071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه فنی گرجستان

دانشگاه فنی گرجستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشگاه فنی گرجستان (GTU) یکی از بزرگترین موسسات آموزشی و علمی در گرجستان است. تمرکز اصلی دانشگاه فنی گرجستان این است که موقعیت خود را در صحنه بین المللی آموزش عالی بهبود بخشد و فرصت های فراوانی را برای یادگیری مهارت های حرفه ای و علمی عالی حفظ کند. آموزش های رقابتی بین المللی، تحقیقات و خدمات نوآوری برای توسعه پایدار گرجستان مهم است.

تحصیل در دانشگاه فنی گرجستان

دانشجو فردی است که طبق قانون گرجستان در مورد آموزش عالی و منشور GTU ثبت نام کرده و در GTU تحصیل کرده است تا متخصصان کارشناسی، کارشناسی ارشد یا تخصص و همچنین برنامه دکترا را تکمیل کند. شهروندان گرجستان در اولین سال تحصیلات کارشناسی خود بر اساس امتحان ورودی ملی متحد ثبت نام می کنند. ثبت نام در برنامه های کارشناسی ارشد و دکترا توسط قوانین و مقررات تاسیس شده در GTU انجام می شود. برای دریافت کمک هزینه تحصیل در دانشگاه های گرجستان دانشجویان می توانند به وب سایت (میرداماد) مراجعه کنند.

پذیرش در دانشگاه فنی گرجستان

با توجه به قوانین اعتبار بخشی تحصیل در گرجستان، GTU می تواند از اتباع خارجی و افراد بدون ملیت نیز ثبت نام به عمل آورد. ثبت نام از اتباع خارجی و افراد بدون شهروندی توسط قوانین وزارت آموزش و پرورش گرجستان تنظیم شده است. دانش آموز حق انتقال به GTU را فقط در صورتی که در یک موسسه معتبر تحصیلات عالی یا برنامه ای توسط قانون آموزش و پرورش تأیید شده داشته باشد، را دارد. علاوه بر این، دانش آموزان از کشورهای خارجی که در برنامه های تأیید شده توسط وزارت آموزش و پرورش و علوم گرجستان ثبت نام کرده اند، نیز واجد شرایط برای انتقال به GTU هستند.

پذیرش در دانشگاه فنی گرجستان

انتقال دانش آموزان به گرجستان

انتقال دانش آموزان به صورت دو ساله در آغاز پاییز به پایان می رسد. سهم دانش آموزان توسط GTU اختصاص داده شده و در مرکز اعتباربخشی مرکز ملی ثبت می شود. دانشجویانی که از دانشگاه خارج شدند می توانند وضعیت تحصیلی خود را طبق قانون گرجستان در زمینه تحصیلات عالی بازسازی کنند. وضعیت تحصیلی به حالت تعلیق در می آید:

  • اگر یک دانش آموز برای زمان کلاس ها ثبت نام نکرده باشد.
  • اگر یک دانش آموز از یک بیماری جدی رنج ببرد.
  • اگر او تحصیلات خارج از کشور را دنبال کند.
  • اگر یک پرونده سنگین یا بسیار سنگین علیه دانش آموز ثبت شود.
  • اگر یک دانشجو برای خدمت سربازی مشمول باشد.

مشاورین ما در موسسه میرداماد می توانند شما را از کالج زبان انگلیسی در گرجستان به صورت کامل آشنا کنند، کافیست که با ما در ارتباط باشید.

اسکرول به بالا