071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی شهر کیف

دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی شهر کیف

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اقامت و مسکن دانشجویان توسط یک محوطه دانشگاهی با سالن های راحت اقامت، باشگاه های کامپیوتر، امکانات ورزشی، کافه تریا در دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی شهر کیف ارائه شده است. بیش از 350 پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا در هر سال تحصیلی در این دانشگاه ارائه می شود، در ادامه مقاله مشاورین موسسه میرداماد اطلاعاتی در خصوص هزینه های تحصیل و همچنین پذیرش در اختیار شما عزیزان قرار داده اند.

شرایط تحصیل در دانشگاه تاراس شفچنگوی شهر کیف

امروزه دانشگاه کیف یک دانشگاه کلاسیک با شاخصه های تحقیقاتی متمایز و مراکز آموزشی پیشتاز جهت تحصیل در اوکراین است. با افزایش استقلال ملی اوکراین، دانشگاه با چالش ها و مسئولیت های جدیدی رو به رو است. متخصصان آکادمیک آینده میتوانند توسط یک دانش حرفه ای، توانایی فکر خلاقانه با درک مسئولیت های سنگین برای کار در بخش های پیشرو ملی آماده شوند. تنها دانشگاهی با چنین سابقه طولانی در موقعیت در زمینه های آموزش و تحقیق از عهده چنین رسالتی بر می آید.

در تاریخ 21 آوریل 1994 دانشگاه کیف توسط LEONID KRAVCHUK رئیس جمهور وقت اوکراین بر اساس تصویب نامه شماره 96/176 موقعیت دانشگاه ملی را کسب کرد. در نوامبر 1999 بر اساس تصویب نامه 99/1496 ،رئیس جمهور وقت اوکراین به طور قابل توجهی واحد کنترل داخلی دانشگاه را توسعه داد.

در تاریخ 5 مه 2008  طبق تصویب نامه 2008/412، Victor Yushchenko رئیس جمهور وقت اوکراین، دانشگاه به یک مرکز اصلی آموزش برای پرسنل آموزش با مهارتهای بالاتر تبدیل شد، پس از آن در تاریخ 29 جولای 2009 کابینه وزیران اوکراین طبق قانون شماره 795 جایگاه دانشگاه را به عنوان یک دانشگاه خود مختار و مستقل تحقیقاتی ملی محکم کرند و اعتبارات مالی برای توسعه دانشگاه را افزایش دادند.

جایگاه دانشگاه کلاسیک تحقیقاتی را دستاورد های علمی اعضای آن مشخص میکند. اعضای دانشگاه طیف وسیعی از موفقیعیت های رسمی و جوایز ملی اوکراین در زمینه علوم و فناوری، جوایز آکادمی علوم اوکراین، درجه لیاقت، جوایز افتخارات اوکراین و همچنین جوایزی که توسط ریاست جمهوری اوکراین برای آکادمی های  جوان و با استعداد در زمینه تحقیقات اساسی و کاربردی و توسعه علم و فناوری دریافت کرده اند.

در دانشگاه شفچنگوی مدارک لیسانس ،تخصص،فوق لیسانس، مدارک تحصیلات عالی و دکترا ارائه میشود. برنامه های آموزشی در بازآموزی در 14 دوره مقدماتی ، 55 دوره لیسانس ، 49 برنامه آموزش تخصصی ، 98 دوره کارشناسی ارشد ارائه می شود. بیش از 26 هزار دانشجو در دانشگاه شفچنگوی تحصیل می کنند. تقریبا 1645 دانشجوی کارشناسی ارشد و 125 دانشجوی دکترا در حال تحصیل در دانشگاه هستند.

بیش از 350 پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا در هر سال تحصیلی در دانشگاه ارائه می شود. دوره ها توسط 198 دپارتمان ارائه می شود. پتانسیل آکادمی دانشگاه اوکراین بیش از 60 عضو کامل و اعضای مرتبط با آکادمی ملی اوکراین ، 626 کارمند با مدرک دکترا و 1.645 کارمند با تحصیلات عالی دارد.

