071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه دکارت پاریس

دانشگاه دکارت پاریس

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برنامه کارشناسی ارشد دانشگاه دکارت پاریس شامل 10 ماژول است که از طریق طیف وسیعی از استراتژی های یادگیری تعاملی ارائه می شود. این برنامه شامل آخرین روش ها و پیشرفت ها در زمینه CER، اپیدمیولوژی و آمار زیستی است. دوره های آموزشی شامل جلسات کاربردی و عملی است که می توانند از روش های مختلف اپیدمیولوژیک استفاده کنند.

تحصیل در دانشگاه دکارت پاریس

یکی از شرایط تحصیل در فرانسه 2018 در دانشگاه دکارت پاریس این است که کلاس ها تمام وقت هستند و از اکتبر تا دسامبر برگزار می شود. هر هفته کلاس ها به یک ماژول اختصاص دارد که توسط دو استاد برجسته بین المللی برگزار می شود. پس از اتمام دوره های رسمی و پس از امتحانات اعتبار سنجی در ماه ژانویه، دانش آموزان باید یک کارآموزی پنج ماهه را بگذرانند. کارآموزی می تواند در فرانسه یا خارج از کشور، در سازمان های بهداشت عمومی و شرکت ها، در آزمایشگاه های تحقیقاتی و غیره انجام شود اما باید تحت نظارت یک محقق ارشد باشد.

آموزش در دانشگاه دکارت پاریس

علاوه بر آموزش بین المللی دانش آموزان نیز از شبکه حرفه ای و علمی گسترده که توسط اعضای هیات علمی فرانسه و بین المللی حمایت می شود، بهره خواهند برد. دانشجویان ارتباط نزدیکی با چندین شبکه حرفه ای دارند، از جمله همکاری Cochrane، شبکه EQUATOR، شبکه CONSORT و INSERM. کارآموزی یعنی ارتباط و جمع آوری اکتشافات تحقیقاتی بین شرکای دانشگاهی و غیرآموزشی و مهارت های قابل انتقال برای موفقیت در یک محیط تحقیقاتی. اعطای مدرک کارشناسی ارشد به پایان موفقیت آمیز دوره های رسمی، کارآموزی و دفاع پایان نامه بستگی دارد.

آموزش در دانشگاه دکارت پاریس

فارغ التحصیلان دانشگاه دکارت پاریس

مسیرهای شغلی زیر می تواند پس از اتمام برنامه فعلی استادان ادامه یابد: ادامه تحصیل در رشته دکترا، پیوستن به سازمان های تحقیقاتی، سازمان های غیر دولتی، مراکز تحقیق و توسعه، سازمان های دولتی یا بین المللی که مشغول به کار در امور بهداشتی هستند و بسیاری از فرصت های حرفه ای دیگر. دوره های موجود در این برنامه شامل تحقیقات اثربخش مثل: تولید و ترکیب شواهد که در مقایسه با مزایا و معایب روش های جایگزین برای جلوگیری، تشخیص، درمان و نظارت بر وضعیت بالینی و یا بهبود مراقبت می باشد.

پذیرش در دانشگاه دکارت پاریس

شما می توانید سند لازم جهت پذیرش را در وب سایت(میرداماد) مشاهده کنید و به صورت آنلاین اعمال کنید. درخواست شما پردازش نخواهد شد تا زمانی که تمام اسناد مورد نیاز را ارسال نکرده باشید. اسناد برنامه باید به زبان انگلیسی در .doc، .pdf یا در .jpg extensions ارسال شوند. مدارک بیشتر جهت پذیرش عبارتند از:

  • فرم درخواست
  • بیانیه شخصی در مورد علاقه شما به یک برنامه خاص و اهداف شغلی آینده (400 تا 600 کلمه)
  • Curriculum vitae، لطفا از این الگو برای ایجاد CV خود استفاده کنید.
  • یک کپی اسکن شده از آخرین دیپلم و مدرک مربوطه و ترجمه آن اگر به زبان انگلیسی یا فرانسوی نیست.
  • رونویسی از مدرک کارشناسی ارشد و ترجمه آنها اگر به زبان انگلیسی یا فرانسوی نیست.
  • دو توصیه نامه
  • مدارک زبان انگلیسی

تاریخچه دانشگاه دكارت پاریس

دانشگاه پاریس دکارت علاوه بر تدریس آکادمیک چند رشته ای و پژوهش های برجسته آن، به قدمت تاریخی و مالکیت آن معروف است. تاریخچه آن مانند تمام دانشگاه های فرانسوی در چارچوب قوانین ادگار فور شروع می شود. با گذشت سالها، دانشکده های مختلف (UFR) به دانشکده پزشکی اصلی اضافه شدند. این دانشگاه از عموم مردم در روزهای میراث ملی (journées du Patrimoine) استقبال می کند و Musée d’Histoire de la médecine برای عموم مردم در تمام طول سال باز است.

مشاورین ما در موسسه میرداماد از تمام راه های مهاجرت به فرانسه و همچنین تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان به صورت کامل مطلع هستند با ما در ارتباط باشید تا شما را به صورت کامل راهنمایی کنیم.

اسکرول به بالا