071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه پاولوف

دانشگاه پاولوف

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

با توجه به شرایط ویژه دانشگاه پائولوف برای متقاضیان زیر شاخه های پزشکی و اینکه سال تحصیلی جدید در دانشگاه پاولوف روسیه از سپتامبر آغاز می شود؛ صدها دانشجو اقدام به ثبت نام در رشته های این دانشگاه می کنند. دانشگاه پاولوف به دلیل شهریه مقرون به صرفه و سیستم آموزشی قدرتمند، تحصیل در رشته پزشکی و غیر پزشکی را اخیرا به میزان یکسانی گسترش داده تا فضا را برای حضور اقوام و ملل مختلف مهیا سازد. اما باید بدانید که ظرفیت پذیرش دانشجویان بین المللی محدود است و شما نیاز دارید تا برای کسب اطلاعات دقیق تر با مشاور معتبر و کارشناس گفتگو کنید. پیشنهاد می کنیم ابتدا مطلب زیر را در این باره که به قلم موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو میرداماد است مطالعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر بعدا با ما تماس بگیرید.

معرفی دانشگاه پاولوف Pavlov First Saint Petersburg State medical University

دانشگاه پاولوف اولین دانشگاه دولتی سن پترزبورگ می‌باشد؛ که در سپتامبر 1897 تأسیس شد. نام این دانشگاه در سال 1994 توسط دولت فدراسیون آموزشی روسیه از سنت پترزبورگ State I.P به دانشگاه پزشکی پاولوف تغییر کرد. این دانشگاه اولین دانشگاه پزشکی در اروپا بود، که فرصتی برای زنان برای تحصیلات عالی در رشته پزشکی فراهم آورد. بلافاصله پس از تاسیس، موسسه پزشکی زنان به یک موسسه معتبر تبدیل شد، و یک مدل شناخته شده برای آموزش عالی علوم پزشکی بود. کلینیک ها و بخش های این دانشگاه پیشرفته ترین روش های تشخیص و درمان را توسعه داده و اجرا می کند. دانشگاه پاولوف ادعا می‌کند، روش آموزشی این دانشگاه سازگار و منحصر به فرد است؛ که بر مبنای ترکیبی از بهترین سنت های آموزشی پزشکی روسیه و روش های سیستم آموزش غربی پیروی می‌کند. این دانشگاه به عنوان یک مرکز بزرگ برای آموزش متخصصان در سراسر جهان شناخته شده است. همچنین پس از 123 سال سابقه خود، تبدیل به یکی از دانشکده های پزشکی پیشرو در روسیه و جهان شده است. این دانشگاه یکی از ده دانشگاه پزشکی برتر در اروپا است.

امروزه دانشگاه علوم پزشکی سنت پترزبورگ 790 کارمند دارد؛ که در 69 بخش، 56 آزمایشگاه تحقیقاتی، 11 موسسه، موسسات تحقیقاتی و مراکز تحقیقاتی کار می کنند. پایگاه کلینیکی در دانشگاه و در 43 بیمارستان و کلینیک اصلی در سنت پترزبورگ قرار دارد. هر ساله در اولین دانشگاه علوم پزشکی سنت پترزبورگ بیش از 5،000 دانش آموز، از جمله دانشجویان بین المللی تحصیل می‌کنند. از زمان شکل گیری اولین دانشگاه علوم پزشکی سنت پترزبورگ، حدود 58000 متخصص آموزش دیده اند.