13 دانشکده در دانشگاه وجود دارد: جغرافیا، اقتصاد، تاریخ، ریاضی  و مکانیک، فیزیولوژی، جامعه شناسی، فناوری اطلاعات، فیزیک رادیویی، سیستم های الکترونیکی و کامپیوتر ، روانشناسی ، فیزیک ، شیمی ، حقوق . 8 موسسه ( آکادمی نظامی، مرکز فناوری ، موسسه زمین شناسی، موسسه روزنامه نگاری، موسسه ارتباطات بین الملل، مرکز آموزش عالی، موسسه زبان شناسی و دپارتمان امنیت دولتی ) و یک مرکز تحقیقاتی و آموزشی( موسسه زیست شناسی) و دو کالج ( کالج مکانیک و اپتیمیک و کالج زمین شناسی) و سالن سخنرانی ریاضی و فیزیک در دانشگاه وجود دارد.

دانشگاه کیف دارای امکانات دیگری از جمله : مرکز مطالعات اوکراین، موزه زمین شناسی، موزه تاریخ دانشگاه،موزه زبان شناسی، مرکز تحقیقاتی، رصد خانه، واحد انتشار که به نام دانشگاه کیف شناخته میشود و کتابخانه  MAKSYMOVYEH است حدود 3.362.359 مدارک در فهرست اموال دانشگاه نگهداری می شود. محل اقامت دانشجویان در سالن های اقامت راحت با مراکز کامپیوتری، امکانات ورزشی، کافه تریا و سالن های رقص است. برای توسعه سبک زندگی سالم دانشگاه دو مرکز بهداشت و درمان و باشگاه ورزشی در کنار رودخانه DNIPRO دایر کرده است.

امروزه دانشگاه با 227 موسسه آموزش عالی در 57 کشور جهان موافقت نامه های همکاری دو جانبه امضا کرده است. 180 دانشگاه خارجی از 34 کشور، سالانه در بخش های تحقیقاتی، کنفرانس ها و سخنرانی ها شرکت میکنند . هر ساله بیش از 1500 سخنران و دانشجو از 59 کشور برای شرکت در  کنفرانس ها به دانشگاه کیف می آیند. دو سوم از کسانی که در سال 2012 سفر های خارج از کشور داشته اند برای مقاصد آکادمیک( شرکت در کنفرانس ها، آموزش ها و تحقیقات) بوده است.

دانشگاه کیف در ثبت نام دانشجویان خارجی فعال تر بوده است. در حال حاضر 935 دانشجوی خارجی در این دانشگاه ثبت نام کرده اند. برنامه های تحصیلی روسی و انگلیسی به منظور افزایش تعداد دانشجویان بین الملل ارائه می شود. دانشگاه تاراس شفچنگوی کیف در رتبه بندی برترین دانشگاه های جهان (بریتانیای بزرگ) در سال2014-2015  در رده های 421-430 قرار گرفته است.

شرایط پذیرش دانشگاه تاراس شفچنگوی شهر کیف

به منظور تکمیل فرایند پذیرش در دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی (Taras Shevchenko) شهر کیف، پنج مرحله به شرح زیر وجود دارد. دانشجویان می توانند درخواست خود جهت پذیرش در این دانشگاه را به صورت آنلاین ارائه نمایند. دانشجویان پس از خواندن اطلاعات کامل در وب سایت در مورد هزینه تحصیل و دوره های آموزشی مربوطه، ابتدا باید دوره تحصیلی مورد نظر خود را انتخاب کنند. پس از انتخاب دوره تحصیلی، دانشجویان باید مدارک زیر را بوسیله ایمیل به دانشگاه ارسال کنند:

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • کپی پاسپورت بین المللی یا کارت شناسایی (دارای حداکثر 2 سال اعتبار)
  • کپی گواهی گذراندن دوره دبیرستان (با جزئیات موضوع)

شرایط پذیرش دانشگاه تاراس شفچنگوی شهر کیف

دانشگاه پس از بررسی اسناد کتبی یاد شده بالا در مورد پذیرش یا رد شدن دانشجوی متقاضی به وی اطلاع خواهد داد. اگر دانشجوی متقاضی پذیرفته شود، نامه تأیید پذیرش وی در یک روز کاری توسط دانشگاه صادر خواهد شد. به منظور دریافت یک دعوت نامه از  دانشگاه ملی دریای سیاه (Black Sea)، مدارک زیر مورد نیاز می باشد:

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • کپی پاسپورت بین المللی (حداقل دارای یک سال اعتبار)
  • کپی گواهی دریافت شده از دبیرستان (با جزئیات موضوع)
  • پرداخت هزینه دعوت نامه به میزان 400 دلار آمریکا و هزینه حمل نامه توسط پیک به میزان 100 دلار آمریکا

دانشجوی متقاضی می تواند این مدارک را تنها پس از دریافت نامه تأیید پذیرش از دانشگاه دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی (Taras Shevchenko) شهر کیف، ارسال کند. دانشجوی متقاضی می تواند این مدارک را از طریق ایمیل یا فاکس ارسال کند. همچنین، باید به این نکته توجه نمود که مدارک باید به صورمت مناسب اسکن شوند و باید به راحتی و با وضوح قابل خواندن باشند.

