071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه های پزشکی اسلوونی

دانشگاه های پزشکی اسلوونی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در صورتی که بخواهید در دانشگاه های پزشکی اسلوونی تحصیل کنید باید دعوتنامه ای را دریافت کنید که این دانشگاه در دوره های لیسانس و بالاتر و همچنین دندانپزشکی دانشجو می پذیرد.

شرایط دعوت به دانشگاه های پزشکی اسلوونی

اگر میخواهید از بیماران مجازی بعنوان یک کمک، مربی یا استاد در یک پروسه تدریس استفاده کنید (در این نقش ها اطلاعات اضافه و دسترسی مدیریتی برای بررسی پیشرفت دانشجویان می گیرید)، لطفا یک درخواست به prof. Dejan Dinevski. بفرستید.دانشجویانی تنها می توانند دعوت به این دانشگاه شوند که دعوتنامه ای را از قبل دریافت کرده باشند.در ادامه به دوره های دانشگاهی در اسلوونی اشاره شده است:

  • تقویم دانشگاهی 2016/2017
  • ترم زمستان: 2016/10/3-2017/2/17
  • ترم تابستان: 2017/2/20-2017/7/7

بخش پزشکی در دانشگاه اسلوونی

بخش پزشکی عضوی از دانشگاه لوبلینا ست. این بخش به دپارتمان لیسانس و بعد از لیسانس، در بخش پزشکی عمومی و دندانپزشکی تقسیم می شود. هر دو بخش دانشجویان را هم در مقطع لیسانس و هم بعد از لیسانس آموزش می دهند. مربیان در بخش پزشکی دانشگاه لوبلینا و در موسسات بهداشت عمومی به حالت موسسات آموزشی سازمان یافته اند. پس از فارغ التحصیلی به داوطلبان عنوان پزشک یا دندانپزشک داده می شود.

بخش پزشکی دانشگاه لوبلینا همچنین برنامه های بعد از لیسانسی فراهم می کند که منجر به دکترا می شود. بعلاوه هیات علمی در برنامه های لیسانس و بعد از لیسانس در دیگر دانشگاهها و کالج های عضو دانشگاه لوبلینا شرکت می کنند. بخش پزشکی دانشگاه لوبلینا همچنین در کارهای تحقیقاتی و علمی در ارتباط با برنامه تصویب شده توسط وزارت آموزش، علم، فرهنگ و ورزش شرکت می کند. این بخش در پروژه های علمی ملی و بین المللی شرکت می کند. بخش پزشکی دانشگاه لوبلینا در برنامه های پزشکی همکاری بین المللی بعنوان بهترین متخصصان در حوزه های تحت پوشش موسساتش خدمت می کند.

بخش های علوم و بهداشت در اسلوونی

  • آموزش مراقبت پزشکی
  • سازمان دادن و مدیریت در سیستم بهداشتی
  • درمان گروههای اجتماعی آسیب پذیر در سیستم بهداشتی
  • نگاه میان رشته ای بر مقدمه روش های درمان جدید در سیستم بهداشت

برنامه تحصیل در اسلوونی توسط مشاورین و وکلای موسسه حقوقی میرداماد پیگیری می شود تا اطلاعات کاملی را به شما و سایر متقاضیان تحصیلی بدهند که بتوانید در این راستا به پیشرفت چشم گیری برسید با مشاورین ما در تماس باشید.

اسکرول به بالا