پاتفک دانشگاه پاولوف در شهر سنتپترزبورگ روسیه

تحصیل در روسیه لزوماً به مهارت زبان روسی نیاز ندارد. دانش‌جویان بین‌المللی، می توانند در بخش مقدماتی که دوره های مربوط به زبان روسی و دروس حرفه ای را ارائه می دهد ، ثبت نام کنند. پس از گذراندن دوره مقدماتی ، دانشجویان می توانند برای تحصیل در دوره آموزشی به زبان روسی درهر دانشگاه روسیه اقدام کنند. به طور معمول ، دوره در ماه سپتامبر – اکتبر آغاز می شوند و در ژوئن – ژانویه به پایان می رسد. آموزش در گروه های 5-12 نفری انجام می شود. دانشجویان خارجی که امتحانات را با موفقیت گذرانده اند ، گواهی دوره پادفک را دریافت می کنند و می توانند برای شرکت در دوره آموزشی خود اقدام کنند. دوره پادفک یک دوره فشرده است؛ که به طور معمول به مدت 9 ماه 4-6 ساعت در روز می‌باشد.شما به راحتی می توانید یک سال پایه را در دانشگاه پاولوف سپری کنید و سپس برای هر دانشگاه دیگری اقدام کنید.

شرایط ورود به پاتفک و کورس اصلی پزشکی در دانشگاه پولوف

شما برای تحصیل در رشته‌های دانشگاه پاولوف، می‌توانید از دو طریق اقدام نمایید:

به طور مستقیم وارد کورس اصلی شوید: برای اینکه مستقیم وارد کورس اصلی شوید، علاوه بر داشتن مدرک دیپلم ریاضی و یا تجربی، نیاز به قبولی در آزمون این دانشگاه دارید. این آزمون شامل سوالات شفاهی و کتبی می‌باشد. مفاد امتحانی این آزمون شیمی و زیست شناسی می‌باشد. سوالات شیمی به صورت شفاهی و زیست به صورت کتبی عنوان می‌شود.

شرایط ورود به پاتفک در دانشگاه پولوف
شرایط ورود به پاتفک در دانشگاه پولوف

از طریق کالج و دوره‌های پادفک: برای کسانی که مایل به تحصیل به زبان روسی در دانشگاه پاولوف می‌باشند، این دانشگاه کورس های زبان روسی برگزار می‌کند. تحصیل در روسیه لزوماً به مهارت زبان روسی نیاز ندارد. متقاضیان بین‌المللی، می توانند در بخش مقدماتی که دوره های مربوطه را ارائه می‌دهد ، ثبت نام کنند. علاوه بر این ، دانش آموزان موضوعاتی مانند ریاضی ، فیزیک ، زیست شناسی و غیره را که برای امتحانات ورودی دانشگاه پاولوف لازم است ، مطالعه می کنند. پس از گذراندن دوران پادفک و قبولی در آزمون دانشگاه، وارد کورس اصلی می‌شوند.

بررسی شرایط سنی و معدل جهت پذیرش متقاضیان دانشگاه پاولوف

شرایط سنی در دانشگاه پاولوف روسیه وجود ندارد. دانشگاه های روسیه سیستم پذیرش در دانشگاه دولتی پاولوف را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. کلیه دانشجویانی که دارای مدرک دیپلم هستند ، می توانند برای تحصیل در رشته‌های دانشگاه پاولوف اقدام کنند. این دانشگاه ملزم به داشتن حداقل معدل 17 می‌باشد.

مدارک مورد نیاز:

  • تکمیل فرم آنلاین درخواست پذیرش
  • کپی از مدرک هویتی مانند گذرنامه ( باید حداقل از 18 ماه اعتبار داشته باشد)
  • یک عددعکس3*4
  • رسید پرداختی بازبینی درخواست
  • آزمایش ایدزتایید شده توسط وزارت امور خارجه
  • دعوتنامه رسمی صادر شده توسط خدمات مهاجرت فدرال فدراسیون روسیه
بررسی شرایط سنی و معدل دانشگاه پاولوف
بررسی شرایط سنی و معدل دانشگاه پاولوف

