071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه لاهور پاکستان

دانشگاه لاهور پاکستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کالج دانشگاه لاهور علاوه بر ارائه آموزش علمی دقیق به دانش پژوهان، آن ها را به یک سیستم دقیق از فعالیت های باشگاه از جمله بحث، نمایش، موسیقی، شعر خوانی، شطرنج و غیره تشویق می کند. در طول سال های مختلف، این باشگاه ها در دانشگاه لاهور پاکستان مجموعه ای از رویدادها و عملکرد را تشکیل می دهند.

تحصیل در دانشگاه لاهور پاکستان

کالج دانشگاه لاهور (UCL) که جزء دانشگاه های معتبر پاکستان می باشد، یک محیط آموزشی خلاق و پویا، یک دانشکده متنوع و اختصاصی و یک واحد دانشجویی متعلق به بخش های مختلف پاکستان را ارائه می دهد. کالج دانشگاه لاهور یک پردیس ساخته شده با سالن های سخنرانی، اتاق های سمینار، کتابخانه ها، آزمایشگاه های کامپیوتر، اتاق های مشترک دانشجویی و کافه تریا است. این محوطه دارای محدوده وسیعی برای فعالیت های ورزشی در فضای باز از جمله فوتبال، کریکت، والیبال و بدمینتون است.

آموزش در دانشگاه لاهور پاکستان

کالج دانشگاه لاهور از سال 1994 برای برنامه های بین المللی شروع به فعالیت کرده است. کالج دانشگاه لاهور یک مرکز مشارکتی برای برنامه های بین المللی دانشگاه لندن می باشد. این بالاترین سطح شناخت است و بدین معنی است که از دانشگاه لندن، تعهدی پایدار برای توسعه تعالی در رابطه با تدریس، حمایت از دانشجویان و پروسه های اداری ترسیم می کند.

آموزش در دانشگاه لاهور پاکستان

برای 20 سال، کالج دانشگاه لاهور دانشجویان را برای موفقیت در حرفه های دانشگاهی، کار در امور حقوقی، کسب و کار، خدمات عمومی، آموزش و غیره آماده کرده است. کالج دانشگاه لاهور به دانشگاه کالج لندن وابسته نیست.

دوره های دانشگاه لاهور پاکستان

دانشگاه لاهور (UOL) یکی از بزرگترین دانشگاه های پاکستان است و در سال 2002 به طور رسمی تحصیلات تکمیلی را ارائه داده است. امروزه، UOL دارای هفت پردیس است، سه پردیس در لاهور، دو پردیس در اسلام آباد و یک پردیس در سارقودا، پاکپتان و گجرات. این دانشگاه دارای 11 دانشکده علمی، 35 واحد علمی، 3 پارک فناوری و 2 مرکز تحقیقاتی است. موضوعاتی که به دانشجویان ارائه می شود عبارتند از: پزشکی، مهندسی، هنر و علوم اجتماعی و همه آن ها توسط کمیسیون آموزش عالی (HEC) در پاکستان به رسمیت شناخته شده است.

امکانات در دانشگاه لاهور پاکستان

دوره های دانشگاه لاهور توسط شورای مهندسی (PEC)، شورای باربری، شورای پزشکی و دندانپزشکی و شورای پرستاری پاکستان و بسیاری دیگر نیز مورد تایید قرار می گیرد. این دانشگاه دارای تعداد قابل ملاحظه ای از کتابخانه ها است که دانش آموزان می توانند از کتاب ها، نشریات و از رسانه های گسترده دیجیتال استفاده کنند. دانشجویان دانشگاه همچنین دسترسی به یک کتابخانه الکترونیکی، آزمایشگاه های کوچک و همچنین کتابخانه های آنلاین و مجلات آنلاین بین المللی دارند. تحصیل در دانشگاه های پزشکی پاکستان می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای شما باشد. برای تماس با متخصصان موسسه میرداماد در دفاتر مختلف درنگ نکنید.

اسکرول به بالا