071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه بیکوکا میلان

دانشگاه بیکوکا میلان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

امروز دانشگاه Milano-Bicocca یک دانشگاه چند رشته ای است که متخصصین را در زمینه های مختلف آموزش می دهد از جمله: اقتصاد و آمار، حقوقی، علمی، پزشکی، جامعه شناسی، روانشناسی و آموزشی. دانشگاه بیکوکا میلان در چند سال اخیر یک شبکه وسیع را که شامل بسیاری از دانشگاه های مشهور جهان، مراکز تحقیقاتی و شرکت های بزرگ است، ایجاد کرده است.

تحصیل در دانشگاه بیکوکا میلان

جهت تحصیل در ایتالیا دانشگاه بیکوکا میلان به عنوان سازمان خود مختار در 10 ژوئن 1998 تاسیس شد. در رتبه بندی تحصیلی تایمز 2015، دانشگاه در رتبه 24 در جهان و رتبه اول در ایتالیا رتبه بندی شد. دانشگاه با هدف تحقيق، بنیاد استراتژیک تمام فعالیت های نهادی تاسیس شد. تحقیق به معنای گسترش دانش است، به عنوان تقویت آموزش، یک وسیله نقلیه که از طریق آن ارتباط با سرزمین را سازماندهی می کند و همچنین به توسعه سیستم تولیدی کمک می کند.

امکانات در دانشگاه بیکوکا میلان

جهت ادامه تحصیل در ایتالیا دانشگاه بیکوکا میلان یکی از پویاترین دانشگاه های پویا و پژوهشی این کشور است، در واقع تنها 15 سال است که بیکوکا میلان یک شبکه وسیع را شامل می شود که شامل بسیاری از دانشگاه های مشهور دنیا، مراکز تحقیقاتی و شرکت های بزرگ است. امکانات و خدمات دانشگاه بیکوکا میلان دارای ساختاری دانشگاهی منحصر به فرد است که دارای 32 ساختمان دانشگاه جدید، کتابخانه ها، 4 کنگره، 195 کلاس های مدرن با بیش از 20،000 کرسی، 46 آزمایشگاه فناوری اطلاعات و 226 آزمایشگاه تحقیقاتی است.

امکانات در دانشگاه بیکوکا میلان

این دانشگاه همچنین شامل بیش از 32،000 دانشجوی ثبت نام شده است که شامل سالن های پذیرایی، سینی ها و کافه تریا، تئاتر ها و سینما ها، امکانات ورزشی مناسب، تحصیل و مناطق تفریحی است. پردیس دانشگاه بسیار متصل و راحت است با قطار، اتوبوس، تراموا، مترو، ماشین می توان به راحتی به پردیس رفت. تمام ساختمان های پردیس دارای پوشش WIFI هستند.

آموزش در دانشگاه بیکوکا میلان

فعالیت های آموزش و پرورش Milano-Bicocca یک دانشگاه چند رشته ای است که طیف گسترده ای از برنامه های دانشگاهی را در زمینه های مختلف رشته ای ارائه می دهد: اقتصاد، آمار، حقوق، جامعه شناسی، پزشکی و جراحی، دندانپزشکی، بهداشت، بیوتکنولوژی، روانشناسی، ریاضیات، فیزیک و اخترفیزیک، علوم کامپیوتر، اپتیک، شیمی، علوم مواد، علوم زمین شناسی، علوم محیط زیست و غیره.

برنامه های تحصیلی شامل 66 دوره تحصیلی (32 دوره کارشناسی و 34 مدرک کارشناسی ارشد) 8 دانشکده دکترا با 29 دوره دکترا، 34 مقطع پزشکی تخصصی، 17 دوره های کارشناسی ارشد (سطح 1 و 2) فعالیت های پژوهشی، پژوهش در Milano-Bicocca توسط 16 ادارات و 37 مراکز تحقیقاتی انجام می شود که تعداد زیادی در این ادارات فعالیت دارند.

دوره های دانشگاه بیکوکا میلان

در هر منطقه Milano-Bicocca، محققان یا تیم تحقیقاتی وجود دارند که در جامعه بین المللی علمی از شهرت بالایی برخوردارند. تحقیقات توسط سازمان های متخصص و متخصصین علمی پیشرفته پشتیبانی می شوند. چهار مرکز عالی، 31 مرکز تحقیقاتی و کنسرسیومی مستقر در کمپانی Bicocca و 18 مرکز پژوهشی و کنسرسیومی برای مدیریت فعالیت های تحقیقاتی چند رشته ای با موافقت نامه های بین المللی، همکاری و / یا تامین مالی ایجاد شده و در پروژه های مهم تحقیق دراز مدت مشغول هستند. شرایط تحصیل در ایتالیا را می توانید از مشاورین موسسه میرداماد بخواهید.

اسکرول به بالا