ظرفیت دانشگاه پاولوف چند نفر است ؟ و جمعیت ایرانیان دانشگاه پاولوف چقدر است؟

دانشگاه پاولوف با 75 بخش ، با بیش از 5 هزار دانشجوی روسی و دانشجویان بین المللی از انگلستان ، ایالات متحده ، پرتغال ، آرژانتین ، استرالیا ، سوئد ، یونان ، اسرائیل ، هند ، اردن ، ایران، یمن ، کامرون ، قبرس ، چین ، کویت ، لبنان ، مراکش ، نیجریه ، فلسطین ، سوریه ، سودان ، تانزانیا ، تونس ، سریلانکا و غیره می‌باشد. انجمن علمی دانشجویی در بین دانشجویان دوره کارشناسی بسیار محبوب می‌باشد. کلاسهای علمی دانشجویی در اکثر بخشهای دانشگاه وجود دارد.ظرفیت دوره پادفک حدود 100 نفر می‌باشد.

تعداد ظرفیت دانشجویان برای تحصیل در این دانشگاه به زبان روسی وانگلیسی به صورت زیر می‌باشد:

پذیرش به صورت عادی به زبان روسی: تعداد دانشجو برای رشته پزشکی 53 دانشجو و رشته دندان‌پزشکی 32 نفرمی‌باشد.

پذیرش رایگان به زبان روسی: تعداد دانشجو برای رشته پزشکی 25 نفر و رشته دندان‌پزشکی 7 نفر می‌باشد. برای پذیرش رایگان باید رزومه علمی قوی داشته باشید.ظرفیت این دانشگاه برای تحصیل در رشته پزشکی به زبان انگلیسی 30 نفر می‌باشد.

تاریخ دقیق شروع ثبت نام و آخرین مهلت برای درخواست پذیرش در دانشگاه پاولوف

تقویم پذیرش:

پذیرش برای شروع دوره مقدماتی در دانشگاه پاولوف، برای دانشجویان بین‌المللی از اول آوریل شروع می‌شود و تا 23 ژوئیه ادامه پیدا می‌کند.

شروع دریافت مدارک : اول آوریل

تکمیل مدارک پذیرش: 23 ژوئیه

تاریخ پذیرش: از اول آوریل تا 23 ژوئیه

تکمیل پرسشنامه پذیرش و درخواست برای ثبت نام:

مرحله اول ثبت نام : تا 19 ژوئن

مرحله دوم ، ثبت نام : تا 23 ژوئیه

هزینه ی دوره پاتفک و کورس اصلی در دانشگاه پاولوف در شهر سنت پیترزبورگ

هزینه تحصیل در دانشگاه پاولوف روسیه:

پزشکی به زبان انگلیسی: 5300-5500 دلار آمریکا

پزشکی به زبان روسی: 5000- تا 5300 دلار آمریکا

دندان‌پزشکی به زبان روسی: 5300-5500 دلار آمریکا

دوره پادفک سالانه: 2500 دلارآمریکا

توجه داشته باشید که این هزینه‌های شهریه ممکن است هرساله و براساس نرخ ارز روبل روسیه تغییر کند.

بررسی رشته های پر طرفدار موجود در دانشگاه پاولوف شهر سنت پترزبورگ

دانشکده های دانشگاه پاولوف:

  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده دندان‌پزشکی
  • دانشکده تربیت بدنی
  • دانشکده پزشکی اطفال
  • دانشکده روانشناسی بالینی
  • دانشکده برای دانشجویان خارجی
  • مدرسه پرستاری آموزش عالی
  • دانشکده تحقیقات
  • دانشکده آموزش پیش دانشگاهی
بررسی رشته های موجود در دانشگاه پاولوف
بررسی رشته های موجود در دانشگاه پاولوف

این دانشگاه هرساله مورد تایید وزارت بهداشت ایران قرار گرفته است. همچنین این دانشگاه دارای رنکینگ و اعتبار علمی بالایی می‌باشد. به همین علت ایرانیان زیادی برای تحصیل در رشته‌های پزشکی این دانشگاه اقدام می‌کنند.

