071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشگاه لودینگ ماکسیمیلیان، خانه تقریباً 7،000 دانشجوی بین المللی از 125 کشور جهان می باشد، که بیشترین تعداد در هر دانشگاه آلمانی است. 1000 دانشجو از دانشگاه های مختلف در دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ به عنوان دانشجویان مبادله برای یک ترم یا یک سال ثبت نام کرده اند.

تحصیل در دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

برنامه تحصیلی تحقیقاتی دانشگاه لودینگ ماکسیمیلیان شامل فارغ التحصیلان تمام رشته ها می شود که مدرک دکترای خود را با نمرات عالی اخذ کرده باشند. جهت تحصیل در آلمان برنامه تحقیقاتی این دانشگاه برای اولین بار در سال 2009 تبلیغ شد، که موفقیت بزرگی برای این دانشگاه محسوب می گردد: در نتیجه این روند شش درخواست برنامه های کاربردی و به طور کل 59 داوطلب برای رده داوطلبان واجد شرایط از سراسر جهان و از رشته های مختلف 34 نفر در رشته های علوم انسانی و اجتماعی، 25 نفر در رشته های علوم طبیعی و پزشکی حضور به هم رسانیدند، که 66٪ از این افراد از موسسات مشهور خارج از کشور آمده بودند.

آموزش در دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

دانشگاه لودینگ ماکسیمیلیان مونیخ به عنوان یکی از مؤسسات برتر علمی و پژوهشی اروپا شناخته شده است. از زمان تاسیس این دانشگاه در سال 1472 دانشمندان و دانشجویان با استعدادی را از سراسر جهان جذب کرده است.

آموزش در دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

دانشگاه لودینگ ماکسیمیلیان سابقه طولانی به عنوان دانشگاه تحقیقاتی اروپایی در سطح جهانی دارد، که این امر به وضوح در شخصیت های بین المللی و زمینه های همکاری های علمی از برنامه های تحقیقاتی در این دانشگاه گرفته تا تبادل دانشجو دیده می شود. این دانشگاه یکی از بنیان گذاران مؤسسات علمی و پژوهشی اروپا می باشد.

دانشجویان بین المللی در دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

در برنامه های مختلف و کمک های مالی اتحادیه اروپا، مونیخ در برنامه های تبادل دانشجویان و مدرسان پروژه های کشورهای عضو شهروندی اتحادیه اروپا شرکت می کند. در مجموع موافقت نامه های همکاری با دانشکده را با بیش از 400 دانشگاه همجوار در سراسر جهان حفظ کرده است.

علاوه بر این، همکاری های پژوهشی تحقیقاتی برگزیده شده فرصت برقراری ارتباط نزدیک بین مؤسسات و ایجاد اشکال جدید همکاری را نیز برای دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان فراهم می آورد. سه چهارم این دانشجویان دانشگاه ماکسیمیلیان از اروپا، 15 درصد از آسیا و 6 درصد از شمال و جنوب امریکا هستند.

امکانات در دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ

دانشگاه لودینگ ماکسیمیلیان مونیخ دارای مجموعه ای از امکانات است که هر کدام دارای یک نمایه مجزا هستند که در چندین مجتمع و پروژه های چند رشته ای دخیل می باشند. برخی از این مراکز تحقیقاتی با همکاران مشهور خارجی از دانشگاه های سراسر جهان همکاری می کنند. در ژوئیه 2019، دانشکده حقوق در دانشگاه لودویگ-ماکسیملیانوس-یونایتد که یکی از دانشکده های پیشرو حقوق در اروپا محسوب می گردد، یک برنامه تابستانی منحصر به فرد برای وکلای جوان و دانشجویان حقوق ارائه خواهد داد.

دانشکده حقوق در دانشگاه لودینگ ماکسیملیانوس مونیخ

دانشکده حقوق در دانشگاه لودینگ ماکسیمیلیان مونیخ نه تنها مقدمه ای جامع درباره قوانین آلمان و اروپا ارائه می دهد، بلکه شامل بازدید های سازمان یافته از مکان های حقوقی مانند دادگاه قانون اساسی فدرال می باشد و بسیاری از فعالیت های فوق العاده دیگر را نیز در بر می گیرد. این دوره ها توسط استادان برجسته از دانشگاه های مشهور صورت می پذیرد. در این برنامه باید توجه ویژه ای به حوزه های قانون شود که برای وکلا خارجی که در قانون کسب و کار فعالیت می کنند، از جمله قانون قرارداد آلمان، قانون رقابت و قانون مالیات، مورد توجه می باشد. بهتر است که مزایای تحصیل در آلمان را از مشاورین موسسه میرداماد بخواهید.

اسکرول به بالا