دانشجویان متقاضی می توانند با استفاده از سیستم انتقال پول وسترن یونیون (Western Union) یا مانی گرام (Money Gram) مبلغ مورد نیاز را به دانشگاه مذکور انتقال دهند. به منظور دریافت تأیید دانشگاه، متقاضیان باید رسید مبلغ انتقال داده شده را به دانشگاه ارسال نمایند. دعوت نامه ها توسط وزارت علوم و آموزش اوکراین صادر می شود. ارسال این دعوت نامه 7-5 روز کاری طول می کشد.

پس از اینکه دانشگاه مدارک مورد نیاز و رسید مبلغ پرداخت شده را دریافت نمود، اصل دعوت نامه، نامه تأیید پذیرش دانشجو، و نامه تأیید ویزا را بوسیله پیک برای دانشجوی متقاضی ارسال خواهد نمود. پس از دریافت دعوت نامه از دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی (Taras Shevchenko) شهر کیف، دانشجوی متقاضی  باید با نزدیکترین سفارت اوکراین در کشور خود تماس بگیرد. مدارک مورد نیاز جهت صدور ویزا به شرح زیر است:

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • گذرنامه اصلی (حداقل به مدت یک سال معتبر باشد)
  • گواهی تحصیلی مقطع متوسطه (که توسط وزارت امور خارجه و یا تمبر الصاق شده در حاشیه آن تأیید شده باشد)
  • گواهی پزشکی که تناسب اندام فیزیکی و سلامت روانی (تأیید شده توسط وزارت امور خارجه) دانشجوی  متقاضی را نشان دهد.
  • اصل دعوت نامه دریافت شده از دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی (Taras Shevchenko) شهر کیف
  • دو (2) قطعه عکس همانند عکس نصب شده بر روی گذرنامه (5/4  5/3)

پس از دریافت ویزا از سفارت یا کنسولگری، دانشجویان باید جزئیات پرواز خود با تاریخ و زمان ورود به شهر کیف، اوکراین را به دانشگاه اطلاع دهند. سپس، یکی از نمایندگان دانشگاه، دانشجوی مربوطه را در فرودگاه ملاقات خواهد کرد و او را به دانشگاه خواهد برد. هر دانشجو هنگام ورود به دانشگاه باید نسخه اصلی کلیه مدارک خود و همچنین هزینه های سال اول تحصیلی و یا رسید پرداخت هزینه کامل سال اول تحصیلی دانشگاه را به همراه داشته باشد.

همانگونه که در نامه تأیید پذیرش دانشجو درج شده است، پس از ورود به اوکراین، دانشجو باید یک نسخه کامل از مدارک کامل خود و همچنین رسید پرداخت هزینه سال اول تحصیلی دانشگاه را به بخش بین المللی دانشگاه ارسال نماید. پس از آن، کارکنان اداره روابط بین الملل، فرایند پذیرش و ثبت نام دانشجو را در مدت 3-1 روز کاری تکمیل می کنند و سپس به دانشجو اجازه می دهند که دوره تحصیلی خود را آغاز نماید.

همچنین، دفتر بین المللی دانشگاه، ویزای دانشجو را از طریق اداره محلی تمدید خواهد نمود. کارکنان دفتر بین المللی دانشگاه کلیه اقداماتی را که برای شروع کلاس های دانشجوی مربوطه لازم است انجام خواهند داد، به طوری که دانشجو بتواند در مدت 5-4روز کاری دوره تحصیلی خود را آغاز نماید. امروزه دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی (Taras Shevchenko) شهر کیف، یک دانشگاه کلاسیک با مشخصات تحقیقاتی متمایز است و مرکز معاصر و پیشگام در زمینه امور علمی و آموزشی اوکراین می باشد. با ظهور کشور مستقل اوکراین، اخیراً این دانشگاه با چالش ها و مسئولیت های جدیدی مواجه گردیده است.

