071-91009294  | 021-88724227  |

داروسازی دانشگاه مهسا مالزی

داروسازی دانشگاه مهسا مالزی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

این مقاله شامل اطلاعاتی درمورد داروسازی دانشگاه مهسا مالزی است. در اینجا درمورد مقاطعی که در دانشگاه مهسا مالزی آموزش داده می شوند و همچنین نکاتی درمورد هر مقطع شرح داده شده است. امید بر آن است تا این مطالب برای دانشجویان و متقاضیان عزیز مفید واقع گردد و بتوانند از آن نهایت استفاده را ببرند.علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین پرسش هایی در زمینه ی اخذ پذیرش رشته ی داروسازی دانشگاه مهسا مالزی می توانند با مشاوران مجرب موسسه ی حقوقی و مهاجرتی میرداماد در تهران و شیراز تماس حاصل فرمایند.مواردی که در این مقاله مورد بررسی قرار خواهند گرفت:

  • نگاهی کلی بر داروسازی دانشگاه مهسا مالزی
  • داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع دیپلم
  • داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع کارشناسی تکنولوژی علوم دارویی
  • داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع کارشناسی
  • داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع کارشناسی ارشد
  • داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع دکترا
  • پاسخ به سوالات متداول درمورد داروسازی دانشگاه مهسا مالزی

نگاهی کلی بر داروسازی دانشگاه مهسا مالزی

دانشگاه مهسا در سال 2004 زیر نظر دانشگاه علوم درمانی مالزی تأسیس گشت. امروزه، از بیش از 75 کشور مختلف دانشجو در دانشگاه مهسا مشغول به تحصیل هستند. امروزه داروسازی یک نیاز جهانی محسوب می-شود زیرا با افزایش بیماران و همچنین بیمارستان ها و کلینیک های درمانی نیاز به داروسازان نیز افزایش پیدا کرده است.مطالعات مربوط به داروسازی با تأثیر دارو و سیستم زیستی انسان ها در ارتباط است. داروسازان علاوه بر ساخت دارو نکاتی درمورد موارد استفاده، توصیه های ایمنی ، دوز دارو و اثرات جانبی آن نیز شرح می دهند.دانشگاه مهسا مالزی یکی از به روزترین آموزش های داروسازی را را ارائه می دهد. این دانشگاه در قسمت داروسازی پنج مقطع دارد: دیپلم داروسازی، کارشناسی تکنولوژی داروسازی، کارشناسی داروسازی، کارشناسی ارشد داروسازی و دکترای داروسازی.

داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع دیپلم

طول دوره ی داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع دیپلم سه سال است. دانشجویان قبل از ورود به دوره های تخصصی داروسازی در بیمارستان در سال اول آموزش های درمورد علومی مثل زیست، شیمی و دارویی دریافت می کنند.فارغ التحصیلان این مقطع می توانند به عنوان دستیار داروساز در داروخانه ها، بیمارستان های عمومی و خصوصی، کلینیک های درمانی، آزمایشگاه های داروسازی و شرکت های در این زمینه مشغول به کار شوند. دانشجویان همچنین می توانند برای دریافت مقاطع بالاتر داروسازی ادامه تحصیل بدهند.شهریه ی مقطع دیپلم داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در کل مبلغ 8.800 دلار آمریکا است.برخی از مدارکی که برای اخذ پذیرش در مقطع دیپلم رشته ی داروسازی دانشگاه مهسا مالزی نیاز است به شرح زیر است:

  • قبولی از سه موضوع معتبر (یکی از موضوع ها باید جزو رشته های زیست، فیزیک، شیمی یا علوم عمومی باشد)
  • دانشجویان باید پنج نمره ی B در موضوع های زیست، شیمی، ریاضی و فیزیک و علوم اضافه کسب کنند.
  • قبولی TAHAP3 و SPM
  • گواهی علمی: قبولی با CGPA2.00

مزایای دیپلم داروسازی در دانشگاه مهسا مالزی عبارتند از:

  1. سطح بالای آموزش داروسازی به دانشجویان.
  2. دانشجویان دیپلم داروسازی شانس این را پیدا می کنند که در بیمارستان ها و کلینیک های مالزی تجربه کسب کنند.
  3. شهریه ی دانشگاه مهسا در این مقطع برای تمامی سطوح مالی قابل پرداخت است (هزینه ی هنگفتی ندارد).
  4. مدرک دیپلم داروسازی دانشگاه مهسا مالزی دارای اعتبار بالایی است.

داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع کارشناسی تکنولوژی علوم دارویی

طول دوره ی داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع کارشناسی تکنولوژی علوم دارویی نیز سه سال است. کارشناسی تکنولوژی علوم دارویی با کارشناسی داروسازی در جنبه های دارویی، کشف دارو و توسعه ی آن توسط تکنولوژی متفاوت است.
هدف از این برنامه ایجاد یک تکنولوژی با معلومات و صلاحیت بالا است که بتواند در فرآیند های طراحی و ساخت دارو، عمل های زیبایی مبتنی بر علوم دارویی، فن آوری زیستی، دامپزشکی، میکروب شناسی دارویی و صنایع دارو کارایی داشته باشد.فارغ التحصیلان این مقطع می توانند در آزمایشگاه های تحقیقاتی، امور مربوط به تکنولوژی زیستی و میکروبیوژی دارویی، ساخت دارو، فروش و بازاریابی، کنترل کیفیت و خدمات تنظیمی و دیگر رشته های در این رابطه مشغول به کار شوند.این مقطع شامل کنفرانس ها، آزمایشگاه های عملی و کاربردی، آموزش های مبتنی بر مشکلات، ارائه ها، سخنرانی ها و آموزش های کامپیوتری و صنایع وابسته می شود. دانشجویان در سال آخر تحصیل خود و قبل از فارغ التحصیلی یک پروژه ی تحقیقاتی تحویل دهند.شهریه ی مقطع کارشناسی تکنولوژی داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در کل مبلغ 21.000 دلار آمریکا است.برخی از مدارکی که برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی تکنولوژی علوم دارویی دانشگاه مهسا مالزی نیاز است به شرح زیر است:

  • قبولی در STPM با حداقل نمره CGPA 2.33 در دو موضوع یا قبولی در آزمون برابر آن، SPT با سه موضوع معتبر. مثلاً اولی از ریاضیات، دومی از علوم علمی و سومی از علوم دیگر.
  • قبولی در STAM
  • ارائه ی مدرک دیپلم
  • ارائه ی مدرک زبان آیلتس IELTS: 5.5

داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع کارشناسی

طول دوره ی داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع کارشناسی چهار سال است. فارغ التحصیلان این مقطع بعد از آزمون ها حرفه ای می توانند به عنوان دارو شناس یا داروساز در بیمارستان ها و مراکز درمانی کار کنند و یا درصورت تمایل می توانند دارو سازی صنعتی، تولید دارو، فروش و بازاریابی و مطالعات و پژوهش ها را دنبال کنند.در طول این چهار سال موضوعاتی مثل آناتومی بدن انسان، میکروب شناسی، فیزیولوژی، دارو شناسی، تحقیقات دارویی، نحوه و چگونگی استفاده از دارو، فیزیولوژی سلولی، ژنتیک، یاخته شناسی و بافت شناسی، شیمی، داروسازی و مراقبت های مداوم از بیمار به دانشجویان آموزش داده می شود.در آخر این مقطع دانشجویان با تفاوت های دارو های مختلف و تولیدات دارویی در بازار آشنا می شوند و با توجه به تجویز پزشکان، تشحیص ناسازگاری دارویی، مدیریت پخش دارو و دیگر وظایف مهمی که بر عهده ی آنهاست، دست به ساخت دارو می زنند.شهریه ی مقطع کارشناسی داروسازی در دانشگاه مهسا مالزی در کل مبلغ 34.500 دلار آمریکا است.برخی از مدارکی که برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی دارو سازی دانشگاه مهسا مالزی نیاز است به شرح زیر است:

  • قبولی با نمره ی C در آزمون انگلیسی و باهاسا مالزی.
  • حداقل نمره ی قبولی در CGPA 3.00 در سه موضوع زیست، شیمی، فیزیک/ریاضیات.
  • داشتن دیپلم علوم (زیست، شیمی، فیزیک).
  • داشتن دیپلم داروسازی با حداقل نمره ی قبولی CGPA 3.75 و نمره ی B در شیمی.
  • داشتن مدارکی که برابری می کند نیز مورد قبول است.
  • داشتن مدرک زبان نمره ی 550 برای TOEFL و نمره ی 6 برای IELTS.
داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع کارشناسی
داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع کارشناسی

