071-91009294  | 021-88724227  |

داروسازی دانشگاه چارلز

داروسازی دانشگاه چارلز

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برنامه تحصیل رشته داروسازی در چک شامل دوره های اجباری، انتخابی و اختیاری می باشد که سال تحصیلی آن نیز با دوره زمستان و تابستان (ترم) همراه است. هر ترم تحصیل در رشته داروسازی دانشگاه چارلز چک شامل 14 هفته کلاس می باشد که 4 تا 5 هفته دوره معاینه نیز بعنوان کار عملی در آن گنجانده شده است. ادامه مطلب را با قلم موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو میرداماد میخوانید و آنچه را برای شما سوال است از ما بپرسید.

شرایط تحصیل داروسازی دانشگاه چارلز چک

دانشکده داروسازی بخشی از دانشگاه معتبر چارلز، قدیمی ترین، بزرگترین و و یکی از معتبرترین دانشگاه های جمهوری چک است.دانشگاه چارلز چک مهمترین مرکز تحقیقات داروسازی در جمهوری چک است و در رتبه های علمی برترین موسسه تحقیقاتی در کشور ماست.فارغ التحصیلی آسان نیست اما نمرات کسب شده بر اساس سطح کیفی دانش است، به طوری که فارغ التحصیلان در آینده بتوانند در مشاغل حرفه ای مشغول شوند.داروسازی و رشته های مرتبط انتخابی با معنا و رضایت بخش ارائه می دهد، اما از جمله مشاغل سختگیر و با ارزش در حوزه بهداشتی است.

شرایط تحصیل داروسازی دانشگاه چارلزچک

دوره تحصیل داروسازی در دانشکده داروسازی درحال حاضر سال است. برنامه درسی این امکان را برای دانشجویان فراهم می کند که بر اساس علاقه خود و از طریق انتخاب دروس پیشنهادی و انتخابی علاوه بر دروس اجباری، تخصص کافی را کسب کنند. محتوی این برنامه درسی شامل اطلاعات علمی به روز و استانداردهای علم داروسازی، نیازهای دارویی در اروپا است و پایه ای برای تحصیلات تکمیلی ایجاد می کند. دانشجویان خارجی نیز می توانند تحصیل در چک به زبان انگلیسی انجام دهند.تحصیل در دانشکده بین رشته ای ست. بسیاری از اصول داروئی از شیمی و زیست شناسی مشتق شده اند. در صورتی که علوم طبیعی به قلب شما نزدیک باشند دانشکده ما ارزش ارزیابی دارد اگر شما به دنبال حرفه ی زندگی باشید. ممکن است شما برنامه مطالعاتی رشته داروسازی را مطالعه کنید.امروزه دانشگاه ها و دانشکده های بسیاری با تنوع و کیفیت های متفاوتی وجود دارند. در بسیاری از دانشکده ها دریافت مدرک دشوار نیست.

شرایط پذیرش داروسازی دانشگاه چارلز

دانشکده از دانشجویان دارای مدرک تحصیلی مناسب، سطح دانش انگلیسی خوب و انگیزه بالا برای تحصیل داروسازی؛ پذیرش می کند. آزمون کتبی شامل سوالات چند گزینه ای شیمی( 50 تست)، زیست شناسی (30 تست) و گیاه شناسی (20 تست).
در ارزیابی نهایی کاندیدها، دانش آموزان تنها برای پاسخ های صحیح امتیاز می گیرند، به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز. در صورتی که کاندیدا به سوالی پاسخ ندهد یا پاسخ اشتباه دهد امتیازی به آن سوال تعلق نمی‌گیرد. معاون دانشکده نمره لازم برای پذیرش را بر اساس تعداد متقاضیان و ظرفیت های دانشکده، تعیین می کند.