رتبه و رنکینگ جهانی دانشگاه تاراس شفچنگوی شهر کیف

دانشگاه ملی تاراس شفچنگو (Taras Shevchenko) واقع در شهر کیف (Kyiv): دانشگاه ملی تاراس شفچنگو در جایگاه 531 لیست رتبه بندی دانشگاههای QS در سراسر جهان که توسط سازمان Top Universities انجام شده است، قرار گرفته است. در این مقاله می توان مشاهده نمود که چگونه این دانشگاه در رتبه بندی بین المللی منظور شده است و می توان دریافت که دانشجویان چه مطالبی را در مورد تجربه تحصیلی خود بیان می کنند.

دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی کیف (Taras Shevchenko)، در شهر کیف، کشور اوکراین واقع شده است و بر اساس رتبه بندی مشهورترین دانشگاههای بین المللی، در میان 1000 دانشگاه برتر جهان قرار دارد. رتبه بندی دانشگاههای جهان QS توسط سازمان Top Universities:

  • سال 2019، 531 120
  • سال 2018، 411 20
  • سال 2017، 431

رتبه بندی جهانی دانشگاهها در سراسر جهان Q.S، یکی از رتبه بندی های برتر بین المللی است که محبوبیت و عملکرد دانشگاه ها را در سراسر جهان اندازه گیری می کند. رتبه بندی جهانی دانشگاه توسط آموزش عالی تایمز (Times):

  • سال 2019، 1001 200
  • سال 2018، 801
  • سال 2017، 801

رتبه بندی دانشگاه های فعال در سراسر جهان، یک منبع اطلاعاتی مهم است که لیست قطعی بهترین دانشگاه های جهان را ارائه می نماید. بهترین رتبه بندی دانشگاه ها در سراسر جهان که توسط سازمان U.S. News و گزارش جهانی (World Report) انجام می شود، رتبه کلیه دانشگاههای برتر ایالات متحده آمریکا و 60 کشور دیگر در سراسر جهان را ارائه می نماید.