مزایای کارشناسی داروسازی در دانشگاه مهسا مالزی عبارتند از:

  1. افرادی که در مقطع کارشناسی ارشد داروسازی دانشگاه مهسا تحصیل کردند می توانند به راحتی در بیمارستان های برتر مالزی مشغول به کار شوند.
  2. شهریه ی این مقطع برای دانشجویان قابل پرداخت است دانشجویان در قبال آموزش با کیفیت هزینه ی زیادی را متقبل نمی شوند.
  3. مدرک کارشناسی داروسازی دانشگاه مهسا مالزی مدرکی بسیار معتبر است که کاملاً برای وزارت بهداشت مالزی و مراکز درمانی این کشور اعتبار دارد.
  4. مدرک کارشناسی داروسازی مستقیماً از دانشگاه مهسا مالزی به دانشجویان اهدا می شود.

داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع کارشناسی ارشد

کارشناسی ارشد داروسازی برای افرادی است که تمایل دارند دانش و اطلاعات خود را در زمینه ی داروسازی گسترده تر کنند تا بتوانند در موقعیت های بالاتر و بهتری مثل انجمن های داروسازی، کلینیک های داروسازی، داروسازی دامپزشکی، داروسازی نظامی و داروسازی تخصصی مشغول به کار شوند.آنها همچنین می توانند به کارهایی مانند زهر شناسی، دارو شناسی، نوشتن کتاب و مقاله های علمی، هیئت علمی در موسسه های داروسازی و همچنین موسسه های درمانی و پزشکی مشغول به کار شوند.دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد داروسازی در طول تحصیل خود پژوهش هایی در زمینه ی داروسازی پیشرفته، داروشناسی پیشرفته، پایه های کلینیک های علمی، مفاهیم درمورد داروشناسی، دارو درمانی، وضعیت دارویی، دارو درمانی های کاربردی، دارو سازی و شیمی پزشکی، فرمول سازی های تولید پزشکی، خدمات حرفه ای، جایگاه داروسازی، تمرین های بالینی، درمان شناسی های یکچارچه، مدیریت و راهنمایی های خدمات درمانی، مواد غذایی، سلامت و بیوتکنولوژی است.شهریه ی مقطع کارشناسی ارشد داروسازی در دانشگاه مهسا مالزی در کل مبلغ 8.500 دلار آمریکا می باشد.برخی از مدارکی که برای اخذ پذیرش در مقطع کارشناسی دارو سازی دانشگاه مهسا مالزی نیاز است به شرح زیر است:

  • داشتن مدرک کارشناسی در رشته ی مرتبط با حداقل نمره CGPA 2.75 از دانشگاهی که مورد تأیید دانشگاه مهسا مالزی باشد.
  • داشتن مدرک کارشناسی در رشته ی مرتبط با حداقل نمره ی CGPA 2.50 از دانشگاهی که مورد تأیید دانشگاه مهسا مالزی باشد و ریز نمرات مورد بررسی قرار گیرد.
  • داشتن مدرک کارشناسی در رشته ی مرتبط با نمره ی کمتر از CGPA 2.50 از دانشگاهی که مورد تأیید دانشگاه مهسا مالزی باشد و پنج سال سایقه ی کار مرتبط داشته باشد.

داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع دکترا

دکترای داروسازی به افراد نخبه با شایستگی بالا تعلق می گیرد که به دنبال تحقیقات تخصصی و مشاوره های تخصصی و دیگر جنبه های تخصصی و حرفه ای مربوط به داروسازی هستند.فارغ التحصیلان از این مقطع می توانند به عنوان محقق در پروژ ه های تحقیقاتی، استاد داروسازی در دانشگاه و مشاور داروسازی مشغول به کار شوند.فارغ التحصیلان از این مقطع همچنین کار تضمین شده در مراکز عالی علمی مالزی، موسسات پزشکی و مراکز عظیم تحقیقاتی در دنیا دارند.شهریه ی مقطع دکترای داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در کل مبلغ 10.600 دلار آمریکا می باشد.برای پذیرش در مقطع دکترای داروسازی دانشگاه مهسا مالزی فرد تنها باید مدرک کارشناسی ارشد مرتبط با داروسازی خود را که مورد تأیید دانشگاه مهسا مالزی باشد ارائه دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل داروسازی در مالزی به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع دکترا
داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در مقطع دکترا