رشته وضعیت رشته تحصیلی دردانشگاه پاولوف زبان تحصیل

  • پزشکی دارد روسی و انگلیسی
  • دندان‌پزشکی دارد روسی
  • داروسازی ندارد –
  • پادفک دارد روسی
  • پرستاری دارد روسی

رتبه و رنکینگ داشنگاه پاولوف و بررسی امکان تبادل دانشجو با دانشگاه های دیگر

دانشگاه های پاولوف روسیه، دانشجویان واجد شرایط انتقالی از دانشگاه های دیگر را می پذیرند. دانشگاه پاولوف مبتنی بر سیستم پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاهی می‌باشد.برنامه‌های تبادل دانشجو بین دانشگاه پاولوف و دانشگاه‌های دیگر امکان پذیر می‌باشد. دانشگاه پاولوف جز دانشگاه‌های اراسموس می‌باشد. لیست دانشگاه‌هایی که با سچینوا همکاری می‌کنند؛ را در زیر آورده ایم:

  • اسفندیاروف دانشگاه علوم پزشکی قزاقستان (قزاقستان)
  • دانشگاه پکن (چین)
  • دانشگاه سین کیانگ (چین)
  • دانشگاه تامر (فنلاند)
  • دانشگاه فنلاند شرقی (فنلاند)
  • دانشگاه تورنتو (کانادا)
  • باز موسسه پزشکی (بنیاد آمریکایی اتریش، اتریش، U.S.A.)
  • دانشگاه زاگرب (کرواسی)
  • دانشگاه استراسبورگ (دانشگاه Louis Pasteu) (فرانسه)
  • انجمن ارولوژی لبنان (لبنان)
  • آکادمی پزشکی بلاروس تحصیلات تکمیلی (جمهوری بلاروس)
  • دانشگاه علوم پزشکی گودنو (جمهوری بلاروس)
  • آژانس توسعه بین المللی ایالات متحدهU.S.A.)
  • موسسه تحقیقات الکترونیک کره (کره جنوبی)
  • دانشکده پزشکی دانشگاه اوزاکا (ژاپن)
  • مرکز علمی ملی انکولوژی و پیوند (قزاقستان)
  • موسسه پوتو آموزش مداوم (مجارستان)
  • آکادمی پزشکی تاشکند (ازبکستان)

اعتبار علمی این دانشگاه به صورت زیر می‌باشد:

رتبه جهانی : 4389

اروپای مرکزی و شرقی: 356

اروپا: 1265

Brics : 996

فدراسیون روسیه: 11

اوراسیا: 2928

آیا دریافت بورسیه در دانشگاه پاولوف برای ایرانیان امکان پذیر است؟

روسیه یکی از معدود کشورهایی در جهان است؛ که به دانشجویان خارجی امکان تحصیل رایگان در کنار دانشجویان روسی را می‌دهد.این بورس تحصیلی نه تنها برای دانشجویان کارشناسی ، بلکه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری نیز می‌باشد. برای تحصیل رایگان در دانشگاه پاولوف باید معدل و روزمه علمی مناسبی داشته باشید. اگر معدل و ریزنمرات و… شما خوب ‌باشد، می‌توانید برای تحصیل رایگان در این دانشگاه اقدام کنید.

برای تحصیل رایگان در دانشگاه پاولوف مراحل زیر را سپری کنید:

در سایت دانشگاه برای تحصیل رایگان ثبت نام نمایید. فرم مربوطه را پر کرده و اطلاعات خواسته شده را به طور کامل پر کنید. بعد از آن مدارک خود که شامل کپی ترجمه شده مدرک دبیرستان یا مقطع تحصیلی قبلی و ریز نمرات و… می‌باشد را ارسال کنید. در صورت تایید درخواستتان، می‌توانید شروع به تحصیل رایگان نمایید.شما همچنین می‌توانید برای بورس تحصیلی دولت کشور روسیه نیز درخواست ارسال کنید. این درخواست به این صورت است که:در ابتدا در سایت بورس تحصیلی کشور روسیه ثبت نام می‌کنید.سپس درخواست خود را ارسال کنید.پس از ثبت نام ، شما می توانید نامه انگیزشی را ارسال کنید . همچنین یک فرم را که در آن نیاز به ارائه اطلاعات در مورد تحصیلات ، دستاوردهای شخصی و رشته مورد نظر خود می‌باشد، را پر کنید.
منتظر جواب باشیدبه متقاضیان انتخاب شده اطلاع داده خواهد شد.دانشگاه را انتخاب کنیدمی توانید درخواست خود را به طور مستقیم به شش دانشگاه ، که مایل به تحصیل هستید ، ارسال کنید. اگر درخواست شما توسط هر شش دانشگاه رد شود ، وزارت آموزش و پرورش روسیه موظف است دانشگاه دیگری را به شما پیشنهاد دهد.

