071-91009294  | 021-88724227  |

خوابگاه دانشگاه ملی سنت پترزبورگ

خوابگاه دانشگاه ملی سنت پترزبورگ

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشجویان خارجی در سنت پترزبورگ می توانند در خوابگاه های دانشگاهی زندگی کنند یا آپارتمان برای خود اجاره کنند. قبل از اینکه به تحصیل در سنت پترزبورگ بپردازید، سعی کنید اطلاعات جامعی در خصوص تحصیل و شرایط زندگی جمع آوری کنید. در این مطلب از وب سایت موسسه میرداماد کارشناسان ما در مورد خوابگاه دانشگاه ملی سنت پترزبورگ اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه می کنند.

خوابگاه دانشگاه ملی سنت پترزبورگ

محوطه خوابگاه به 3 مجتمع خوابگاهی در Shcharansky prospect” ، Lesson prospect” و Shipload Mustache تقسیم می شود. این خوابگاه ها در قرون 20 و 21 ساخته و آماده خدمات دهی به دانشجویان شده است. خوابگاه Lesson prospect در سال 2011 در قالب یک منزل مسکونی ساخته شد تا افرادی که مایل به زندگی و اسکان در منزل هستند این خوابگاه را برای اسکان انتخاب کنند. در سال 2015 خوابگاه مرفه تری در Shipload Mustache ساخته شد تا امکانات بیشتری در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

در هریک از اتاق های خوابگاه های  Spur سه تا چهار دانشجو همزمان در یک اتاق باهم زندگی می کنند. تمامی این خوابگاه ها و اتاق ها علاوه بر امکانات رفاهی دارای سیستم امنیتی، سیستم کنترل ورود و خروج و همچنین سیستم هشدار دهنده نیز می باشند. درکل دانشجویان دانشگاه های خارجی معمولا در اتاق های دوخوابه تمام تجهیز خوابگاه های Shipload Mustache و Shcharansky prospect سکونت دارند.

باید خاطر نشان کرد هنگام آزمون جهت پذیرش دانشجو به این عزیزان خوابگاه داده می شود تا بتوانند با اطمینان خاطر از محل سکونت خود در آزمون شرکت کنند. و اما یک خبر خوب…همراهان فرد متقاضی مهاجرت به روسیه، والدین، همسر، فرزند و حتی مهمانان این عزیزان می توانند در اتاق های مخصوص مهمان در خوابگاه سکونت داشته باشند.

خوابگاه دانشگاه ملی سنت پترزبورگ

امکانات رفاهی دانشگاه ملی سنت پترزبورگ

یکی دیگر از امکانات رفاهی خوابگاه وجود زمین تنیس، سالن بدن سازی، خشک شویی، اینترنت، تلویزیون دیجیتال، دانلود رایگان، وجود وای فای، زمین ورزشی، کلوپ ورزشی، سالن هایی جهت شطرنج، پینگ پنگ، مینی فوتبال و … می باشد تا با این امکانات آسودگی خاطر متقاضیان را بیشتر فراهم کرد. درضمن 20 تیم ورزشی متشکل از دانشجویان وجود دارد تا دانشجویان متقاضی و خواهان ورزش با عضویت در این تیم های ورزشی بتوانند به صورت متمادی ورزش دلخواه خود را ادامه دهند و بدین وسیله به تفریح نیز بپردازند. هزینه زندگی و استفاده از این امکانات رفاهی برای دانشجویان بین المللی ماهیانه بین 3100 تا 5300 روبل متغیر است.

هزینه خوابگاه های دانشگاه ملی سنت پترزبورگ

ملیت های خارجی که برای سال اول برنامه ی اصلی تحصیلی در Sp Bu پذیرفته می شوند، برای آنها مکان هایی اختصاص میدهند که اقامت آن ها را در سالن Sp Bu بر اساس اجازه ی اختصاصی جایگاه در سالن می باشد. این اجازه را می توانید از طریق دفتر کمیته ی پذیرش برای شهروندان خارجی به دست آورید.

  • اتاق هایی که برای 2 دانشجو مناسب باشد : 733 روبل (11 دلار)
  • اتاق هایی که برای 4 دانشجو مناسب باشد : 670 روبل (10 دلار)

بدیهی است رفاه و آسایش  در طول تحصیل یکی از مواردی است که به طور حتم کمک شایانی به روند تحصیل می کند. با این حال شما میتوانید برای اقدام در این امر مهم با مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد گفت و گو کنید.

اسکرول به بالا