071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه های رایگان آلمان

دانشگاه های رایگان آلمان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اگر به تحصیل در خارج از کشور در اروپا فکر می کنید، مطمئنیم که بعد از خواندن این مقاله درباره دانشگاه های رایگان آلمان برای دانشجویان بین المللی دوبار فکر نمی کنید! اجازه دهید تا ما با تمام مزایای آموزش عالی آلمان شما را آشنا کنیم.

تحصیل در دانشگاه های رایگان آلمان

آلمان به عنوان یکی از بزرگترین و قوی ترین کشورهای اتحادیه اروپا، مقصد بسیار مهمی برای تحصیل در خارج از کشور به همراه بورسیه تحصیل در آلمان است. طبق گفته یونسکو، در سال 2013، پنجمین کشور محبوب ترین کشور برای جذب 5 درصد از دانشجویان بین المللی جهان بود. علاوه بر این، با مشورت ICEF Monitor، متوجه شدیم که بین سال های 2014 تا 2015 تعداد دانشجویان بین المللی 7 درصد افزایش یافته و تعداد هر ساله افزایش می یابد.

تحصیل در دانشگاه های رایگان آلمان

اما بدانید اینها ارقامی جدی است اما دانشجویان با این وجود علاقه خاصی به دانشگاه های این کشور، مهاجرت به آلمان و برنامه های آموزشی آن نشان می دهند. بنابراین، چه چیزی به آنها  ارائه می شود که بسیار جذاب است؟

کارشناسی در آلمان

مهمترین چیز این است که دانشگاه های دولتی برای مطالعات مقطع کارشناسی تحصیل در آلمان هزینه های اتهامات را نمی پردازند. دانشگاه های دولتی از سوی دولت تامین می شوند و از اکتبر 2014، این قانون مشترک را ایجاد کرده اند که برای دانشجویان بین المللی نیز قابل اجرا است.

هزینه تحصیل در آلمان

در عوض، هزینه اداری وجود دارد که می تواند تا 50 یورو در هر مدت افزایش یابد. همچنین سهم ترم در ثبت نام وجود دارد، با همان قیمت 50 یورو و برای برخی از دانشگاه ها، اگر شما مطالعات خود را طولانی تر، هزینه های طولانی مدت را در حدود 500 یورو در هر مدت پرداخت می کنید.

تحصیل رایگان در آلمان امروزه بسیار مورد استقبال متقاضیان در موسسه حقوقی میرداماد قرار گرفته است و میتوانید یک هدف تحصیلی بسیار عالی باشد که به کمک مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد به تحقق می پیوندد.

نظرات کاربران

  • توسط فاطمه عمرانی
    تاریخ: بهمن 29, 1397
    نفر
    نفر

    باسلام.اینجانب دانشجوی ترم دو مدیریت صنعتی هستم و علاقه مند به تحصیل در آلمان.زبان آلمانی را مدتیست شروع کرده ام به یادگیری و بزودی سطح اول را میگذرانم.
    در رابطه با انتخاب دانشگاه و گرفتن پذیرش و غیره نیاز به کمک دارم و خیلی مایل هستم تا بدانم هزینه این راهنمایی ها و تقاضاها از سوی موسسه شما بین چه مبلغ کف و سقفی خواهد بود؟!

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: بهمن 30, 1397
      نفر
      نفر

      سلام وقت بخير حق وكالت ها در خصوص هر كشور مبنای متفاوتی دارد، شما می توانيد با مشاورين تماس بگيريد و اطلاعات جامع تری را دريافت كنيد.

  • توسط Shima
    تاریخ: مهر 6, 1398
    نفر
    نفر

    باسلام بنده مدرک کارشناسی عکاسی از دانشگاه علمی کاربردی رو دارم و معدلم هم ۱۷ هستش اما مدرک قبولی دانشگاه سراسری رو هم دارم آیا برای تحصیلی بخوام اقدام کنم شرایطم مناسب هست؟زبان رو هم تازه شروع کردم و در حال خوندن A1.2 هستم و ابنکه ایا کاری اقدام کنم بهتره یا تحصیلی لطفا راهنماییم کنید ممنونم موفق و موید باشید

    • توسط مشاور مهاجرتی
      تاریخ: مهر 6, 1398
      نفر
      نفر

      سلام
      در ابتدا برای انتخاب نوع مهاجرت بهتر است شرایط زندگی و موقعیت اجتماعی خود را بسنجید، در صورتی که بتوانید پیشرفت بیشتری داشته باشید یکی را انتخاب کنید.
      در کل شما می توانید برای مهاجرت تحصیلی بر اساس قبولی در دانشگاه های ایران اقدام کنید اما حتما باید شرایط و مدارک مستندی را ارائه کرده و زبان آلمانی را در حد آشنایی نیز بشنساسید.

  • توسط Shima
    تاریخ: مهر 6, 1398
    نفر
    نفر

    باسلام بنده ۲۶ ساله هستم ،مدرک کارشناسی عکاسی از دانشگاه علمی کاربردی رو دارم و معدلم هم ۱۷ هستش اما مدرک قبولی دانشگاه سراسری رو هم دارم آیا برای تحصیلی بخوام اقدام کنم شرایطم مناسب هست؟زبان رو هم تازه شروع کردم و در حال خوندن A1.2 هستم و ابنکه ایا کاری اقدام کنم بهتره یا تحصیلی ؟؟؟؟
    و اینکه همسرم ۳۰سالشونه و قراره کاری اقدام کنن در رشته مکانیک که هرکدوم زودتر نتیجه گرفت به پیوست اون بشه اقدام کرد و زودتر رفت..بنظرتون کدوم راهکار خوبیه اگه میشه راهنماییمون کنید ممنون از شما

    • توسط مشاور مهاجرتی
      تاریخ: مهر 8, 1398
      نفر
      نفر

      سلام
      در صورتی که مدرک قبولی در آزمون سراسری را دارید، بهتر می توانید برای اخذ پذیرش از دانشگاه های کشور آلمان اقدام کنید.
      برای انتخاب نوع مهاجرت، بهتر است توسط یک فرد با تجربه و دارای تخصص، شرایط شما بررسی شود تا به نتیجه برسیم.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا