071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه صنعتی دلفت

دانشگاه صنعتی دلفت

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشگاه دلفت به سال 1842 باز می گردد، زمانی که پادشاه ویلیام دوم هلند، آکادمی سلطنتی را برای آموزش مهندسین و کارمندان دولت تاسیس کرد. دانشگاه صنعتی دلفت در سال 1986 به دانشگاه اعطا شد و در حال حاضر قدیمی ترین و بزرگترین دانشگاه فناوری و تکنولوژی در هلند است.

تحصیل در دانشگاه صنعتی دلفت

جهت تحصیل در هلند، دانشگاه صنعتی دلفت دارای هشتاد دانشکده و حدود 16000دانشجو می باشد و با جامعه دانشجویی بین المللی سازماندهی شده است و 14 دوره کارشناسی و بیش از 30 دانشجوی کارشناسی ارشد را در رشته طراحی، مهندسی و علمی ارائه می دهد. در حالی که تمام مقاطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی تدریس می شود، بیشتر برنامه های مقطع کارشناسی در هلند تدریس می شود. دانشگاه دلفت به عنوان یک موسسه خلاق و خلاقانه با چشم انداز بین المللی از خود نشان می دهد، در حالیکه از طریق کار تیمی، به تمام مسائل خود تکیه می کند.

آموزش در دانشگاه صنعتی دلفت

با حمایت از مشارکت های استراتژیک با صنعت، دولت ها، انجمن های تجاری و دانشگاه های متعددی در هلند و در سراسر جهان، وجود دارد. شرایط اعزام دانشجو به هلند به دانشجویان اجازه می دهد تا کارآموزی و پروژه های تحقیقاتی را طراحی کنند، تا بتوانند آنها را در بازار کار هنگام فارغ التحصیلی خود بکار گیرند، دانشجویان دانشگاه مسئول ایجاد چنین پروژه هایی به عنوان یک ماشین انرژی خورشیدی، یک ربات پروازی شبیه به سنجاقک و صندل ساخته شده از لاستیک ماشین بازیافت می باشد.آموزش در دانشگاه صنعتی دلفت

فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی دلفت

دانشگاه صنعتی دلفت بیش از 140 ورزش و رسانه های خلاق را از طریق مرکز ورزشی و فرهنگی خود ارائه می دهد و دانشجویان می توانند در سفرهای تحصیلی و فعالیت های شرکت کنند. فارغ التحصیلان دارای بیش از 50000 عضو در سراسر جهان است و دانشگاه ادعا می کند که انجمن های دلفت برنده دریافت سه جایزه نوبل در تئوری های شیمی و فیزیک می باشد. در تاریخ 1 سپتامبر 1986، موسسه دلفت به طور رسمی نام خود را به دانشگاه صنعتی دلفت تغییر داد و بر مبنای کیفیت آموزش و تحقیق ارائه شده توسط موسسه صورت می گیرد.

کارشناسی ارشد در دلفت

در جریان گسترش بیشتر دانش، در سال 1987، موسسه دلفت تأسیس شد که آموزش حرفه ای کارشناسی ارشد را برای افرادی که در شرکت های مرتبط با فناوری مشغول به کار هستند، فراهم می کند. تاریخ 1 سپتامبر 1997، 13 دانشکده به 9 واحد تقسیم شدند تا مدیریت کارآیی دانشگاه در حال رشد را بهبود بخشد. در اوایل دهه 1990، چون اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان این دانشگاه مرد بودند، ابتکار عمل برای افزایش شمار دانشجویان دختر باعث شد که کمیسیون آزادسازی درخصوص، روزهای مطالعه دختران ایجاد شود. در سال های بعد مسئولیت کمیسیون بر چندین موسسه توزیع نمود. تمام مباحث تحصیلی دانشگاه دلفت در هلند به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

دوره های دانشگاه صنعتی دلفت

اولین برنامه های آموزشی دانشگاهی برای طراحان صنعتی در دانشکده های دلفت بود. این هیات علمی نه تنها معماران، بلکه طراحان مبلمان و ظروف را نیز مورد آموزش و تحصیل قرار داده است. اولین دانش آموزان برنامه طراحی فنی و صنعتی آموزش خود را با دوره پایه در معماری آغاز کردند. در سال 1969، یک برنامه مستقل در طراحی صنعتی پیشرفته با درجه مهندسی خود تاسیس شد. در این برنامه علاوه بر طراحی، موضوعات فنی نقش عمده ای ایفا می کنند. ارگونومی نیز بلافاصله گنجانده شد و علاوه بر این، تحقیقات بازار انجام گرفت و در نهایت، سمت مدیریت در برنامه گنجانده شده است و در سال 1981، درجه مهندسی و بخش موقت به نام Industrial Design تغییر نام یافت.

تحصیل در هلند بدون مدرک زبان هم امکان پذیر است، کافیست با مشاورین ما در موسسه میرداماد همراه باشید تا شرایط پذیرش را برای شما توضیح دهند.

اسکرول به بالا