071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه های دولتی ازمیر

دانشگاه های دولتی ازمیر

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در ترکیه حدود 200 دانشگاه وجود دارد. اکثر آنها دانشگاه های دولتی هستند (حدود 120) و بقیه دانشگاه های خصوصی یا پایه می باشند. که در زیر ما به برخی از دانشگاه های دولتی ازمیر اشاره می کنیم. موسسه فناوری İzmir یک نهاد دولتی است که در سال 1992 به عنوان سومین دانشگاه در شهر Izmir تاسیس شد، کارشناسی ارشد در سال 1994 آغاز شد.

تحصیل در دانشگاه های دولتی ازمیر

دانشگاه اقتصاد ازمیر جهت تحصیل در ترکیه در سال 2001 توسط بنیاد آموزشی و بهداشتی اتاق بازرگانی ازمیر تاسیس شد. این اولین بنیاد دانشگاه است که هدف آن آموزش افراد خلاق به کارآفرینان موفق در جامعه است. این دانشگاه به اصول و اصلاحات آتاتورک متعهد است. دانشگاه اقتصاد ازمیر در حال حاضر دارای امکانات پیشرفته ای است که دارای 8 دانشکده و 2 مدرسه، 3 مدرسه فنی و حرفه ای، 4 مدرسه عالی، 10 مرکز تحقیقاتی و کاربردی می باشد.

آموزش در دانشگاه های دولتی ازمیر

دانشگاه های دولتی ازمیر تلاش می کند تا یک محیط یادگیری چند فرهنگی و استقامتی را فراهم کند. بین المللی شدن برای این دانشگاه بسیار مهم است، بنابراین دانشگاه دارای توافقنامه برنامه ERASMUS با 171 شرکای دانشگاهی در 26 کشور و پروتکل همکاری دانشگاهی با 47 دانشگاه در خارج از کشور است. دانشگاه اقتصاد ازمیر طیف گسترده ای از دوره ها و برنامه های مختلف را ارائه می دهد. دیدگاه بنیانگذاران شامل استفاده، توسعه و تولید تکنولوژی پیشرفته است. با توجه به این دیدگاه، مأموریت آموزشی موسسه شامل تحقیق وهمکاری با صنعت است. کمپاین تکنپارک با هدف ایجاد یک ارتباط قوی بین آموزش و تحقیقات صنعتی است. کلاس های فنی انگلیسی و نوشتن در سراسر برنامه درسی برای بهبود مستمر و ادغام موثر در جامعه دانشگاهی بین المللی در دسترس هستند.

دوره های دانشگاه های دولتی ازمیر

در حال حاضر 32 برنامه مختلف تحصیلات تکمیلی، 35 دوره کارشناسی و 38 برنامه مختلف فارغ التحصیلی و 9 برنامه PhD مختلف در دانشگاه های دولتی ازمیر ارائه می شود. کارکنان دانشگاهی متخصصین بسیار حرفه ای و مشتاق هستند تا دانش خود را در حوزه های تخصصی در اختیار دانشجویان قرار دهند. کارکنان دانشگاه دولتی ازمیر شامل استادان بین المللی هستند، کارمندان و دانشجویان بین المللی بیشتر از IUE استقبال می کنند.

این دوره ها به زبان انگلیسی (به استثنای دانشکده حقوق) تدریس می شود و دانشجویان باید در طول دوره های کارشناسی خود یک زبان دوم را یاد بگیرند، آنها می توانند بین آلمانی، فرانسوی، چینی، ژاپنی، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی، یونانی و پرتغالی یکی را انتخاب کنند.

فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی ازمیر

دانشگاه های دولتی ازمیر اطمینان می دهد که فارغ التحصیلان بعد از اتمام درس آماده استخدام هستند. دانشگاه در حال حاضر 8000 دانشجوی فارغ التحصیل داشته و امروزه، 7،500 دانشجو در مقطع کارشناسی و همچنین کارشناسی ارشد تحصیل می کنند. حتی با همکاری دانشگاه ایالتی نیویورک برنامه درجه دو را ارائه می دهد. برنامه های وابسته به دانشجویان از طریق مرکز انتخاب و پذیرش دانشجویان، گروه هنر و مدیریت صنایع دستی و اداره مد و طراحی نساجی دانشجویان را از طریق پیش ثبت نام پذیرش می کنند.

زبان آموزش در دانشگاه ازمیر

موسسه فناوری (İzmir İYTE) یک دانشگاه دولتی است که تاکید بر تحقیق و تحصیلات تکمیلی و کارشناسی در زمینه های مرتبط با علوم و فنون و مطالعات بین رشته ای دارد. موسسه تکنولوژی ماساچوست، مانند موسسات تکنولوژیکی ماساچوست، است، که موسسه را به تصویب طرح سازمانی و آموزش پیشرفته و تحقیقات فشرده به سمت علم و فناوری سوق می دهد. این مرکز توسط دولت مرکزی تاسیس شده تا یک مرکز عالی در زمینه علم و فناوری باشد. با توجه به هویت و مأموریت بین المللی موسسه و زبان آموزش انگلیسی است.

زبان آموزش در دانشگاه ازمیر
زبان آموزش در دانشگاه ازمیر

موسسه فناوری ازمیر

اولین دانشجوی کارشناسی در موسسه فناوری ازمیر در پاییز سال 1998 پذیرفته شد. در نیمه پاییز سال 2004، کارکنان دانشگاهی 388 نفر، کارمند اداری 282 نفر بودند. دانشجویان مقطع کارشناسی فعلی 1230 و فارغ التحصیلان 620 نفر هستند. این مؤسسه شامل یک انجمن که متشکل از دانشمندان، محققان و دانشجویان است، که برای کشف و ایجاد و تولید در پیشروی دانش و صنعت معاصر گرد هم می آیند. این یک مرکز مطالعات و پژوهش است که به نیازهای جامعه بشری خدمت می کند. این همکاری به همه دانشمندان اختصاص داده شده و آنها را تشویق می کند که از طریق فرآیند تحقیق و بازاندیشی، در فضای صلاحیت تحصیلی، حمایت از آزادی علمی و ابتکار عمل به این اهداف دست یابند. اگر می خواهید بورس تحصیلی در ترکیه را دریافت کنید، مشاورین ما در موسسه میرداماد می توانند شما عزیزان را به صورت کامل راهنمایی کنند.

اسکرول به بالا