مدارک لازم برای دریافت پذیرش تحصیل داروسازی چارلز

همه دانشجویانی که میخواهند جهت تحصیل در چک در دانشگاه های این کشور اقدام کنند باید مدرک دبیرستان مورد تایید دفتر آموزش چک داشته باشند.اسناد و مدارک مورد تایید در آموزش متوسطه تایید شده توسط اداره کل آموزش و پرورش و در هرکدام از ادارات منطقه ای(Krajský úřad) در جمهوری چک. اطلاعات بیشتر در این زمینه در اینجا دردسترس است.
مدرک لیسانس(کارشناسی) اروپا ( به جز مدرک IB که به گزینه های a یا d نیاز دارد)مدرک صادر شده توسط مدارس متوسطه.
تاریخ ازمون ورودی به دانشکده داروسازی در هاردک کرامو (Hradec Kralove)، دانشگاه چارلز، جمهوری چک:29 آوریل 2019
3 ژون 2019 ، 28 ژون 2019 جولای 2019 (تاریخ دقیق به تمامی متقاضیان اعلام می شود.) – روز جایگزین تنها برای متقاضیان ثبت نام شده ای است که به دلایل اداری موفق نشدند در تاریخ های مشخص شده قبلی در آزمون شرکت کنند.

تاریخ آزمون ورودی دانشگاه چالز در استانبول، ترکیه:

  • 4 می 2019
  • 23 می 2019

دانشجویان ایرانی و سایر کشورها جهت تحصیل و اقامت چک می توانند با مراجعه به موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو میرداماد تمام مراحل لازم را به آسانی سپری کنند تا نتیجه مطلوب را دریافت کنند. ما اینجا هستیم تا شما را در زمینه های لازم مهاجرت و تحصیل داروسازی دانشگاه چارلز راهنمایی کنیم و به مقصد برسانیم.

سوالات متداول در مورد داروسازی دانشگاه چارلز چک

1-برنامه تحصیل رشته داروسازی در دانشگاه چارلز چک به چه صورت می باشد؟

برنامه تحصیل رشته داروسازی در چک شامل دوره های اجباری، انتخابی و اختیاری می باشد که سال تحصیلی آن نیز با دوره زمستان و تابستان (ترم) همراه است. هر ترم تحصیل در رشته داروسازی دانشگاه چارلز چک شامل 14 هفته کلاس می باشد که 4 تا 5 هفته دوره معاینه نیز بعنوان کار عملی در آن گنجانده شده است.

2-مهمترین مرکز تحقیقات داروسازی در جمهوری چک کجاست؟

دانشکده داروسازی بخشی از دانشگاه معتبر چارلز، قدیمی ترین، بزرگترین و و یکی از معتبرترین دانشگاه های جمهوری چک است.دانشگاه چارلز چک مهمترین مرکز تحقیقات داروسازی در جمهوری چک است.

3-در دانشگاه چارلز چک برای دانشجویان خارجی دروس به چه زبانی ارائه می شود؟

دانشجویان خارجی نیز می توانند تحصیل در چک به زبان انگلیسی انجام دهند.

4-شرایط پذیرش رشته داروسازی دانشگاه چارلز چیست؟

دانشکده از دانشجویان دارای مدرک تحصیلی مناسب، سطح دانش انگلیسی خوب و انگیزه بالا برای تحصیل داروسازی؛ پذیرش می کند. آزمون کتبی شامل سوالات چند گزینه ای شیمی( 50 تست)، زیست شناسی (30 تست) و گیاه شناسی (20 تست). در ارزیابی نهایی کاندیدها، دانش آموزان تنها برای پاسخ های صحیح امتیاز می گیرند، به ازای هر پاسخ صحیح یک امتیاز. در صورتی که کاندیدا به سوالی پاسخ ندهد یا پاسخ اشتباه دهد امتیازی به آن سوال تعلق نمی‌گیرد. معاون دانشکده نمره لازم برای پذیرش را بر اساس تعداد متقاضیان و ظرفیت های دانشکده، تعیین می کند.

5- تاریخ آزمون ورودی دانشگاه چالز چه زمانی است؟

در سال 2019 در تاریخ 29 آوریل برگزار شد.

6-مدارک لازم برای دریافت پذیرش تحصیل داروسازی چارلز چیست؟

همه دانشجویانی که میخواهند جهت تحصیل در چک در دانشگاه های این کشور اقدام کنند باید مدرک دبیرستان مورد تایید دفتر آموزش چک داشته باشند. اسناد و مدارک مورد تایید در آموزش متوسطه تایید شده توسط اداره کل آموزش و پرورش.

اسکرول به بالا