سوالات متداول درمورد داروسازی دانشگاه مهسا مالزی

1- آیا داروسازی دانشگاه مهسا در مالزی معتبر است؟

بله، دانشگاه مهسا یکی از دانشگاه هایی است که از سراسر جهان دانشجو دارد و دارای اعتبار بالایی در دانشگاه های آسیایی است. داروسازی نیز رشته ای با تقاضای بالا است و همه ی جهان به این رشته نیاز دارند.

2- دارو سازی در دانشگاه مهسا مالزی دارای چه مقاطعی است؟

دارو سازی دانشگاه مهسا مالزی دارای مقاطع دیپلم، کارشناسی تکنولوژی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا می باشد.

3- بازار کار برای مقطع دیپلم داروسازی دانشگاه مهسا مالزی چگونه است؟

فارغ التحصیلان می توانند به عنوان دستیار داروساز در داروخانه ها، بیمارستان های عمومی و خصوصی، کلینیک های درمانی، آزمایشگاه های داروسازی و شرکت های در این زمینه مشغول به کار شوند.

4- بازار کار برای مقطع کارشناسی تکنولوژی داروسازی دانشگاه مهسا مالزی چگونه است؟

فارغ التحصیلان این مقطع می توانند در آزمایشگاه های تحقیقاتی، امور مربوط به تکنولوژی زیستی و میکروبیوژی دارویی، ساخت دارو، فروش و بازاریابی، کنترل کیفیت و خدمات تنظیمی به کار شوند.

5- بازار کار برای مقطع کارشناسی تکنولوژی داروسازی دانشگاه مهسا مالزی چگونه است؟

فارغ التحصیلان می توانند به عنوان دارو شناس یا داروساز در بیمارستان ها و مراکز درمانی کار کنند و یا درصورت تمایل می -توانند دارو سازی صنعتی، تولید دارو، فروش و بازاریابی و مطالعات و پژوهش ها را دنبال کنند.

6- بازار کار برای مقطع کارشناسی ارشد تکنولوژی داروسازی دانشگاه مهسا مالزی چگونه است؟

فارغ التحصیلان این مقطع می توانند در انجمن های داروسازی، کلینیک های داروسازی، داروسازی دامپزشکی، داروسازی نظامی و داروسازی تخصصی مشغول به کار شوند.

7- بازار کار برای مقطع دکترای تکنولوژی داروسازی دانشگاه مهسا مالزی چگونه است؟

فارغ التحصیلان از این مقطع کار تضمین شده در مراکز عالی علمی مالزی، موسسات پزشکی و مراکز عظیم تحقیقاتی در دنیا دارند.

8- آیا مدرک زبان برای کارشناسی دارو سازی دانشگاه مهسا مالزی لازم است؟

بله، متقاضیان برای پذیرش در این مقطع باید از TOEFL نمره ی 550 و یا از IELTS نمره ی 6 را کسب کرده باشند.

9- شهریه ی مقطع دیپلم داروسازی دانشگاه مهسا مالزی چقدر است؟

شهریه ی مقطع دیپلم داروسازی دانشگاه مهسا مالزی در کل مبلغ 8.800 دلار آمریکا است.

10- شهریه ی مقطع کارشناسی و کارشناسی تکنولوژی داروسازی در دانشگاه مهسا مالزی چقدر است؟

شهریه ی مقطع کارشناسی داروسازی در کل مبلغ 34.500 و شهریه ی مقطع کارشناسی تکنولوژی داروسازی در کل مبلغ 21.000 دلار آمریکا است.

11- شهریه ی مقطع کارشناسی ارشد و دکترای داروسازی در دانشگاه مهسا مالزی چقدر است؟

شهریه ی مقطع کارشناسی ارشد داروسازی در کل مبلغ 8.500 دلار آمریکا و شهریه ی دکترای داروسازی در کل مبلغ 10.600 دلار آمریکا است.

اسکرول به بالا