ما احساس میکنیم که جهت تحصیل و اخذ شرایط ویژه دانشگاه پائولوف برای متقاضیان زیر شاخه های پزشکی ( Pavlov medical University ) و دانشگاه های دیگر روسیه شما نیاز به اطلاعات بنیادین دیگری ندارید و تنها در صورت تمایل می توانید روال کار را از مشاورین ما در موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو میرداماد بپرسید.

سوالات متداول در مورد دانشگاه پاولف

1- دانشگاه پاولف روسیه در چه سالی تاسیس شد ؟

دانشگاه پاولوف اولین دانشگاه دولتی سن پترزبورگ می‌باشد؛ که در سپتامبر 1897 تأسیس شد. نام این دانشگاه در سال 1994 توسط دولت فدراسیون آموزشی روسیه از سنت پترزبورگ State I.P به دانشگاه پزشکی پاولوف تغییر کرد. این دانشگاه اولین دانشگاه پزشکی در اروپا بود، که فرصتی برای زنان برای تحصیلات عالی در رشته پزشکی فراهم آورد. بلافاصله پس از تاسیس، موسسه پزشکی زنان به یک موسسه معتبر تبدیل شد، و یک مدل شناخته شده برای آموزش عالی علوم پزشکی بود. کلینیک ها و بخش های این دانشگاه پیشرفته ترین روش های تشخیص و درمان را توسعه داده و اجرا می کند.

2- آیا جهت ادامه تحصیل در کشور روسیه حتما باید مهارت زبان روسی را داشته باشم ؟

تحصیل در روسیه لزوماً به مهارت زبان روسی نیاز ندارد. دانش‌جویان بین‌المللی، می توانند در بخش مقدماتی که دوره های مربوط به زبان روسی و دروس حرفه ای را ارائه می دهد ، ثبت نام کنند. پس از گذراندن دوره مقدماتی ، دانشجویان می توانند برای تحصیل در دوره آموزشی به زبان روسی درهر دانشگاه روسیه اقدام کنند. به طور معمول ، دوره در ماه سپتامبر – اکتبر آغاز می شوند و در ژوئن – ژانویه به پایان می رسد.

3- شرایط برای دانشجویان خارجی که امتحانات را با موفقیت گذرانده اند چیست ؟

آنها گواهی دوره پادفک را دریافت می کنند و می توانند برای شرکت در دوره آموزشی خود اقدام کنند.

4- مدارک مورد نیاز جهت تحصیل در دانشگاه پاولف روسیه چیست ؟

  • تکمیل فرم آنلاین درخواست پذیرش
  • کپی از مدرک هویتی مانند گذرنامه ( باید حداقل از 18 ماه اعتبار داشته باشد)
  • یک عددعکس3*4
  • رسید پرداختی بازبینی درخواست
  • آزمایش ایدزتایید شده توسط وزارت امور خارجه
  • دعوتنامه رسمی صادر شده توسط خدمات مهاجرت فدرال
  • فدراسیون روسیه

