومبا، دانشیار دانشکده علوم پزشکی تا سال 2004 اداره می شد و در سال 2004 ریاست دانشگاه را انتخاب کرد. پروفسور فیلیپف، دبیر علمی فیزیک و ریاضیات، عضو هیئت علمی دانشکده علوم و آموزش عالی روسیه، از 4 مارس 2005 به عنوان ریاست مجلس انتخاب شد از آن به بعد دانشگاه را هدایت کرده است.

دانشکده های و موسسات آموزشی روسیه

دهه 1990، ایجاد دانشکده های جدید و موسسات: دانشکده زیست شناسی، دانشکده اقتصاد، دانشکده حقوق، دانشکده حقوق و علوم انسانی، دانشکده علوم انسانی و علوم اجتماعی، دانشکده تربیت بدنی برای حرفه ای ها، موسسه زبان های خارجی، موسسه آموزش از راه دور، موسسه کسب و کار و گردشگری مهمانداری، و موسسه گرایش و کیهان شناسی. این دانشگاه همچنین سیستم های آموزش پیش دانشگاهی و حرفه ای تر را توسعه داده است. 2006 با  50هزار دیپلم اعطا شد، دریافت شده توسط  ، یک دانشکده مهندسی فارغ التحصیل از اکوادور.
برای پذیرش در دانشگاه های روسیه و مهاجرت تحصیلی به روسیه شما می توانید با بررسی دقیق شرایط که توسط وکلای حقوقی موسسه میرداماد انجام میشود روند انجام مراحل کار خود را پیگیری کنید.

اسکرول به بالا