071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه زاگرب کرواسی

دانشگاه زاگرب کرواسی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشگاه زاگرب در حال ساخت یک پردیس جدید “Borongaj” است که بزرگترین سرمایه گذاری در آموزش و پرورش کرواتی در 150 سال گذشته است و زمانی که ساخته شد،بیش از 20،000 دانش آموز در دانشگاه زاگرب کرواسی مشغول می شوند. این دانشگاه به طور رسمی در 12 اکتبر 2007 افتتاح شد و در حال حاضر 4 واحد دانشگاهی دارد: مرکز مطالعات کرواسی، دانشکده آموزش و پرورش و توانبخشی، دانشکده مهندسی ترافیک و دانشکده اقتصاد و تجارت.

تحصیل در دانشگاه زاگرب کرواسی

دانشگاه زاگرب قدیمی ترین دانشگاه کرواسی و همچنین قدیمی ترین دانشگاه در جنوب شرق اروپا است. این دانشگاه به طور رسمی در تاریخ 23 سپتامبر 1669 توسط امپراتور و پادشاه لئوپولد و هابسبورگ تاسیس شد که حکم ارائه وضعیت و امتیاز دانشگاه را به آکادمی یسوعیای شهر سلطنتی شهر زاگرب بخشید.برنامه های تحصیلی در این دانشگاه عبارت است از:

  • 160 دوره کارشناسی (ba / bsc)
  • 22 مجتمع کارشناسی ارشد
  • 9 دوره کارشناسی حرفه ای
  • 174 برنامه فارغ التحصیلی (ma / msc)
  • 1 برنامه فارغ التحصیلی حرفه ای
  • 72 برنامه دکترا
  • 165 برنامه کارشناسی ارشد ویژه

آموزش در دانشگاه زاگرب کرواسی

51 درصد کل تولید سالیانه علمی در کرواسی در مرکز تحقیق، توسعه و انتقال فناوری دانشگاه زاگرب در سال 2010 با هماهنگی فعالیت های دفتر تحقیقاتی دانشگاه و دفتر انتقال فناوری تاسیس شد.سالیانه دانشگاه زاگرب تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی را در جامعه دانشگاهی خود می پذیرد. با در نظر گرفتن اهمیت یک محیط بین المللی متحرک و دموکراتیک برای یادگیری موفقیت آمیز دانش آموزان، تحقیقات علمی و هنری و توسعه شخصی آنها، ما قویا از تحرک بین المللی در دانشگاه حمایت می کنیم.

آموزش در دانشگاه زاگرب کرواسی

رتبه بندی دانشگاه های جهان که توسط مجله Times Education منتشر شده و رتبه بندی سالانه موسسات آموزش عالی است به شما نشان می دهد که کدام دانشگاه ها رتبه های جهانی را به دست آوردند، و به دانش آموزان کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا آنها می خواهند در یکی از دانشگاه های برتر دنیا حضور یابند یا خیر.مأموریت دانشگاه بر اساس تحقیقات علمی و هنری است و هدف آن توسعه پایدار، خلاقیت هنری و کار حرفه ای و همچنین سازماندهی و انجام مطالعات دانشگاهی و به ویژه آموزش مطالعات شغلی است.

پذیرش در دانشگاه زاگرب کرواسی

روش پذیرش برای تمام متقاضیان آینده نگر شامل ارزیابی نمرات دروس متوسطه و میانگین کلی در طول دوره 4 ساله آموزش متوسطه شامل تمام نمرات و امتحان نهایی همراه با ارزیابی ویژه از نمرات در زیست شناسی، شیمی و فیزیک می باشد.کاندیدانی که کالج پیش پزشکی یا امتحانات بین المللی را گذرانده اند(MCAT با حداقل نمره 9 برای هر بخش)، یا دارای درجه BA / Bsc در علوم طبیعی با اعتبار خوب در زیست شناسی، فیزیک، شیمی،ممکن هستند از آزمون ورودی معاف می شوند.

زبان در دانشگاه زاگراب کرواسی

کاندیدانی که دارای زبان مادری انگلیسی نیستند و از یک دبیرستان یا کالج انگلیسی زبان فارغ التحصیل نشده اند باید یک آزمون بین المللی زبان انگلیسی (آزمون TOEFL مبتنی بر 500 مقاله ، 60 آزمون مبتنی بر اینترنت، 170 آزمون مبتنی بر کامپیوتر ، آیلتس – 6) را بگذرانند. امتحانات انگلیسی زبان کمبریج و آکسفورد و گواهینامه های مدارس زبان خارجی (سطح C1) نیز پذیرفته می شوند و همچنین گواهینامه هایی در مورد زبان انگلیسی که توسط یک دبیرستان که کاندید در آن حضور یافته است صادر می شود. مشاورین ما در موسسه میرداماد آماده مشاوره دادن به شما عزیزان در مورد تحصیل در کرواسی و همچنین گرفتن تابعیت و اقامت کرواسی هستند پس با ما در ارتباط باشید.

اسکرول به بالا