071-91009294  | 021-88724227  |

خوابگاه دانشگاه سچینوا

خوابگاه دانشگاه سچینوا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

امکانات در خوابگاه دانشگاه سچینوا برای دانشجویان جهت استراحت و آرامش به خوبی مهیا است.هر اتاق به کامپوتر،اینترنت بی سیم و همچنین تجهیزات دیگر بطور کامل مجهز شده است.

شرایط خوابگاه دانشگاه سچینوا

امروزه، درون پردیس دانشگاه 4 خوابگاه وجود دارد.خوابگاه جدید دیگری هم اکنون در حال ساخت است. ( اخیرا انجمن های دانشجویی خصوصیات رفاهی پیشرفته آن را تایید کردند). دو سری امکانات اجرایی شامل واحدهایی با 2- 3 اتاق متشکل از آشپزخانه و حمام درحال بهره برداری است. دو خوابگاه به شکل راهرو با اتاق های جداگانه وجود دارد در حالی که آشپزخانه و دو یا سه حمام به صورت مشترک استفاده می شوند. این اعتقاد وجود دارد که ساختار و طرح واحدها بسیار راحت و آسوده است. به هرحال، مهم نیست دانشجویان کجا زندگی می کنند مهم آن است آنها از سطح رفاهی که دریافت می کنند، کاملا راضی باشند تا اینکه در مدت زمان کوتاهی بازسازی عظیمی صورت بگیرد. این اطمینان از طرف مدیر دانشگاه داده شده که همه چیز پیاده سازی شود.

امکانات خوابگاه دانشگاه سچینوا

اکنون در هر واحد حمام های جداگانه یا 2-3 اتاقک با دوش های چندگانه در هر طبقه از مدل راهرویی خوابگاه وجود دارد.اتاق ها به طور کامل با وسایل تکمیل گردیده است.خوابگاه در Pirogovka به spic’n’span مجهز شده است. استراحت و آرامش به خوبی مهیا است.امسال، خوابگاه نوسازی شده Pirogovskaya دانشگاه به یخچال های جدید، برای هر اتاق مجهز شده است. برای جلوگیری از تامین بیش از اندازه توان، محدودیت‌های مشخصی اعمال شده، اما فهرست حداقلی هر ساکن شامل: کامپیوتر، تلفن، تبلت و ماکرو ویو، کتری و قوری، اتو، یخچال در هر واحد، اجاق گاز برقی فراهم شده است.درحال حاضر، دسترسی وسیع به اینترنت جزء شرایط ضروری مطالعه است. بنابراین اینترنت بی سیم در همه خوابگاه ها فراهم است.

امکانات خوابگاه دانشگاه سچینوا

سالن ورزشی در خوابگاه دانشگاه سچینوا

در همه خوابگاه ها هر دو مورد وجود دارد اما نه به شکل یک زمین بازی در زمین چمن. درحالی که برای موقعیت Pirogovka سالن ورزشی داخلی نیاز نیست. استادیوم دانشگاه Petrel، بسیار نزدیک است. هنوز کلاس ها همه جا پیش بینی نشده است. زیرا در جلسه اکتبر، هیت دانشجویی تصمیم گرفت که کسری مسکن با بازسازی فضاهای مطالعاتی به فضای های سکونتی تسریع یابد.

هزینه تحصیل روسیه برای مدرک تخصصی در یک دانشگاه پزشکی،(3700 تا 4300 دلار) در سال است. موسسه حقوقی میرداماد در نظر دارد تا با کادر مجرب مشاوره ای خود شما را در زمینه شرایط و راه های مهاجرت به روسیه راهنمایی کند.با مشاورین تلفنی و حضوری ما در تماس باشید.

اسکرول به بالا