071-91009294  | 021-88724227  |

خوابگاه دانشگاه پاولوف

خوابگاه دانشگاه پاولوف

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشجویانی که میخواهند جهت تحصیل دانشگاه های روسیه را انتخاب کنند دانشگاه پاولوف می تواند گزینه خوبی برای این عزیزان باشد همچنین برای دانشجویانی که اقامت روسیه را ندارند خوابگاه دانشگاه پاولوف شرایط خوبی را برای آنها فراهم آورده است.

شرایط تحصیل و خوابگاه دانشگاه پاولوف

دانشگاه دولتی و پزشکی Pavlov سنت پترزبورگ در سال 1897 بعنوان دانشکده پزشکی خانم ها تاسیس شد، این اولین دانشگاه تحصیلات تکمیلی برای خانم ها در رشته پزشکی بود.از زمان تاسیس،دانشگاه پاولوف به یکی از دانشگاه های معتبر و علمی روسیه بدل شد. متخصصین زیادی در شاخه های مختلف علم پزشکی و علوم زیستی در این دانشگاه به فعالیت پرداختند. در میان آن ها می توان به روان شناسان مطرحی چون G.F. Lung و K.G. Chernorutsky، Surgeon J.J. Janelidse و سایرین مانند F. Uglov  و G. Fedoseev و L.Potachov اشاره کرد. اکنون این دانشگاه یک مرکز آموزشی و علمی در شمال غربی روسیه است. هر ساله 600 دانشجوی جدید به این دانشگاه وارد می شوند.

در حال حاضر، این دانشگاه جایگاه خود را جهت تحصیل در رشته پزشکی روسیه در جهان نگاه داشته است و به استانداردهای علوم و آموزش و درمان آمریکا و اروپا نزدیک شده است. هر دانشجو از سوی اساتید و پزشکان مورد توجه قرار می گیرند. فناوری های نوین به طور گسترده ای در آموزش مورد استفاده قرار می گیرند. از زمان تاسیس 50000 پزشک در این مجموعه تعلیم دیده اند. بیش از 600 پزشک از این دانشگاه بطور سالیانه دانش آموخته می شوند و مدرک دکتری خود را اخذ می نمایند.

دوره های آموزشی در دانشگاه پاولوف

اطلاعات نخستین مربوط به ساکنین خارجی به سال 1910 بر می گردد. در اتحادیه جماهیر شوروی، آموزش دانشجویان خارجی از سال 1945 شروع شد. از آن زمان حدود 2000 فرد از 65 کشور اروپایی، اسیایی، افریقایی و امریکای مرکزی واجد شرایط برای اخذ دیپلم بودند، و بیشتر از 400 پزشک از کشورهای خارجی مطالعات عملی خود را برای پژوهش های تکمیلی برای مقطع دکتری در دانشگاه پائولوف روسیه انجام می دادند.این دانشگاه دوره های آموزشی بعد از دانش آموختگی را نیز ارائه می دهد (انترنی، سکونت ، دوره های فوق العاده)  که برای دانش آموختگان پزشکی 40 نوع تخصص وجود دارد. هر ساله 300 پزشک این دوره را در این دانشگاه آموزش می بینند.

اهداف دانشگاه پاولوف

دانشگاه پزشکی پاولوف، شامل دکتری و دکتری علوم پزشکی. تمامی دوره ها برای دانشجویان روسی و خارجی موجود است. شرایط تحصیل پزشکی روسیه طبق استانداردهای دولت فدرال روسیه است. کتاب های درسی دانشجویان، بطور منظم توسط دپارتمان های مختلف منتشر شده و در کتابخانه دانشکده موجود است.

کار علمی در تمام دپارتمان های کلینیکی، کلینک های مربوط به خود و یا بیمارستان را دارند. تمام اساتید و معلمان این دپارتمان امور پزشکی را در این کلینیک ها انجام می دهند. کلینیک ها دارای تجهیزان مدرنی برای تشخیص و درمان بیماری ها هستند. در دپارتمان های جراحی عمل های مهم مانند کاردیوگرافی و عصب شناسی انجام می شوند. بطور کلی 2800 پزشک و پرستار در کلینیک های دانشگاه کار می کنند و خدمات درمانی بسیار خوبی را ارائه می دهند.

تمام اساتید و معلم ها در تمام دپارتمان ها کارهای تحقیقاتی و علمی را براساس موضوع تحقیقاتی هر دپارتمان انجام می دهند در همین راستا جهت کار در روسیه و همچنین نحوه درخواست بورسیه تحصیلی روسیه می توانید با مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی میرداماد که تجربه چندین ساله در این زمینه ها را دارند به گفت و گو بنشینید.

اسکرول به بالا