رشته های تحصیلی دانشگاه تاراس شفچنگوی شهر کیف

  • شیمی
  • ریاضیات کاربردی
  • مهندسی نرم افزار
  • انفورماتیک
  • آنالیز سیستمی
  • اقتصاد و سیاست های اقتصادی
  • نظریه اقتصادی و سیاست های اقتصادی
  • سایبرنتیک
  • آمار تجاری
  • اقتصاد بین المللی
  • اقتصاد تجاری
  • حسابداری و مالیات
  • حسابداری و ممیزی
  • بیمه، بانکداری و دارایی
  • دارایی و اعتبار
  • مدیریت سازمان ها
  • بازاریابی
  • کارآفرینی، تجارت و فعالیت های تبادلی
  • کارآفرینی و فعالیت های تبادلی
  • تجارت، لجستیک و کارآفرینی محیطی
  • جغرافیا
  • آب شناسی
  • هواشناسی
  • هیدرومترولوژی یا آب هواشناسی
  • جغرافیای طبیعی
  • جغرافیای اقتصادی
  • نقشه کشی
  • جغرافیای طبیعی
  • ژئودسی و مدیریت زمین
  • سیستم ها و تکنولوژی های Geoinformation
  • جهانگردی
  • تاریخ و باستان شناسی
  • تاریخ اوکراین، نژادشناسی و مطالعات منابع تاریخی
  • مطالعات آمریکا و اروپا
  • شرق گرایی
  • مطالعات تاریخی اروپای شرقی
  • تاریخ هن
  • باستان شناسی و تاریخ باستان
  • مهندسی نرم افزار
  • علوم کامپیوتر
  • برنامه نویسی کاربردی
  • سیستم اطلاعات کاربردی
  • امنیت فضای مجازی
  • امنیت اطلاعات و سیستم های ارتباطی
  • مدیریت امنیت اطلاعات
  • سیستم های اطلاعاتی و فناوری
  • فناوری نرم افزاری اینترنت
  • ارتباط از راه دور ( Telecommunication) و مهندسی برق
  • نکنولوژی اینترنت و شبکه
  • حقوق
  • ریاضیات کامپیوتر
  • مکانیک کامپیوتر
  • آمار
  • مطالعات دینی
  • فلسفه
  • فرهنگ شناسی
  • سیاست
  • فیزیک و ستاره شناسی
  • فیزیک
  • سنجش شناسی و تجهیزات اندازه گیری اطلاعات
  • Optotechnics
  • روانشناسی
  • کاراجتماعی
  • تعلیم اجتماعی
  • فیزیک کاربردی و نانو
  • فیزیک کاربردی، نانو الکترونیک، فناوری کامپیوتر
  • الکترونیک و فناوری اطلاعات در پزشکی
  • Ecnonophysics
  • مهندسی شبکه و سیستم های کامپیوتری
  • مهندسی برق و ارتباط از راه دور
  • امنیت اطلاعات سیستم های ارتباط از راه دور و شبکه ها
  • جامعه شناسی
  • فناوری جامعه شناسی
  • جامعه شناسی
  • فناوری جامعه شناسی
  • مطالعات جنسیت
  • فیزیک کاربردی و ونانومتریال
  • فیزیک بیومدیکال، مهندسی و انفورماتیک
  • برق و رادیوفیزیک
  • فیزیک کاربردی
  • مهندسی کامپیوتر
  • سیستم کامپیوتر و شبکه
  • مهندسی برق و ارتباط از راه دور
  • امنیت اطلاعات شبکه ها و سیستم های ارتباط از راه دور
  • حفاظت از اطلاعات در ارتباط از راه دور
  • تعلیم آموزش عالی
  • روانشناسی
  • مدیریت
  • مدیریت موسسات آموزشی
  • کار اجتماعی
  • توانبخشی اجتماعی
  • آموزش اجتماعی
  • فیزیک و نجوم
  • فیزیک مولکولی
  • فیزیک تئوریک
  • فوتونیک
  • فیزیک نانو سازه ها در فلزات و سرمایک
  • بیزیک مواد کاربردی
  • فیزیک نانوسیستم ها
  • فیزیک انرژی بالا
  • انرژی هسته ای
  • تئوری کوانتوم
  • نجوم فیزیک
  • سنجش شناسی و اطلاعات تجهیزات اندازه گیری
  • لیزر و تکنولوژی های اپتوالکترونیک
  • مطالعات دینی
  • فلسفه
  • فرهنگ شناسی
  • سیاست
  • مدیریت و برنامع ریزی عمومی
  • خدمات عمومی
  • حقوق خصوصی
  • حقوق مراقبت پزشکی
  • حقوق انسان
  • ریاضیات
  • مالکیت معنوی
  • ریاضیات اقتصادی و آماری
  • اقتصاد ریاضیات و اکونومتریک ها
  • آمار کاربردی و نظری
  • ریاضیات کاربردی
  • مکانیک کامپیوتر
  • انفورماتیک تجاری
  • نرم افزار سیستم ها
  • انفورماتیک
  • هوش مصنوعی
  • آنالیز سیتم
  • سیتم ها و متد های تصمیم گیری
  • شیمی
  • اقتصاد و سیاست اقتصاد
  • اقتصاد و قانون
  • سایبرنتیک اقتصاد
  • امار کاربردی
  • اقتصاد بین المللی
  • اقتصاد تجاری
  • حسابداری و مالیات
  • حساب داری و ممیزی
  • بیمه بانکداری و دارایی
  • بانک داری
  • اقتصاد بخش عمومی
  • مدیریت دارایی عمومی
  • مدیریت ریسک و بازارهای دارایی
  • مدیریت ریسک و بیمه
  • مدیریت سازمان ها و تشکیلات
  • مدیریت نوآوری
  • مدیریت تجاری
  • کارآفرینی، تجارت و فعالیت های تبادلی
  • کارآفرینی محیطی
  • اقتصاد کاربردی
  • جغرافیا
  • علوم زمین
  • آب شناسی
  • هواشناسی
  • جغرافیای طبیعی
  • زمین ریخت شناسی و کتیبه شناسی
  • جغرافیای جهانگردی و بازسازی
  • جغرافیای اقتصادی اجتماعی
  • جغرافیای سیاسی و ژئوپولتیک
  • نقشه کشی
  • جغرافیای طبیعی
  • ژئودسی و مدیریت زمین
  • مدیریت زمین و ثبت اراضی
  • سیستم ها و فناوری های اطلاعات جغرافیای
  • توریسم و جهانگردی
  • علم جهانگردی
  • تاریخ و باستان شناسی
  • تاریخ اوکراین
  • تاریخ دننیا
  • مطالعات جهانگردی تاریخی
  • تاریخ هنر
  • تاریخ نظامی
  • نژاد شناسی
  • مطالعات بایگانی
  • تاریخ جهان
  • علوم کامپیوتر
  • مدیریت پروژه
  • تحلیل داده ها و تاثیرات آن
  • فناوری هوش مصنوعی
  • امنیت مجازی

