071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه های علوم پزشکی آلمان

دانشگاه های علوم پزشکی آلمان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

به عنوان یک مقصد بسیار مطلوب در دانشجویان بین المللی، به ویژه در مورد آلمان که میزبان دانشگاه های متعدد است به ارائه آموزش پزشکی بسیار عالی و سایر زمینه های مرتبط می پردازد. این مقاله در رابطه با دانشگاه های علوم پزشکی آلمان می باشد.

درباره دانشگاه های علوم پزشکی آلمان

با توجه به دانشگاه CHE رتبه بندی 2013/14، بسته به کیفیت دانشجویان  در حوزه های آموزشی به عنوان تحصیلات دانشگاهی و تدریس، تحقیق، بازار کار، زیرساخت و همچنین شیوه زندگی در مکان و محل اقامت، و  از آنجا که اکثریت دانشگاه ها شرایط عالی را ارائه میدهند با یک لیست بسیار بالا ، آن را بسیار دشوار ساخته است.

دانشگاه های علوم پزشکی آلمان

دانشجویان ارزیابی  لازم را از برنامه تبادل، جذابیت دانشگاه همکار، کفایت تعدادی از مکان های ارز، پشتیبانی و راهنمایی در تهیه اقامت در خارج از کشور، حمایت مالی (بورس های تحصیلی، معافیت از هزینه مطالعه )، مجوز رسمی ازتحصیل  در خارج از کشور و ادغام اقامت در خارج از کشور را به سمت تحصیل (بدون از دست دادن زمان ناشی از اقامت در خارج از کشور) انجام داده است.

آماده سازی بازار کار

 دانش آموزان برنامه های ارائه شده توسط کالج خود را برای ترویج ارتباط به بازار کار و مشاغل حرفه ای ارزیابی می کنند.

این شامل وقایع، اطلاعات در زمینه های حرفه ای و بازار کار، برنامه های خاص و و سخنرانی برای شغل مربوطه و شرایط جامع موضوع ، پشتیبانی در دنبال دادن کار، تنظیم افراد کار دیپلم در همکاری با جهان از کمک کار زمانی که به دنبال یک کار پس از اتمام تحصیلات میباشند.

اتاق درمان

  • دانشجویان یک ارزیابی از اتاق درمان، در دسترس بودن مکان، و همچنین تجهیزات فنی  به دولت داد.
  • دانشجویان  با دانشجو های دیگر و تماس ها به دانشجو های دیگر این همکاري را تعیین کردند
  • یک شاخص برای جو در دانشکده
  • تحقیقات شهرت
  • نظر اساتید منجر به تحقیقات که نامگذاری خود موسسه عالی نیست در نظر گرفته شد.

 پس از اتمام داده ها  مربوط به هر دامنه به طور جداگانه در وب سایت با توجه به  داده ها مبتنی بر حقایق و احکام دانشجویی و فارغ التحصیلان و قضاوت استادان ، به دلیل  مقايسه وتبعیض نژادی با  ده فهرست به تحصیل پزشکی دانشگاه آلمان رسیدم.

Heidelberg University دانشگاه پزشکی هایدنبرگ

دانشگاه هایدلبرگ  یک بخش بسیارعالی پزشکی برای تحصیل در آلمان با برگزاری 6 دهه سنت در آموزش و پژوهش است.

این بخش با غلبه بر چالش های پزشکی قرن 21 در منطقه و فراتر از آن مورد هدف قرار گرفته است.

به ایجاد چنین شرکت Renome، این بخش دستخوش یک سری از مبارزات برای ایجاد یک نهاد علمی مرکزی، با تاکید بر تحقیق و حمایت و ترویج برنامه های پژوهشی   دچار شده است.

امروزه، این دانشگاه یک محیط زنده و تعاملی از موسسات تحقیقاتی شناخته شده بین المللی، برگشتاندن دانش آموزان از سراسر جهان است.

Rwth Aachen University دانشگاه پزشکی آخن

دانشگاه فنی آخن  درسال 1966میزبان9 دانشکده های مختلف در بین بخش های استثنایی برای تحصیل پزشکی در آلمان تاسیس شده است.

آخن Klinikum شامل چندین کلینیک مخصوص ، موسسه های تئوری وبالینی و امکانات های پژوهشی دیگر ، سالن های سخنرانی ، مدارس تخصصی  پزشکی ، و امکانات های اجباری دیگر برای یک بیمارستان شایسته ومعقول است . به طور تقریبی 2,700 دانش آموزان آینده نگر وجود دارند که در دانشکده پزشکی درس می خوانند .

Lübeck University دانشگاه لوپک

شهرت خود را در مشخصات پژوهش، دانشکده پزشکی لوبک  برای مبارزه با شیاطین پزشکی قرن 21 آماده و تنظیم ارائه کرده است.

تاکنون به تنهایی و به سختی متمرکز می شود:

  •  عفونت & التهاب
  • رفتار مغز و سوخت و ساز بدن
  • پزشکی ژنتیک
  • زیست پزشکی
  • فن آوری های این موسسه آموزشی با استانداردهای عالی.