5- ظرفیت دانشگاه پاولوف چند نفر است ؟ و جمعیت ایرانیان دانشگاه پاولوف چقدر است؟

دانشگاه پاولوف با 75 بخش ، با بیش از 5 هزار دانشجوی روسی و دانشجویان بین المللی از انگلستان ، ایالات متحده ، پرتغال ، آرژانتین ، استرالیا ، سوئد ، یونان ، اسرائیل ، هند ، اردن ، ایران، یمن ، کامرون ، قبرس ، چین ، کویت ، لبنان ، مراکش ، نیجریه ، فلسطین ، سوریه ، سودان ، تانزانیا ، تونس ، سریلانکا و غیره می‌باشد. انجمن علمی دانشجویی در بین دانشجویان دوره کارشناسی بسیار محبوب می‌باشد. کلاسهای علمی دانشجویی در اکثر بخشهای دانشگاه وجود دارد.ظرفیت دوره پادفک حدود 100 نفر می‌باشد

6- تعداد ظرفیت دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه پاولف به زبان روسی وانگلیسی چقدرمیباشد ؟

پذیرش به صورت عادی به زبان روسی: تعداد دانشجو برای رشته پزشکی 53 دانشجو و رشته دندان‌پزشکی 32 نفرمی‌باشد.
پذیرش رایگان به زبان روسی: تعداد دانشجو برای رشته پزشکی 25 نفر و رشته دندان‌پزشکی 7 نفر می‌باشد

7- تاریخ دقیق شروع ثبت نام و آخرین مهلت برای درخواست پذیرش در دانشگاه پاولوف چه زمانی میباشد ؟

پذیرش برای شروع دوره مقدماتی در دانشگاه پاولوف، برای دانشجویان بین‌المللی از اول آوریل شروع می‌شود و تا 23 ژوئیه ادامه پیدا می‌کند

8- هزینه تحصیل در دانشگاه پاولوف روسیه چقدر میباشد ؟

  • پزشکی به زبان انگلیسی: 5300-5500 دلار آمریکا
  • پزشکی به زبان روسی: 5000- تا 5300 دلار آمریکا
  • دندان‌پزشکی به زبان روسی: 5300-5500 دلار آمریکا
  • دوره پادفک سالانه: 2500 دلارآمریکا
  • توجه داشته باشید که این هزینه‌های شهریه ممکن است هرساله و براساس نرخ ارز روبل روسیه تغییر کند

9- دانشکده های دانشگاه پاولوف روسیه کدامند ؟

  • دانشکده پزشکی
  • دانشکده دندان‌پزشکی
  • دانشکده تربیت بدنی
  • دانشکده پزشکی اطفال
  • دانشکده روانشناسی بالینی
  • دانشکده برای دانشجویان خارجی
  • مدرسه پرستاری آموزش عالی
  • دانشکده تحقیقات
  • دانشکده آموزش پیش دانشگاهی

10- آیا دریافت بورسیه در دانشگاه پاولوف برای ایرانیان امکان پذیر است؟

روسیه یکی از معدود کشورهایی در جهان است؛ که به دانشجویان خارجی امکان تحصیل رایگان در کنار دانشجویان روسی را می‌دهد.این بورس تحصیلی نه تنها برای دانشجویان کارشناسی ، بلکه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری نیز می‌باشد. برای تحصیل رایگان در دانشگاه پاولوف باید معدل و روزمه علمی مناسبی داشته باشید. اگر معدل و ریزنمرات و… شما خوب ‌باشد، می‌توانید برای تحصیل رایگان در این دانشگاه اقدام کنید.

11- آیا دانشگاه پاولف روسیه ، دانشجویان واجد شرایط انتقالی از دانشگاه های دیگر را میپذیرد ؟

بله ،دانشگاه های پاولوف روسیه، دانشجویان واجد شرایط انتقالی از دانشگاه های دیگر را می پذیرند. دانشگاه پاولوف مبتنی بر سیستم پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاهی می‌باشد.برنامه‌های تبادل دانشجو بین دانشگاه پاولوف و دانشگاه‌های دیگر امکان پذیر می‌باشد.

اسکرول به بالا