رشته های تحصیلی دانشگاه تاراس شفچنگوی شهر کیف

شهریه و هزینه تحصیل در دانشگاه تاراس شفچنگوی شهر کیف

شهریه ی دانشگاه ملی تاراس شفچنگو درشهر کیف، جزیئات شهریه ی دوره های پزشکی :

  • طول دوره :6 سال
  • مدرک اعطایی: دکترای پزشکی / MBBS
  • شهریه : 3700 دلار آمریکا در سال
  • اقامت: 1000 دلار آمریکا ( اتاقی که به تازگی بازسازی شده است)
  • بیمه ی پزشکی: 150 دلار آمریکا
  • تمدید کارت اقامت : 100 دلار آمریکا
  • معاینات پزشکی : 50 دلار آمریکا
  • دیگر هزینه های  سال اول : هزینه ی پذیرش ، هزینه ی ثبت نام، هزینه های اداری، تاییدیه ی مدارک از وزارت آموزش ائکراین، هزینه ی پذیرش فرودگاه، هزینه ی پیمانکار: 1500 دلار آمریکا
  • کل هزینه های سال اول: 6500 دلارآمریکا
  • کل هزینه های سال دوم به بعد : 5000 دلار آمریکا ( به همراه هزینه ی اقامت)

تمام هزینه ها به استثنای هزینه ی نامه ی دعوت نامه و هزینه های پستی پس از ورود به اوکراین دریافت می شوند. جزئیات شهریه ی تحصیلی دوره هایی که به زبان انگلیسی برگزار می شوند، مهندسی عمران، مهندسی معماری، مهندسی علوم کامپیوتری و شبکه اینترنتی، اقتصاد، مدیریت بازرگانی:

  • شهریه ی سال اول: 2500 دلار آمریکا
  • هزینه ی اقامت: 1000 دلار آمریکا( اتاقی که به تازگی بازسازی شده است)
  • بیمه ی پزشکی: 150 دلار آمریکا
  • تمدید کارت اقامت : 100 دلار آمریکا
  • معاینات پزشکی : 50 دلار آمریکا
  • دیگر هزینه های  سال اول : هزینه ی پذیرش ، هزینه ی ثبت نام، هزینه های اداری، تاییدیه ی مدارک از وزارت آموزش اوکراین، هزینه ی پذیرش فرودگاه، هزینه ی پیمانکار: 1500 دلار آمریکا
  • کل هزینه های سال اول: 5300 دلارآمریکا
  • کل هزینه های سال دوم به بعد : 3800 دلار آمریکا ( به همراه هزینه ی اقامت)

تمام هزینه ها به استثنای هزینه ی نامه ی دعوت نامه و هزینه های پستی پس از ورود به اوکراین گرفته می شود. جزئیات شهریه ی بخش دوره های مقدماتی پزشکی / آماده سازی:

  • طول دوره: یک سال
  • مدرک اعطایی: دیپلم بخش آمادگی پزشکی
  • شهریه ی دوره: 2000 دلار آمریکا
  • هزینه ی اقامت: 1000 دلار آمریکا( اتاقی که به تازگی بازسازی شده است)
  • بیمه ی پزشکی: 150 دلار آمریکا
  • تمدید کارت اقامت : 100 دلار آمریکا
  • معاینات پزشکی : 50 دلار آمریکا
  • دیگر هزینه های  سال اول : هزینه ی پذیرش ، هزینه ی ثبت نام، هزینه های اداری، تاییدیه ی مدارک از وزارت آموزش اوکراین، هزینه ی پذیرش فرودگاه، هزینه ی پیمانکار: 1500 دلار آمریکا
  • کل هزینه های سال اول: 4800 دلارآمریکا
  • تمام هزینه ها به استثنای هزینه ی نامه ی دعوت نامه و هزینه های پستی پس از ورود به اوکراین گرفته می شود. جزئیات شهریه ی دیگر رشته هایی که به زبان روسی یا اوکراینی ارائه می شوند:
  • پزشکی: 3300 دلار آمریکا در سال
  • مهندسی : عمران، معماری، برق، الکترونیک، مکانیک، مکاترونیک: 2000 دلار آمریکا در سال
  • علوم کامپیوتری، مهندسی کامپیوتر : 2000 دلار آمریکا در سال
  • فلسفه، حقوق، حقوق بین المللی ، علوم سیاسی، علوم اجتماعی، اداره ی شهرداری، ورزش و توانبخشی فیزیکی : 2000 دلار آمریکا در سال