دانش آموزان با کوکتل موثر ارائه شده:

  • دانش فنی برای آینده لازم دارد
  • امکانات عملى و مهارت
  • کار علمی
  • مهارت های اجتماعی و اخلاقی

Witten/Herdecke University

همانطور که برای بودن در میان قدیمی ترین دانشگاه های خصوصی در آلمان که در سال 1983 تاسیس شده دانشگاه ویتن/Herdecke بسیار معتبر شناخته شده استکه  حدود 1200 دانشجوی پزشکی، پرستاری علم پزشکی دندانپزشکی اقتصاد فلسفه و فرهنگ مطالعه را دارد. برای موفقیت ثبت نام دانش آموزان که در طول مصاحبه خود ساخته ام این است  که در توضیح چه معیارهایی برای انتخاب حرفه خاص خود دارند.  بخش شگفت آور این واقعیت مصاحبه شایستگی نسبت به شخصیت دانشجویان خود  که نمرات متفاوت گرفتند همانطور که این دانشگاه خصوصی است بنابراین هزینه های کمک درسی به 400 تا 1000 یورو در ماه می رسد. با این حال، شرایط تحصیل عالی در UWH رایگان نیست: دانش آموزان مجبور به پرداخت بین 400 تا 1000 یورو در ماه هزینه های تحصیلی هستند. با این حال، به دانشجویان بین المللی همیشه کمک های مالی و بورسیه اعمال می شود. این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های پزشکی در آلمان می باشد.

Magdeburg University

دانشگاه فنی موجود پس از ادغام دانشکده تربیت معلم و دانشکده پزشکی در سال 1993 دانشگاه ماگدبورگ یکی از جدیدترین دانشگاه در دولت  است. دانشکده پزشکی حدود 1300 کارشناسان آموزش دیده  رابرای برخورد با طیف گسترده ای از بیماری های جدی در منطقه ساکسونی فراهم می کند. تاکید ویژه ای در همکاری نزدیک بین آموزش کارکنان و دانشجویان گذاشته شده است . این موسسه  حدود یک سال میزبان اقامت حدود 45000 بيمار در داخل و خارج از مرکز میباشد.. با تمام این می شود گفت، موسسه آموزش عالی برای دانشجویان عمل گراو مشتاق ارائه می دهد.

Mϋnster University

دانشگاه مونستر، در سال1780 تاسیس شده است  و یکی از دانشگاه های دانشگاه های علوم پزشکی آلمان است که از سنت طولانی مدت بیش از آن امکانات هفت میزبانی گروه 15 و 250 از دروس مختلف از مطالعه ارائه نمود. دانشگاه طول می کشد کارمندان مفتخر از کارشناسان خبره 5000 و دانشجویان آینده نگر 37000.انتخاب نماید علاوه بر این، حدود 400 موافقتنامه های همکاری با نهادهای مختلف سراسر جهان است. Valuing دانش و تحقیق و کنجکاوی دانشگاه را اجرا می کند.

Würzburg University

دانشگاه Würzburg بیش از 4 دهه قبل توسط شاهزاده – اسقف ژولیوس Echter فون Mespelbrunn و شاهزاده متعادلسازی ماکسیمیلیان یوزف تاسیس شد. امکانات بخش دانشگاه و موسسات اضافی خود همه را درون متحدان قدیمی شهر واقع شده است. دانشگاه میزبان کتابخانه مدرن دانشگاه لیبرال هنر جدید و موسسات تحقیقاتی مختلف در میان دیگران است. از دانش آموزان 25.000 حدود 1000 دانشجو از دامنه بین المللی آمده است.

Tϋbingen University

دانشگاه Tubingen یکی از قدیمی ترین دانشگاه کلاسیک، واقع در شهر دانشگاه است  دانشجویان بین المللی موفق در پزشكي و علوم طبیعی و علوم انسانی معلوم شد.  دانشگاه به خصوص در زمینه طب و شیمی تشکیل می شود وگروه پزشکی از جمله کلینیک بزرگترین موسسه آموزش پزشکی در منطقه بادن وورتمبرگ موسسات علمی و امکانات نظری میباشد

Freiburg University دانشگاه فرایبورگ

دانشگاه فرایبورگ به  تدریس موفق در علوم انسانی، علوم اجتماعی و علوم طبیعی  متعلق به سنت طولانی است.  دانشکده های دانشگاه زیر 11 مورد luring دانش آموزان از هر گوشه ای برای پیوستن به کیفیت و تخصص عمل می کند. مرکز پزشکی فرایبورگ کارکنان بیش از 10000 متخصصان مراقبت از بيماران حدود 58000 در مراقبت های پزشکی نیاز است

. مرکز پزشکی دانشگاه بر این باور است که علوم پايه و باليني تحقيقات پیش نیازها به جدیدترین تخصص پزشکی و درمان و نتیجه تحقیقات مداوم و جدید توسط پزشکان آن را تشویق می کند.

Leipzig University

دانشگاه لایپزیگ ساکسونی دوم قدیمی ترین دانشگاه در آلمان است. پیشینیان معروف امروزه دانشجو اين شامل لایب نیتز، گوته نیچه واگنر و آنگلا مرکل به ترکیب نیز نه نوبل مربوط به دانشگاه لایپزیگ است.  موسسه آموزشی دانشکده پزشکی  بیش از 3000 دانشجوی پزشکی و دندانپزشکی و عمل از نزدیک با بیمارستان دانشگاه لایپزیگ دارد .دانشكده پزشكي همراه با بیمارستان دانشگاه میان بزرگترین موسسات پزشکی در ساکسونی میزبانی 48 درمانگاه و موسسات در پنج گروه جداگانه است. شعار لایپزیگ پزشکی دانشکده پژوهش، تدریس، شفا – سنت نوآوری است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در رابطه با دانشگاه های علوم پزشکی آلمان با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

اسکرول به بالا