پی نویس: دانشجویانی که می خواهند تحصیلات خود را به زبان روسی شروع کنند باید یک دوره ی یک ساله در بخش آمادی سازی را سپری کنند و سپس به دوره ی مورد نظر خود به زبان روسی یا اوکراینی بپیوندند. درهای موسسه حقوقی میرداماد برای همه کسانی که در حال جستجو بوده و هر تلاشی برای رفاه کار و آسایش و رفاه می کنند برای همیشه باز است. مشاورین ما نیز به پشتوانه اطلاعات و تجربه خود شما را به بهترین شکل راهنمایی می کنند.

سوالات متداول در مورد دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی شهر کیف

1- در دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی شهر کیف چه‌ مدارک تحصیلی ارائه می شود؟

در دانشگاه شفچنگوی مدارک لیسانس ،تخصص،فوق لیسانس، مدارک تحصیلات عالی و دکترا ارائه میشود‌.

2- برنامه های آموزشی در دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی شهر کیف چگونه است؟

برنامه های آموزشی در بازآموزی در 14 دوره مقدماتی ، 55 دوره لیسانس ، 49 برنامه آموزش تخصصی ، 98 دوره کارشناسی ارشد ارائه می شود.

3- چه دانشکده هایی در دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی شهر کیف وجود دارد؟

13 دانشکده در دانشگاه وجود دارد: جغرافیا، اقتصاد، تاریخ، ریاضی و مکانیک، فیزیولوژی، جامعه شناسی، فناوری اطلاعات، فیزیک رادیویی، سیستم های الکترونیکی و کامپیوتر ، روانشناسی ، فیزیک ، شیمی ، حقوق

4- محل اقامت دانشجویان در دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی شهر کیف چگونه است؟

محل اقامت دانشجویان در سالن های اقامت راحت با مراکز کامپیوتری، امکانات ورزشی، کافه تریا و سالن های رقص است

5- وضعیت دانشجویان در دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی شهر کیف چگونه است؟

دانشگاه کیف در ثبت نام دانشجویان خارجی فعال تر بوده است. در حال حاضر 935 دانشجوی خارجی در این دانشگاه ثبت نام کرده اند.

6- زبان تحصیل در دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی شهر کیف چیست؟

برنامه های تحصیلی روسی و انگلیسی به منظور افزایش تعداد دانشجویان بین الملل ارائه می شود.

7- متقاضیان تحصیل در دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی شهر کیف چه مدارکی باید به دانشگاه ارائه دهند؟

  • فرم درخواست تکمیل شده
  • کپی پاسپورت بین المللی یا کارت شناسایی (دارای حداکثر 2 سال اعتبار)
  • کپی گواهی گذراندن دوره دبیرستان (با جزئیات موضوع)

8- رتبه و رنکینگ دانشگاه ملی تاراسشفچنگوی شهر کیف چگونه است؟

دانشگاه ملی تاراس شفچنگو در جایگاه 531 لیست رتبه بندی دانشگاههای QS در سراسر جهان که توسط سازمان Top Universities انجام شده است، قرار گرفته است.

9-شرایط تحصیل به زبان روسی در دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی شهر کیف چگونه است؟

دانشجویانی که می خواهند تحصیلات خود را به زبان روسی شروع کنند باید یک دوره ی یک ساله در بخش آمادی سازی را سپری کنند و سپس به دوره ی مورد نظر خود به زبان روسی یا اوکراینی بپیوندند.

10- تحصیل پزشکی در دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی شهر کیف چند ساله است؟

تحصیل پزشکی در دانشگاه شفچنگوی شهر کیف ۶ ساله است که مدرک دکترای پزشکی ارائه می شود.

11- هزینه های تحصیل پزشکی در دانشگاه ملی تاراس شفچنگوی شهر کیف چگونه است؟

شهریه : 3700 دلار آمریکا در سال، اقامت: 1000 دلار آمریکا ، بیمه ی پزشکی: 150 دلار آمریکا، تمدید کارت اقامت : 100 دلار آمریکا، معاینات پزشکی : 50 دلار آمریکا

اسکرول به بالا